in Roermond

Ambacht en Smaakbeleving

1. Om 18.00 uur op zaterdagavond besloten een hapje te gaan eten. "Natuurlijk was er nog plek om 20.00 uur." Bij binnenkomst werden we uiterst vriendelijk begroet, werden onze jassen aangenomen, kregen we een mandje brood met heerlijk zelfgemaakte tapenade en werd ons gevraagd of we een glaasje prosecco met crème de cassis wilden. Vooraf carpaccio en parelhoen besteld, de lekkerste carpaccio die we in tijden hebben gegeten. Als tussengerecht coquilles besteld. Wat een smaaksensatie. Als hoofdgerecht de ossenhaas en als dessert heb ik voor het monchou taartje gekozen. Alle gangen werden geserveerd met heerlijk bijpassende (biologische) wijnen. De chef kwam heel vriendelijk vragen of het smaakte en was zeer klantvriendelijk. Al met al een heerlijke smaakexplosie waar we het hele weekend van hebben nagenoten.