1. Henk Geerdink

Ik als een oude rot uit het horecavak heb op zaterdag 13 juli samen met mijn vrouw hier heerlijk gegeten en gedronken. In een sfeer die je alleen in Maastricht meemaakt, komt daar nog bij dat het een Andre Rieu avond was, dan is het een van de mooiste geneugten die je mee mag maken. Het Menu was prima maar het meest opvallende waren de dames en de heren in de bediening. Ondanks de enorme drukte( er was een invasie van half Engeland), bleven ze ontzettend vriendelijk en attent. De grandioze jongeman aan onze tafel was juist afgestudeerd aan de universiteit, maar hij gaf aan dat dat zijn voorkeur toch uit ging naar het hectische bestaan bij De Zwaan. Hulde,! Waren de gastheren en vrouwen in het hele land maar zo gastvrij! Volgend jaar komen wij zeker terug.

1. marco
    Van restaurant

Beste heer Geerdink,

Bedankt voor uw erg leuke review van ons eetcafe. Wij vinden het allerbelangrijkste dat onze medewerkers met veel plezier bij ons werken, vrolijk zijn en onze gasten in de watten willen leggen. Leuk om te lezen dat u dat opvalt.

Graag tot volgend jaar.

Met vriendelijke groet,