Pigalle laten bezorgen?

1337619728 76
1401572010 73
1444206865 64

1. Ingrid Darwinkel

Ten eerste heel lang moeten wachten tot de bestelling werd opgenomen. Vervolgens verstond ze er niks van. Toen ze met het eten kwam, was het broodje van mijn dochter niet in de oven geweest. Dus toen wij klaar waren, kon zij pas beginnen. Heel slecht. Kom hier voorlopig niet weer.

2. Op aanraden van vriendin gaan lunchen bij Pigalle. Van te voren gebeld of de hond mee mocht en dit mocht! Fijn!
    Bij binnenkomst aangenaam verrast. Leuk interieur, warme sfeer.

Er kwam meteen iemand het drinken opnemen. We bestelden drinken maar gaven aan op iemand te wachten voor we lunch gingen bestellen. Zij was er na een kwartier. Ondertussen was het een stuk drukker geworden.
    Opnieuw kwam gelijk iemand drinken opnemen en ook deze keer stond het snel op tafel. Erg goed.
    Maar... ineens waren we vergeten. Niemand kwam meer de bestelling opnemen, ook niet na vragen van ons. Na drie kwartier nog steeds niemand geweest. We zaten er als één van de eersten. Eindelijk kwam iemand naar ons toe: Excuses, ze waren de bon kwijt geraakt. De broodjes zouden met spoed worden gemaakt. Nou zijn wij niet de beroerdsten, kan gebeuren. Wel gaf ik aan het fijn te vinden als we iets ter compensatie zouden krijgen. Dit zou overlegd worden.
    Na ruim een kwartier kwam onze bestelling.

De serveerster kwam naar ons toe en bood ons aan om of een drankje van de zaak te krijgen of er voor te kiezen dat wat we hadden gedronken niet te betalen. Sympathiek voorstel. Wij kozen voor het eerste.

Toen we wilden afrekenen werd ons gevraagd welk tafelnummer wij hadden en wat we allemaal hadden besteld. Ik reageerde wat verbaasd met “Nou, wij zaten aan de tafel waar er nog al wat mis ging.”. Er stond nog een dame achter de toonbank die duidelijk de broodjes maakte en zij besloot om op een zeer onvriendelijke manier ons mede te delen dat het niet de schuld van deze serveersters was en dat zij er toch niks aan konden doen? Het systeem lag plat!
    De uitleg was plausibel genoeg, maar de manier waarop was zo klantonvriendelijk, helemaal na het lange wachten. Buiten proporties.
    En hiermee jaag je klanten weg.

3. MarliesM

4. Laatst een high tea gehad en gisteren een ontbijt gehad hier en het was echt top. Beide zijn erg uitgebreid en het ziet er mooi uit. Kom hier ook wel eens vaker een broodje eten, altijd prima.

5. Tijd gewacht op bediening, maar na 20 minuten nog niemand bij ons geweest.. Weet niet hoe het daar geregeld is, maar volgens mij hadden ze ons niet eens opgemerkt terwijl wij bijna naast de toonbank zaten. Zijn maar weer weggegaan en hebben een ander tentje opgezocht.

6. Niet duur, je hoeft niet lang te wachten en de tonijnsalade is de lekkerste in heel groningen!

7. Iedere keer weer zijn de broodjes erg lekker! Alleen erg jammer dat ze je niet geheel serieus nemen als je aangeeft dat er wel erg veel wespen in het pand aanwezig zijn! Hoop dat ze hier snel verandering in gaan brengen, erg relaxed zitten is er op die manier niet meer bij...

8. indolover

Zaterdag even een lekker broodje gegeten met warme geitenkaas en honing.

Heerlijk en snel geserveerd, maar wat me elke keer opvalt is die zeer royale belegde broodjes, echt niet zuinig.

En de vriendelijke bediening maakt het kompleet.

Deze keer ook de nieuwe chocoladestengels geprobeerd, tjee wat lekker, heb er gelijk een zak vol van meegenomen naar huis om het weekend verder te snoepen.

9. Erg sfeervol. Je denkt even in een ander wereldje te zijn. Lekkere broodjes en een vriendelijke bediening. Echt een plekje om weer te komen.

10. Op een gezellige drukke zaterdag zijn we neergestreken bij Pigalle. De zaak zat helemaal vol maar binnen 15 min. hadden wij twee heerlijke broodjes. Bij de thee kregen we een lekkere muffin. Bij de kassa lagen zakjes muffins die we konden kopen om mee te nemen zodat we thuis nog even konden na genieten van een leuk dagje Groningen.

Tot een volgende keer.

11. Lekkere broodjes met een heerlijke smoothie. We waren er op een drukke zaterdag, maar hoefden niet te lang te wachten.

Hele aardige bediening die erg hulpvaardig was. Ook onze kleine vermaakte zich prima met de kleurplaat. Een lekkere aanvulling op een mooie dag in Groningen.

12. Over het eten wil ik niets zeggen. Binnen de beloofde tijd gereed en het voldoet aan de verwachting.

Wat ons in het verkeerde keelgat schoot is de wijze waarop wij werden bediend. Het was druk, daar heb ik begrip voor. Dus bestelden wij een broodje om mee te nemen. Meenemen is meenemen. Dus even buiten zitten (rond het vriespunt) mag ook niet. Je wordt vriendelijk doch dringend verzocht het terras te verlaten. Vreemd dat als je buiten gaat zitten met een aantal personen het personeel niet komt vragen of we iets willen drinken of eten. Daarnaast hadden wij Engelse gasten bij ons, we schaamden ons rot voor deze behandeling!

Voor ons nooit weer Pigalle.

13. Hier vandaag een overheerlijke high-tea genoten, echt fantastisch geregeld. Bijzondere theesoorten, heerlijke hapjes en zeer vriendelijke bediening. Absoluut een aanrader! Wij komen hier geregeld een broodje eten en tuurlijk is het op een drukke zaterdag of koopzondag iets langer wachten maar onvriendelijke bediening heb ik hier nog nooit meegemaakt! Maar ach, sommige mensen stel je nooit tevreden......

14. Om te beginnen: de broodjes zijn altijd heerlijk!

Ook heel rijkelijk belegd, smaakt altijd prima.

Maar.. Nu zijn we er weer geweest, 30 minuten wachten op een paar broodjes is natuurlijk te zot voor woorden.

Na ongeveer 25 minuten vroeg ik op normale toon aan een van de meisjes hoelang het nog ongeveer zou duren.

'Toevallig' kwamen toen de broodjes er net aan.

Heerlijk gegeten.

Tot de beheerder door had dat wij wilden vertrekken. Hij kwam er met een snelle pas aan botste mij bijna omver (zonder excuses te maken) en vroeg ons om wat begrip.

Hij had uiteraard meegekregen dat ik aan het meisje vroeg hoelang het nog zou duren.

Volgens hem moesten we begrijpen dat het op zaterdag zo lang duurde en had ik dit niet 'op zo'n toon' mogen vragen.

Vervolgens kwam er een discussie die nergens op sloeg.

Mij daar niet meer gezien als je zo met je klanten omgaat!

Genoeg croissanteries over..

5,9
  15. Afgelopen zaterdag hier even wezen lunchen. Ondanks de enorme drukte snel onze bestelling op tafel : mosterdsoep huisgemaakt, jee dat is een tijd geleden dat ik zulke mooie romige en toch lekker pittige mosterdsoep heb gehad.

Broodje overheerlijke geitenkaas, met een niet te zuinige hoeveelheid walnoten. En wat ons opviel, een mega sinaasappelpersding waar ze de jus per glas vers uitpersen.

We hebben gelijk gevraagd wat de mogelijkheden zijn voor high tea en omdat ze het erg erg druk mee hebben gelijk maar voor onze familie dag een plekje gereserveerd.
    Binnenkort gaan we weer genieten van de voortreffelijke service en heerlijke lekkernijen van dit super broodjeshuis.

16. Laatst op een zaterdag ook bij Pigalle gegeten, het zat helemaal vol, maar toch ben ik keurig bediend door het vriendelijke personeel. Broodjes, hebben we zo'n twintig minuten op moeten wachten, maar het was een lekker vers broodje met erg veel beleg. Drankjes kregen we snel, de verse jus is zeker een aanrader! Ik kom hier zeker weer!

17. Heb voor de laatste keer bij Pigalle gegeten. Wat een bende, veel personeel en lange wachttijden. Wij hebben allereerst 30 minuten moeten wachten voordat wij onze bestelling kregen en toen waren ook nog de broodjes karig belegd. De thee was wel lekker, de broodjes niet zo!

3,2
  18. Ik vind de broodjes altijd heerlijk. Hoezo niet vers...ze worden de gehele dag door, achter in de zaak vers afgebakken(dat kun je zien). Ook vind ik de sinaasappelsap van weergaloze klasse. Natuurlijk heb ik ook wel eens iets langer moeten wachten maar dat kon ik mijzelf verwijten, op zaterdag om 13.00 uur kun je dat verwachten. Ik wordt altijd bediend door allervriendelijkste meisjes.

Sinds de verbouwing is er veel verbeterd, een prima relaxte sfeer met prettige muziek, Kortom ga zo door Pigalle!

19. Als alles vol zit en het dan wat langer duurt heb ik alle respect voor. Maar ik zat er met mijn man, terwijl het niet druk was, en het duurde en duurde maar. Vervolgens werden we onbeschoft te woord gestaan, in kreeg een kom soep (wel heel groot moet ik zeggen) met mosterdsoep waar je zo doorheen kon kijken zo waterig. De kruidenboter had duidelijk de smaak van de allergoedkoopste soort etc.

Naast ons zat een man die een broodje camembert had besteld, maar de bediening erbij riep omdat het gewoon brie was volgens hem. Er werd gewoon glashard tegen hem gezegd dat dat niet kon en dat dat waarschijnlijk dan aan hem zelf lag dat hij dat zo vond smaken. Ongelooflijk toch!

We zijn nog een keer geweest om wat te eten en te drinken op donderdagavond 18.30. De soep was op, het broodje wat we wilden was het beleg niet voor en uiteindelijk hebben we alleen maar warme chocolademelk gedronken die veel te zoet was.

Voor ons helaas geen Pigalle meer.

20. Zaterdag een broodje gegeten bij Pigalle. Ondanks de drukte hadden we erg snel contact met een meisje van de bediening om onze bestelling op te nemen. Eerst kregen we onze drankjes en de broodjes duurden wat langer, maar dat was begrijpelijk omdat er ook zo'n 100 mensen in de zaak zaten.

Als je binnen 2 minuten wilt eten moet je hier ook niet op zaterdag gaan eten, maar op een moment dat het niet zo druk is!!! Als je daar wel voor kiest terwijl je ziet dat het druk is moet je daar niet achteraf over gaan zeuren op internet!!! Heerlijke verse sapjes en de broodjes waren ook goed belegd.

Wij komen in elk geval zeker weer, ook al moet je soms iets langer wachten!

21. Zaterdag een broodje wezen eten bij Pigalle... normaal ben ik wel te spreken over Pigalle, maar nu duurde het allemaal erg lang, broodje was niet lekker en daarna nog jus d'orange besteld en tosti ham/kaas.... tosti na heel lang wachten nog gekregen, maar de jus d'orange heb ik nooit gezien... van de tosti ook geen bon gehad.... personeel weet volgens mij ook niet bij welke tafel ze moeten zijn, aangezien constant zoekend rondlopen.

Verder mogen ze wel eens wat onderhoud plegen aan het pand... vooral de toiletten... wat een smerige bende.... de stortbak wordt met tape bij elkaar gehouden... ben bang als er iemand even goed gaat zitten dat de hele boel uit elkaar valt.

22. Na lang winkelen wilden wij eten bij Pigalle, een italiaanse bol met tonijnsalade was alleen belegd met tonijn en komkommer, karig en de rest ook! Volgende keer naar Hoogstraatje 4.

1,8
  23. Tijdens een van onze bezoekjes aan Pigalle voor de zeer lekkere Dordogne bleken enkele ingredienten op waren. Op ons verzoek dat AH nog wel open was werd een van de personeelsleden gevraagd om de ontbrekende ingredienten op te halen, Zo geschiede en de Dordogne was zeer lekker KLASSE!!!

24. javaantje

Heerlijk broodje met geitenkaas warm, en vooral dat sapje wat ik besteld had sinaasappel met aarbei mmmmmh heerlijk, p.s. Kim ik werk zelf al jaren in de horeca maar in de keuken waar gewerkt word doet wel eens wat rommelig aan maar worden de mooiste creaties qua eten bereid dus hier kun je dit prachtige bedrijf niet op afrekenen.Top broodjeszaak van groningen

25. Na een dagje shoppen in Gronnigen hier terecht gekomen voor een snelle tussendoor. De sfeer was vreselijk! En toen ik per ongeluk de keuken in liep ipv de wc zag ik wat voor vreselijk smerige bende het was! Daar bovenop kwam ook nog eens dat ons broodje niet eens vers was! In een woord afgrijselijk!

1,4
  26. Annemarie

Na een dagje shoppen in groningen hadden we wel trek in een broodje. Bij Pigalle hebben we een lekker broodje gegeten. Mooie ruime zaak. Het was gezellig om er te zitten. Krantje er bij. kopje koffie. Heerlijk ontspannen. De volgende keer als we weer gaan shoppen in Groningen komen we zeker een broodje halen bij Pigalle

27. Wim en Hettie

Een mooie ruime zaak leuk aangekleed. Broodje Dordogne en broodje Bretagne waren heerlijk. Zo ook het grote glas vers geperst sinaasappelsap.

28. Er is niets mis met het eten en het personeel is ook aardig. Het is alleen jammer dat het erg lang kan duren voordat je geholpen word door verkeerde inzet van het personeel. Bv 4 mensen achter de counter en maar 1 persoon die uitserveert. Ook jammer dat de eigenaar van Pigalle niets (zichtbaars) doet aan het onderhoud van het pand. Afbladerend verf/scheuren in het plafond etc.

29. kwalitatief goed eten zonder poespas

30. Een prima croissanterie met zeer vriendelijk bediening