1. Na ruim een week toch maar besloten om een recensie te plaatsen na onze -tegen de verwachting in- slechte ervaring bij
    het eiland van Ome Nick.

Na onze vraag wat de "Specialiteit van de dag" was, kregen we te horen dat er die dag geen specialiteit van de dag was.

Een tafel verderop bestelde een mevrouw verse mosselen, maar die waren op dat moment niet beschikbaar. En dat terwijl er een groot geel spandoek voor de deur hing waarop verse mosselen aangeprezen werden.

De bestelde kipsate was bij beiden flink verbrand waardoor we er flinke stukken van hebben moeten afsnijden. Wel zat er voldoende verse groente bij.

Helaas ging het bij het desert weer fout. Het ijs van de bestelde "Dame Blanche" was vermoedelijk ooit ontdooid geweest want het smaakte waterig en zanderig en leek in niets op roomijs. Laat staan roomijs wat normaal gesproken in een restaurant geserveerd wordt. Voor het eerst hebben we een desert laten staan en niet opgegeten (!) .

De deserts werden niet in rekening gebracht, en we kregen van de serveerster een kopje koffie van het huis aangeboden hetgeen erg gastvrij en vriendelijk was. Jammer was het geknoei met pen op het bonnetje. (ijs eraf, wijn vergeten dus alsnog erbij gezet)

Het restaurant heeft een gezellige ambiance maar kreeg het in ons geval helaas niet voor elkaar om een fatsoenlijke (doch eenvoudige) maaltijd te serveren.