Drie minuten lopen vanaf pakeerplaats. Overdag kunt u bij het Outlet pakeren voor 3,00 euro gehele dag.

Vanaf NS station 6 minuten lopen

In het centrum van Roermond, vlakbij de kathedraal, in één van de mooiste 18de eeuwse panden van de stad heeft Aruna Cuisine sinds de zomer van 2012 haar deuren geopend.

Chef de cuisine Aruna Indrasinghe begon na zijn studie in Zwitserland een carrière op te bouwen door te reizen en te werken. In tien landen was hij werkzaam, waaronder bij een aantal toprestaurants en -hotels ter wereld. Inmiddels heeft hij zo meer dan vijfentwintig jaar internationale culinaire ervaring opgedaan. Daarna heeft hij zich nog meer gespecialiseerd o.a. als interim chef en executive chef bij gerenommeerde hotels, kastelen en restaurants, waar hij vele jaren werkzaam was. In die tijd heeft Chef Aruna ook vele kookwedstrijden gewonnen.

Chef Aruna bereidt Uw gerechten met passie. Naast de Frans-Mediterrane keuken kunt u kiezen uit traditionele Sri Lankaanse ,Thaise en Indiase gerechten.

“Wat ik graag wil bij Aruna Cuisine is mijn gasten verwennen met gerechten uit zuidelijke en oostelijke keuken in combinatie met Aziatische kruiden.”

Naast de culinaire spijzen streven wij ook naar wijnen van hoog niveau. Chef Aruna biedt iedereen de kans om in Roermond te genieten van een lekkere wijn voor een betaalbare prijs.

Chef Aruna en zijn team heet U van harte welkom!

• High tea: € 20,00
  • Veganistisch

• Rookruimte
  5. Betalen pin Master Card Visa

Het eindcijfer is 9. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1372781906 90
1376198646 91
1417199529 91
1420616270 91
1458200413 90
1499201297 90

1. Hans Marek

Erg lekker gegeten. Verfijnde smaken, goede combinaties en gezellig zitten.

2. J. Cleutjens

Prettige bediening.
    Prima prijs / kwaliteit verhouding.

3. L Lodenstein

Gisteren voor het eerst samen met mijn vrouw bij Aruna gaan eten. We gaan zeer regelmatig uit eten en we waren op een aantal punten aangenaam verrast dat we dit restaurant nog niet kenden in Roermond.

Het restaurant is op een mooie locatie gevestigd in een schitterend pand. Het online reserveren verliep soepel.
    Dat het restaurant op oudejaarsnacht open was (uitverkocht) was een positief punt.

De gerechten waren origineel en smakelijk bereid, maar aan de kleine kant. De bediening was vriendelijke en attent.
    De kok kwam bij iedereen aan tafel vragen of alles naar wens was en legde uit wat de diverse gerechten waren. Maar om 3 a 4 keer aan tafel te komen is iets te veel van het goede.

Al bij al smakelijk gegeten maar wat blijft knagen is de prijs/kwaliteit verhouding. Als Aruna de porties 20% groter maken en de prijs 10% a 20% lager zullen we zeker vaker terug komen en dit ook aanraden aan onze vriendenkring.
    Nu is dit dus helaas nog net niet het geval.

4. Jos M.J Smulders

Hebben lekker gegeten, kok weet wat koken is.
    Ik vond het zeker voor herhaling vatbaar.
    Jammer dat het zo rustig was.

5. Na een zeer gastvrije ontvangst in dit prachtige pand ontzettend lekker gegeten. Zeer gevarieerde menukaart, lekkere wijn en een fijne omgeving om in te vertoeven. Zeer vriendelijke bediening, geeft een extra tintje aan het geheel.

6. Bas en Chayanika

Wij zijn vanavond zeer vriendelijk en gastvrij ontvangen bij Aruna Cuisine. In hartje Roermond ligt dit restaurant in een zeer authentiek oud pand. Het ontbrak ons aan niets. De borden zagen er prachtig uit, het eten was rijkelijk gevuld met heerlijke kruiden en het werd met passie voor ons geserveerd.
    Vriendelijkheid, gezelligheid en kwaliteit zijn de sleutelwoorden voor dit restaurant!
    Een top chef-kok die van het eten een ware smaaksensatie maakt en tijd neemt voor een praatje met de klant! Bedankt en tot snel!!

7. Suzanne Stelwagen

Heerlijk veganistisch gegeten!

8. Ik heb zelf een gluten intolerantie, ik heb hier heerlijk glutenvrij gegeten. De chefkok komt zelf met je bespreken over hoe en wat met het eten. Het is zeker een aanrader, om hier te komen eten als je in Roermond en omstreken woont. Of natuurlijk in de buurt bent!

Groetjes Lisa

9. Margot

Lekker gegeten met heerlijk wijnarrangement. De uitleg van de gebruikte ingrediënten en hoe de gerechten gemaakt werden was heel duidelijk Vooral het toetje met verschillende zout-zuur smaken was geweldig. De bediening was zeer vriendelijk. Een aanrader!

10. Alweer heerlijk gegeten! Hele prettige bediening en een hele gezellige ambiance. We hadden een 3 gangen verrassingsmenu met een wijnarrangement. De wijnen waren een echte aanvulling op de gerechten. Met veel zorg gekozen. Dit restaurant MOET je hebben bezocht als je in Roermond bent geweest.

11. We were with a group of friends in this wonderful restaurant and had a 6 course menu. The quality of the food is first class. Delicious!! The staff is wonderful, very helpful and explains every dish. The chef comes to greet you and to see if you are feeling good. The ambience is so nice, it is elegant and cosy. If you are in Roermond don't miss this restaurant.

12. Lekker gegeten, het oosterse ontdekkingsmenu, top. Smakelijke Sri Lankaanse specialiteiten, traditionele saté. Heerlijk ook de Europese gerechten, hertenrugfilet, doperwtensoep. Frietjes als bijgerecht is misschien niet altijd geschikt, maar het Aruna is in Roermond en niet in Parijs :-). Een beetje teveel tijd tussen de gangen, maar super vriendelijk personeel en prima service. Een echte aanrader voor Roermond bezoekers.

13. Weer heerlijk Indiaas gegeten, lekker vers en eindelijk een restaurant wat perfect met de vele ingrediënten om kan gaan in de juiste hoeveelheden. Ben een terugkerende gast en dikke duim voor Aruna!

14. Eten redelijk niet helemaal in verhouding kwaliteit / prijs, vooral de kreeft (voorgerecht). Rest prima in orde. Personeel en service prima!

15. Ontzettend lekker gegeten voor een schappelijke prijs. Het personeel is ook erg vriendelijk

16. Het was heel leuk eten, was lekker, service was top, sfeer iets minder.

17. Een fijne avond doorgebracht. Bij toeval uitgekomen bij dit restaurant. Heerlijk gegeten. Fijn gesprek gehad met de kok die met passie vertelt over zijn werk en zijn land van herkomst: Sri-Lanka. Wij hebben met 4 personen genoten van een 4 gangen-menu met bijpassend wijnarrangement.
    We hebben gekozen voor een menu met gerechten uit verschillende landen. Het hoofdgerecht was leuk: We kregen ieder verschillende gerechten voorgezet zodat we onderling uit konden wisselen. Alles was heerlijk van smaak en mooi opgediend. De wijnen combineerden prachtig bij de verschillende, soms pittige smaken. Vlotte bediening met een lach. Een aanrader! Wij en onze gasten gaan hier zeker nog eens terugkomen!!

18. Uitstekend gegeten. Hoewel 3 van de 4 personen een verrassingsmenu kozen waren de hoofdgerechten toch weer verschillend. De Indiaase curry was prima in balans, met veel groente en lamsvlees. Het voorgerecht was meer Frans met zalm en mousse. Het nagerecht was hemels. Hier komen wij voor terug! De bediening was zeer attent en zoals het in een goede zaak hoort. Duidelijke uitleg van de gerechten.

19. a jochijms

Verrassend restaurant met een bijzondere spannende samenstelling van de Franse en Oosters keuken. Service uitstekend en de chef de cuisine komt persoonlijk aan tafel uitleg geven. Hij is zeer betrokken bij zowel de gasten als hetgeen hij kookt. Compliment voor de chef en zijn nette personeel!

20. Katharina

Wat een geweldig restaurant! Gisteren voor de tweede keer geweest, de eerste keer was al waanzinnig! Toen mocht ik genieten van een 3 gangen menu. Gisteren werd dit een 5 gangen menu en het was gewoon fantastisch! Naar mijn mening het beste restaurant van Roermond!! Dit moet je gewoon geproeft hebben!

21. Erg leuke, correcte en attente bediening en heerlijk gegeten. Lekkere zeebaars met mediterrane groenten. De vorige keer was meer dan 2 jaar geleden. Was verder verbeterd, komen snel weer terug.

22. Heel lekker gegeten op eerste paasdag. Goede sfeer met zeer vriendelijke obers! Voor herhaling vatbaar.

24. guy kerkhofs

We hebben een heel lekkere maaltijd gehad met een uitstekende en vriendelijke bediening. De combinatie Frans-Thais-Sri Lankaans is bijzonder goed geslaagd. Alles tegen een eerlijke prijs en met voldoende uitleg ivm hetgeen wordt geserveerd. Wij gaan zeker nog terug.

25. Afgelopen zaterdag (valentijnsdag) voor de 2e keer bij Aruna gegeten. Een waar genot! Oog voor detail, zowel in de zaak als het eten als de bediening. Het eten is fantastisch, en wordt mooi geserveerd. Goede hygiëne in de gehele zaak. Vriendelijk personeel en de eigenaar komt graag een persoonlijk praatje maken, gezellig en interessant.

Absoluut een aanrader en wij komen zeker nog eens terug.

26. Zojuist heerlijk gegeten ter viering van de verjaardag van mijn vrouw en ik (en dat hebben we geweten, zie foto). Wegens goede recensies op internet bij Aruna uitgekomen. Zalig 5 gangen diner gehad. Zeer afwisselend eten en uitstekend personeel en uiterst vriendelijke chef. Hier komen we zeker nog eens terug!!

27. M Herlaar

Een feestje zo noemen we onze eerste ervaring bij aruna cuisine. Heerlijke combinatie van kruiden verwerkt in ons drie gangen menu. Sinds lange tijd niet zo lekker oosters gegeten. Erg vriendelijke bediening. Ze houden overal rekening mee. Top avond.

28. A. Broecks

Aruna is een echte aanrader. Heerlijk dineren, echte smaakbeleving ervaren. De gerechten worden vers gemaakt op wens van de klant. Prachtig opgediend, heerlijke smaak. En dat samen met de persoonlijke aandacht heb je een geweldige avond. Echt genieten. Aanrader dus! Ook dieetwens is geen enkel probleem.

29. Vanavond met ons gezin voortreffelijk gegeten. Elke gang was een verrassing qua smaak en presentatie. Een aanrader met stip. De bediening is erg vriendelijk, je voelt je gast in een "huiskamer" . Complimenten!!!

30. Ook nu weer op doordeweekse dag gegeten bij Aruna Cuisine.
    We hadden het beloofd en zijn absoluut niet teleurgesteld. Het was weer puur genieten in de letterlijke zin van het woord: eerlijk en overheerlijke gerechten met zorg bereid en geweldig dat er vriendelijk meegedacht wordt in culinaire mogelijkheden. Zo is er voor elk wat wils.
    Koks en bediening zorgen voor een ontspannen en heerlijk avondje uit in een gezellige omgeving.

Het viergangenmenu was voortreffelijk en voor ons blijft dit restaurant nummer 1: de gast is hier geen koning maar een keizer. Blijf zo doorgaan. Jullie zijn een voorbeeld voor velen.

31. Afgelopen vrijdag avond voor het eerst gegeten bij Aruna Cuisine met 4 personen. We hadden gekozen voor een 4 gangen combinatie menu. De gerechten zagen er prachtig uit en smaakten heerlijk. De uitleg over de wijnen die we besteld hadden was ook prima. Het restaurant heeft een heerlijke warme sfeer die je meteen thuis laat voelen en heel vriendelijk personeel. Onze avond was zeker geslaagd en we komen graag nog een keertje terug.

32. Voor iedereen aan te raden, het eten is goed en bediening is top. Komen zeker terug.

33. Ik heb een recensie geschreven dat wij met 6 personen Aruna bezocht hadden op een donderdagavond en dat het een en ander ons erg is tegengevallen. Hierop heeft de eigenaar gereageerd naar mij toe en mij zijn excuses aangeboden, dit vond ik heel erg attent! Het feit dat hij contact gezocht heeft met mij om het een en ander van mijzelf te horen siert dit restaurant. Ze gaan in ieder geval niet een dialoog uit de weg.

Misschien ben ik in mijn vorige recensie niet duidelijk geweest met het aangeven van de kwaliteit van het eten en drinken maar dit laatste staat ook niet ter discussie, ons gezelschap vond het eten van goede kwaliteit, misschien prijstechnisch gezien iets te duur, maar ik heb het zeker niet goed aangegeven in de recensie dat het eten toch een dikke voldoende scoort.

Echter de rand bijkomstigheden zoals het naar buiten kijken van de gasten en de spullen alvast naar binnen halen etc dat vinden wij niet op zijn plaats, hierover heb ik met de eigenaar over gesproken, hij heeft hiervoor zijn excuses aangeboden en mij een compensatie aangeboden, meer als netjes. Maar wat dit restaurant in mijn ogen het meeste siert is dan toch wel dat de eigenaar mij opbelt en de confrontatie aangaat, dit zie je niet vaak.

Ik mag concluderen:
    ondanks alles zoals wij die avond ervaren hebben, dat de eigenaar toch zeker voor ogen heeft: Klant is koning!! Wij gaan hier zeker nog een keer terug om te ervaren dat het ook anders kan.

Mijn complimenten voor de eigenaar.

34. Wat een ervaring en aanrader. Wij kozen voor het 4 gangen ontdekkingsmenu. We kregen al eerst de vraag als we dit op zijn Frans of mix Frans/oosters wilden. Wij kozen het laatste. Ieder bord was enorm gevarieerd, een prachtig pallet, en enorm lekker. Ook de bediening is top. Heel naturel. Men voelt ze zich direct thuis.
    Kortom gaat U naar Roermond, dan mag u dit adres niet missen. Een aanrader! Als Belgen zijn wij culinair veel gewoon, maar zou maar al te blij zijn met zo een restaurant in ons buurt.

35. Na uiterst vriendelijk ontvangen te zijn kozen wij voor een verrassingsmenu van 4 gangen, waarbij we aangaven dat het ons niks uit maakte of we Thais/Frans/Indiaas/Sri Lankaans eten zouden krijgen. Voordat het voorgerecht op tafel werd gezet, kregen we 3 stukken brood p.p. met boter en een soort pesto. Goed om de eetlust op te wekken. Als koud voorgerecht kregen wij de zalm met wasabimayonaise en een zalmtaartje. Erg lekker en ook de garnering smaakte goed.
    Als tussengerecht werden er Coquilles geserveerd in parmezaan schuim, best apart en de amandelen en spinazie maakte het geheel af.
    We kregen ieder een ander hoofdgerecht, zodat we op de helft konden wisselen. Er werd een Sri Lankaanse en een curry op z'n Indiaas op tafel gezet. Beide gerechten zéér smaakvol, waar we dan ook echt van genoten hebben.
    Als toetje kregen we 5 kleine nagerechten. Deze vonden we "gewoon" lekker, niet superspeciaal.
    Sommige commentaren op deze site zijn volledig onterecht. Als je voor "buitenlands" kiest, krijg je dus ook "buitenlands" eten. Als hier dan geen sla/groente bij zit, dan hoort dat zo. Verder hebben wij meer dan genoeg gegeten, als je naar dergelijke restaurants gaat moet je ook geen vreetschuur verwachten!

Twee kleine puntjes van kritiek: 1) We hebben de avond ervoor online gereserveerd, maar helaas geen bevestiging gekregen. 2) De muziek mag wat rustiger.

Qua prijs/kwaliteit ligt het in 't middensegment en voldoet dit restaurant uitstekend!

Al met al gaan we zeker nog een keer terug!

36. A.Hermans

Gegeten bij Aruna met AH actie. Voorgerecht smaakte goed, maar wel heel weinig (ben geen grote eter). Hoofdgerecht, niks bijzonders, cafetaria niveau. Nagerecht lekker maar ook minnetjes. Was veel te duur voor hetgeen geboden werd. Achterste gedeelte restaurant sfeerloos. Kortom niet voor herhaling vatbaar. Voor dat geld kun je in mijn ogen overal beter eten.

37. Via AH Actie voor het eerst in dit restaurant geweest met 4 personen.

Wij hebben uitstekende maaltijden gehad en de bediening was prima met duidelijke uitleg van de gerechten. De kok zelf kwam informeren of alles naar wens was. Prima. Het wijnarrangement genomen door een van ons, was goed. De wijnen pasten goed bij de gerechten.

E.e.a. zeer zeker voor herhaling te doen. Volgende keer gaan we voor Skri Lankees.

38. Dit is een toprestaurant! De bediening is vriendelijk, attent, maar denkt ook met je mee over de keuze van het menu.

Allereerst om mee te beginnen een heerlijk alcoholvrij drankje gehad. Vervolgens een viergangen menu genomen. De opmaak is zeker een michelin ster waardig. De smaak is om helemaal van weg te dromen.

De chef die tussendoor persoonlijk langs komt maakt het plaatje compleet. Deze mensen weten wat gastvrijheid betekent! Dit is pure klasse! Zij weten hoe het hoort. Een cijfer 10.

39. Leuke avond gehad met een aantal vrienden. Leuk restaurant en gezellig personeel. Vrienden hadden à la carte en dat was goed. Wij hadden een 4 gangen verrassingsmenu met een wijn arrangement. De eerste twee gangen waren er lekker met verschillende lekkere hapjes. Voor het hoofdgerecht hadden we ieder een verschillende curry die niet slecht smaakte, maar niet bij het menu paste. Je zou kunnen denken dat het restanten waren. Hier hadden ze wat meer mee kunnen doen. De wijn die erbij geserveerd werd, was een volle rode wijn die er niet bij paste.
    Kortom het was een gezellige avond met goed eten.

40. roy

41. van elst

Aruna Cuisine was voor ons DE ontdekking van Roermond. De chef begroette ons enthousiast en liet zijn passie voor zijn vak duidelijk merken. Iedereen was welkom en er was voor ieder wat wils, vertelde hij. We werden aangenaam verrast. Ook de kinderen aten met smaak. De een smulde van de zalm: echt zacht maar toch met een knapperige buitenkant. De ander zei over de saté dat het zacht vlees was zonder droog te zijn (wat gewoonlijk wel zo is). Na de maaltijd werd er chocolademelk gedronken en dat was misschien wel de grootste verrassing deze avond: gemaakt van echte chocolade!! Een van de kinderen zei: we schrijven een recensie over deze "chocolademelk in dubbele dimensie"! Bij deze gedaan.

42. Hadden hele goede hoop, maar onze verwachting kwam er niet uit. Een gemiddeld restaurant. Gekozen voor een mix van Thais en Indiaas eten.
    Kwaliteit was matig.

43. Ivo en Tessa

Deze maand al 2 keer bij Aruna gegeten. Een aanrader! Elke keer heeft hij ons weer verrast met zijn bijzondere gerechten. Eten is heerlijk, perfecte kwaliteit. Aruna is een geweldige chef. Verder goede service en vriendelijk personeel.

Ivo en Tessa

44. In 1 woord : Verrukkelijk, fantastisch, heerlijk ... niet in 1 woord samen te vatten.

Goede ontvangst. In verband met de ziekte van Crohn werd er goed meegedacht. De chef kwam zelf aan de tafel om een en ander door te nemen daar hij er zeker van wilde zijn dat we een passende keuze konden maken. Uiterst vriendelijk.
    Tevens gelijk gereserveerd voor de volgende dag. Een grote aanrader voor lekker, gezond, en verantwoord uit eten gaan.

Toch in 1 woord samen te vatten : Subliem!

Matty en Mathieu.
    Lewedorp, Zeeland

45. Martin wendy amy

Na een speurtocht op internet kwam ik bij Aruna Cuisine terecht. Omdat Wendy jarig was, wilde ik haar meenemen naar een ander restaurant dan gewoonlijk. Nou, anders was het zeker.

Hier ontdekten wij hoe professioneel en gastvrij gastheren en zelfs de chefkok kunnen zijn. Op zich zijn wij geen lastige eters, maar ook wij hebben bepaalde dingen die wij minder graag eten. Dat is hier absoluut geen probleem, wij gaven dat bij voorbaat aan en daar werd perfect rekening mee gehouden.

Bij onze drankkeuze kregen wij de mogelihkheid om te proeven of het waardig genoeg was en al bij de eerste keus was het gewoon direct goed.

Ook de gastheren zijn zeer professioneel en verstaan hun vak uitstekend. Tot in de details word je verteld wat je voorgezet krijgt en was iedere gang weer een smaaksensatie die ik tot nu toe nergens anders beleefde. Perfecte opmaak smaken en gerechtsamenstelling.

Ik kan hier maar één ding op zeggen: als je ergens wilt eten zodat je voldaan bent en tevreden, dan is het bij Aruna Cuisine waar je moet wezen. Dus voornogmaals voor de gastheren en de chefkok, hartstikke bedankt voor de super service, gezelligheid en het heerlijke eten.

Tot de volgende keer. Groetjes Martin, Wendy en Amy.

46. Drijkoningen

In een zeer sfeervolle ambiance gedineerd met vier personen.
    Persoonlijke bediening, goede uitleg.
    Twee verrassingsmenu's, een Frans menu en een vegetarisch menu.
    Allemaal top! Zowel in kwalitatief opzicht als ook de opmaak.
    We komen zeker terug!!

47. G. Starmans

Heerlijk verrassingsmenu gegeten, was zéér verrassend! Aanrader en we komen zeker weer terug!

48. Gisteren gegeten bij Aruna. Het was een heerlijk verrassingsdiner. De sfeer is er gezellig en de bediening fantastisch! Met andere woorden een geweldige avond gehad!!

49. We hadden een vier gangen menu met wijn arrangement. Prima gerechten en zeker goede smaak. Vriendelijke uitstraling, gezellig de haard aan. Leuk personeel dat goed werkte. Eten kwam netjes op tijd, goed warm. We hadden verschillende gerechten. Wij gaan zeker nogmaals.

50. Het eerste bezoek bij Aruna Cuisine (de wijn- en spijsproeverij in december) heeft ons erg goed bevallen en daarom besloten we ons nogmaals te laten verwennen.
    Het was een aangenaam deja-vu. Wij willen Aruna en zijn mensen dan ook heel erg bedanken voor hun inzet en we komen gegarandeerd terug.

51. Nadat we enige tijd geleden de wijn- en spijsproeverij gedaan hebben bij Aruna Cuisine, die uitstekend bevallen is, besloten we ook aan de vooravond van Valentijn de verjaardag van onze jongste dochter er te vieren. Wat zijn we weer verwend geworden!!! Chefkok Aruna en personeel, heel hartelijk dank voor deze geweldige avond!!!

52. Marlie Hermans

Wij zijn er per toeval terecht gekomen d.m.v. dinercadeaubon en moet zeggen dat het ons heel goed
    bevallen is de bediening super!! Heerlijk gegeten, ik heb zelden zo fijn vegetarisch gegeten. Normaal is het wat aardappelen en groentjes maar dit overtrof alles, heerlijke groenten, vleesvervangers en spitskoolstampotje verborgen onder een pompoen... heerlijk! Mijn man heeft genoten van een heerlijk stukje ossenhaas, o zo mals. We werden keurig bediend en de kok zelf kwam ook geregeld kijken en vragen of alles naar wens was, het is zeer zeker een aanrader en als we in de buurt komen zullen wij jullie restaurant niet voorbij gaan.

53. Zondag 26 januari heerlijk gegeten! Niet alleen zijn alle gerechten prachtig om te zien, de smaak is navenant!

54. Th. Schreurs

Prijs kwaliteitverhouding uitstekend. Verzorgd, smakelijk, ieder gerecht puur en een plaatje om te zien. Wijnarrangement zeer passend en smaakvol. Hoofdzakelijk biologisch aanbod. Een aanrader!

55. Wij hebben zaterdag jl heerlijk bij Aruna gedineerd
    En die beslissing was beslist niet verkeerd
    Vriendelijk personeel is een eerste vereiste dat moet
    En voor de sfeer is dat toch heel erg goed
    Het diner was echt van een top kwaliteit, echt raak
    Mooi opgemaakt bord en het eten geweldig van smaak
    De prijs/kwaliteit mocht je echt niets van zeggen
    Zelfs niet als je gewend bent op alle slakjes zout te leggen
    Dus als wij of een ander weer in Roermond zijn en willen eten
    Dan moet je Aruna toch echt beslist niet vergeten

56. Afgelopen kerst weer genoten van een overheerlijk diner geserveerd door vriendelijk personeel.
    De kok heeft zich weer van zijn beste kant laten zien. Wat voor ons ook belangrijk is: de geweldige goede stoelen in het restaurant zodat je niet aan het einde van de avond met een gebroken rug huiswaarts moet.
    De wijnkeuze was ook prima. Dus...... volgend jaar weer met Kerst naar Aruna.

57. Dit was de vierde keer dat wij bij Aruna gegeten hebben. Met 7 personen hadden wij een vier-gangen verassings menu, met een bijpassend wijn-arrangement. Bij elke gang werd duidelijk uitleg gegeven over het gerecht en wijn. Wat een smaakbeleving! Totaal verschillende smaken en combinaties. De borden zijn mooi opgemaakt. Terwijl het hele restaurant vol zat, werden wij en anderen uitstekend geholpen door de vriendelijke bediening. De chef komt af en toe langs om te informeren of alles naar wens is en een babbeltje te maken. Wij blijven zeker terug komen, een aanrader voor iedereen!

58. christel vergeer

Wij hebben heerlijk gegeten bij Aruna, een 4 gangen menu met heerlijke wijnen.

59. John Atkinson & Iris Keij

Wat een aangename verrassing! De hoofdgerechten (eend & herten) waren buitengewoon lekker; ook een ongewoon hoge kwaliteit huiswijn voor deze prijs. We komen terug!

60. Prima reservering via eet.nu, fijne ontvangst, goede kaart samenstelling. Mooi 4 gangen verrassingsmenu genomen. Heerlijk. Gepaste tijd tussen de diverse gangen. Kortom een aanrader.

61. M vd Knaap

Heerlijk gegeten. De mogelijkheid om een 4 gangen surprise menu op Srilankese wijze te proberen, vonden wij top!
    Een aanrader.

62. Laatst hebben we met de familie bij Restaurant Aruna in Roermond gegeten. Het was er gezellig ingericht en omdat we wisten dat de kok uit Azie kwam hebben we vrij spel gegeven en gezegd; Maak maar wat lekkers en verras ons. Het was inderdaad verrassend. Super lekker, verdeeld over 3 gangen kregen we de meest uiteenlopende en verschillende smaken voorgeschoteld, door een perfect team die wisten wat perfecte bediening was. Super. We hebben er een geweldige avond beleefd. Dat is zeker voor herhaling vatbaar. En dat gaat ook zeker gebeuren.

63. Frans En Peter

Verleden week subliem gedineerd bij chef Aruna. De tongstrelende gerechten waren een lust voor het oog en brachten, in de combinatie met het wijnarrangement, onze smaakpapillen aangenaam in extase. Alle lof voor de perfecte bediening. Wij hebben werkelijk genoten van deze culinair hoogstaande avond en waren blij van te voren gereserveerd te hebben anders was er geen plaats meer vrij. Aruna team ga zo door en jullie zien ons gegarandeerd vaker terug.

64. Aflopen zaterdag hebben we met 4 personen gegeten, vier gangen wijn arrangement. Dit was de tweede keer, alles klopte zo als het hoort; ondanks de drukte in het restaurant kwam de chef aan tafel om te vragen of alles naar wens was. Dit restaurant is een aanwinst voor Roermond!
    Met Vriendelijke Groet,

Fam escalea

65. Met z'n 3en het verassingsmenu gekozen. Goede keuze. Bediening was zeer vriendelijk, eten fantastisch en de avond een mooie beleving.

66. Family Verhoog

Wij hebben vorige week een heerlijke Sri Lankaanse Curry gegeten met een suprise soep dessert. Het is absoluut een aanrader ook voor mensen met een dieet. De gastvrijheid en de service zijn ongekend en de ambiance super. We komen zeker terug.

67. Marion Tiel Groenestege

Wij eten geen vlees/vis en hebben Aruna een menu voor ons laten maken. Het was verrassend en erg lekker. Wij zijn nog nooit in een restaurant geweest waar zo goed voor ons werd gezorgd. Steeds weer stond de bediening voor ons klaar. Als we weer eens in Limburg zijn gaan we zeker weer.

68. Fam. Schoenmakers

Heerlijk gegeten. Gerechten waren erg leuk opgemaakt. Bediening was vriendelijk. Prima sfeer. Gaan zeker nog een keer terug !!

69. Zondag 6 Oktober hebben wij met 5 personen mogen genieten van de voortreffelijke Wine & Spice.
    5 gerechten met elk een bijpassende wijn.
    Het was in één woord adembenemend wat de Chef Aruna ons voorschotelde.
    Een super middag beleefd, en dus zeker voor herhaling vatbaar/ 16-12-2013 zullen wij dus weer deelnemen aan de Wine & Spice.

Groet,

Harold & Marieta

70. Ik ben vanavond bij Aruna Cuisine gaan eten met een vriendin van mij. Ik beveel het zeker aan voor anderen. Zelf ben ik vrij kritisch over waar ik ga eten omdat ik zelf ook in de horeca werk, maar ik ben zeer tevreden over Aruna. Het is een leuk en gezellig restaurant met een zeer leuke wijnmuur waar verschillende soorten wijn staan.

Over het eten was ik ook zeer te spreken. Het waren mooie en pure ingrediënten die vers bereid zijn. Wij hadden als hoofdgerecht lams rack met rozenmarijnsaus. Hierbij geserveerd een couscous gegaard in saffraanbouillon met lekkere groenten. Ook het nagerecht werd mooi gepresenteerd. Ook werd bij iedere gang mooi uitgelegd wat we op ons bord hadden liggen.

De avond werd afgesloten met een gezellig gesprek met de chef en een lekker kopje koffie.

Tom Wolters

71. Heerlijk Thais gegeten op aanraden van de chef Aruna. Zeker een aanrader!

72. Wat werden wij met onze familie ontzettend verwend! Het eten was top. De lokatie is sfeervol en de bediening erg aardig. Zeker een aanrader!

73. Wij hebben op 27 september heerlijk gegeten.
    We werden heel goed ontvangen en verder prima door de bediening verzorgd.
    Het eten was heel verrassend en er werd bij ieder gerecht een korte uitleg gegeven
    Kort om het was een prima diner een echte aanrader.

74. Wij hebben prima gegeten en de sfeer was leuk.
    Marion & Wim

75. Marcel van der Horst

Warm welkom door de bediening. Lekker aperitief. 5 gangen diner gegeten. Zeer verrassend, alles vers is duidelijk te proeven. Laat Aruna een verrassing voor je koken en het komt helemaal goed. De wijn en spijzen zijn uitstekend. Wij komen graag weer in het pittoresk restaurant.

Bediening en Aruna,
    dank je wel.

Groet,
    M. van der Hors

76. Erg lekker gegeten; verfijnde keuken. Het nagerecht met lavendelijs was heerlijk! Via week van het restaurant er terecht gekomen, waardoor we voordelig een 3-gangen verrassingsmenu kregen.
    Reguliere prijzen zijn stevig.
    Bediening en kok die persoonlijk praatje kwam maken, waren vriendelijk.
    Voor herhaling vatbaar.

77. sander spijkers

Eten was heerlijk, de ambiance vond ik wat kaal. Gastheer praat zacht waardoor ik aan het eind van de tafel veel mistte en ik ook opeens een glas desertwijn op de rekening kreeg die ik hooguit misschien even wou proeven. Toch een leuke ervaring van een exclusieve re culinaire avond

78. Y.Wingenbach

Heerlijk gegeten. Er wordt gekookt met biologische produkten wat ik een groot pluspunt vind. Zeer vriendelijke bediening. Aanrader!

79. Via restaurantweek bij dit restaurant terecht gekomen. Gevestigd in het voormalige vvv-kantoor; een prachtig historisch pand. We hadden speciale dieetwensen en daar werd zeer goed op ingespeeld. Verrassend is dat hier veel ingrediënten biologisch zijn. Het wordt niet vermeld op de site of de kaart maar je proeft het wel. We hebben er heerlijk gegeten en het personeel is erg vriendelijk.
    Als de prijs iets naar beneden zou kunnen (zonder de kwaliteit aan te tasten) heb je volgens ons een toptent in Roermond die het verdient om elke dag vol te zitten. Hoe dan ook, nu is dit restaurant ook zeer de moeite waard. We komen snel weer een hapje eten

80. Rosa Willemse

Ondanks de goede recensies, viel het eten toch tegen. Als hoofdgerecht hadden we eend en ossenhaas en bij beide gerechten was de smaak niet echt uitgesproken. De sauzen proefden nogal waterig, en bij de eend zaten papperige aardappelen en aubergine. Niet een super smaakvolle combinatie. Het vlees van het voorgerecht - carpaccio - was van goede kwaliteit en ook de bediening deed zijn best. De ober wist niet veel van wijnen, maar de kwaliteit was niet slecht. Uiteindelijk betaalden we met zijn tweeen toch bijna 100 euro en dat is behoorlijk prijzig voor de geboden kwaliteit.

81. Wij hebben heerlijk gegeten bij aruna chef kok. Allemaal verse producten en dat proef je! Wij hebben een 3 gangen verrassingsmenu gehad en dat was voortreffelijk. Wij hadden alles graag halal gehad en dat kregen wij ook van onze chef kok. Dus iedereen kan terecht bij onze chef kok Aruna.

82. Maarten de Wit

We hadden gelezen over de kwaliteit van de keuken en hadden via eet.nu geboekt. Ondanks dat we 3 kleine hondjes bij ons hadden, waren we welkom. We bestelden het 4 gangen verrassingsmenu met (1x) het bijpassende wijnarrangement. Het was heerlijk! De recenties kloppen. De ogenschijnlijk Indische kok weet werkelijk de meest heerlijke (Franse) gerechten op tafel te zetten. Ook de gekozen wijnen passen perfect. De geschonken rose bij de parelhoen (tussengerecht) was er volgens mij speciaal voor gebrouwen.
    Het restaurant is prima gelegen in het centrum van Roermond, in een voormalig kantoorpand. Alleen die scheidingsmuur midden in het pand moeten ze afbreken. Erg vriendelijk en bekwaam personeel. Misschien iets wat verlegen. Hou je van lekker eten en ben je in Roermond, mag je dit restaurant niet overslaan!

83. Wij hebben heerlijk gegeten bij aruna cuisine. Allemaal verse producten en dat proef je! Wij hebben een 4 gangen verrassingsmenu gehad en dat was voortreffelijk. Erg vriendelijke bediening en goede uitleg bij elk gerecht gehad. Ook de chef kwam een aantal keer aan tafel. Erg leuk! Zeker een aanrader in een prachtig pand in roermond!

84. 17-7-2013 gegeten bij Arunacuisine. Via via gehoord van dit restaurant en de goede reacties betreft het eten. Zoals ik hier op de site lees, zijn er veel mensen het eens met de reacties die ik had gehoord. Nu zelf ook ondervonden. Gekozen voor een viergangen-menu met bijpassend wijnarrangement. De gerechten en de wijnen passen goed bij elkaar. De presentatie van de gerechten verdient een pluim en de smaak al helemaal! Je kunt proeven dat hetgeen je voorgezet wordt vers gemaakt is. De eendenborstfilet was overweldigend. En het toetje wil je niet missen! Al met al een heerlijke avond gehad en genoten van al het lekkers! Ik raad dit restaurant dan ook graag aan!!

85. Vers, vers, vers echt fantastisch. Zeer warme ontvangst, je komt er thuis. De passie zie je, voel je en eet je. De prijs kwaliteit verhouding is zeer goed, eigenlijk te goedkoop voor de geleverde verse kwaliteit. We komen zeker terug, ook zakelijk een echte aanrader om klanten te laten genieten. Tot snel!

86. Gisteravond na het shoppen neergestreken op het terras van Aruna. Het was ons eerste bezoek aan dit restaurant. De kaart is Frans, maar je kunt ook kiezen voor “iets anders”.
    Wij hebben gekozen voor het Sri Lankese verrassingsmenu. Daar hebben we geen spijt van gehad. We kregen 3 mooie gerechten. Heerlijk op smaak. Uitstekende bijpassende wijnen. De bediening is zeer vriendelijk en oprecht. Goede uitleg bij de gerechten en de wijnen. De sfeer is relaxed. Ook binnen gaan kijken en een praatje gemaakt met de chef. Mooie, warme inrichting. Prima restaurant. Aanrader. Wij gaan zeker terug.

87. Fabienne & Stefan

Heel lekker gegeten, goed gevarieerd. Aan tafel word uitgebreid vertelt wat je eet, en er is een supervriendelijke bediening. Prima geschikt voor vegetariërs en niet vegetariërs!

88. Fam. Harmsen

Vrijdag 28 juni met heel de familie gegeten bij Aruna. Gezellige ambiance en een zeer vriendelijke bediening. prijs/kwaliteit verhouding is goed. Erg leuk dat de eigenaar nog aan onze tafel kwam vragen hoe we het eten vonden en dat onze jongste zoon een kijkje mocht nemen in de keuken. We hebben een erg gezellige avond gehad en lekker gegeten. Kan iedereen Aruna aanraden om te gaan eten en een leuke locatie in het centrum van Roermond

Fam. Harmsen

89. e.cuijpers

Vanavond Aruna als restaurant ontdekt. We kozen voor het verrassingsmenu. De verse oesters werden moeiteloos omgeruild voor het voorgerecht. De gerechten smaakten voortreffelijk, eerlijke gerechten die perfect worden gepresenteerd. Mooie smaken. Vriendelijke bediening en belangstelling voor de klanten zowel van de bediening als de chef zelf.
    Een aanrader voor een ieder.
    Annemie en Eugène

90. Erik & Jeannine Brouns

Vanavond (27-06-2013) heerlijk gegeten bij Aruna. Wij hebben een 4 gangen verassingsmenu met bijpassend wijnarrangement gehad. Bij iedere gang werd duidelijk uitgelegd wat het gerecht inhield, wat wij als zeer prettig ervaarden. Heeeeeeerlijk gegeten met goeie wijnkeuze erbij. (Goeie stevige wijnen, precies onze smaak) Komen zeker weer terug!

91. evey 14 punten

Heerlijk gegeten, iedereen is ontzettend vriendelijk en flexibel. Geweldige wijn gedronken! Ben er nu een paar keer geweest en de kwaliteit is altijd goed, ik zal hier zeker vaker komen. Echte aanrader in Roermond!

92. Evert van der Kuip

Zaterdagavond met zijn 2en gaan eten bij Aruna. Wij hebben ons laten verrassen door het 4 gangen verrassingsmenu, en een bijpassend wijnarrangement. we hebben gevraagd of er Sri-Lankaans eten kon worden verwerkt in het menu, dit was geen probleem. 4 gangen Sri-Lankaans gekregen. helemaal top!! goed op smaak, en de wijnen erbij maakte het helemaal compleet. bij elke gang duidelijke uitleg gekregen over het eten door de chef zelf, dit heb ik als zeer prettig ervaren. porties waren prima, en de tijd tussen de gerechten ook. vriendelijke bediening, zeer gastvrij. bij deze ons vast restaurant in Roermond.

93. Wij hebben dit restaurant gevonden via eet.nu Wijzelf komen niet uit de buurt van Roermond en waren op zoek naar een plek waar we lekker kunnen eten, en dat is gelukt!

Een uiterst vriendelijke bediening zowel door de gastheer als de chef. Het eten was bijzonder aangenaam. Alle smaken in balans, in combinatie met de juiste wijn en een prachtige opmaak van het bord. We hebben een leuk gesprek gehad met de chef en hij heeft ons verteld dat hij in de "sterren wereld" heeft gewerkt maar nu zijn eigen restaurant is begonnen, met zijn eigen concept. En dat is wat ons betreft een absolute aanrader!

94. Om 18.00 uur op zaterdagavond besloten een hapje te gaan eten. "Natuurlijk was er nog plek om 20.00 uur." Bij binnenkomst werden we uiterst vriendelijk begroet, werden onze jassen aangenomen, kregen we een mandje brood met heerlijk zelfgemaakte tapenade en werd ons gevraagd of we een glaasje prosecco met crème de cassis wilden. Vooraf carpaccio en parelhoen besteld, de lekkerste carpaccio die we in tijden hebben gegeten. Als tussengerecht coquilles besteld. Wat een smaaksensatie. Als hoofdgerecht de ossenhaas en als dessert heb ik voor het monchou taartje gekozen. Alle gangen werden geserveerd met heerlijk bijpassende (biologische) wijnen. De chef kwam heel vriendelijk vragen of het smaakte en was zeer klantvriendelijk. Al met al een heerlijke smaakexplosie waar we het hele weekend van hebben nagenoten.

95. Marjolein de Witt

Gisteravond voor de eerste keer naar Aruna Cuisine gegaan en dat zal zeker niet de laatste keer zijn! Heerlijke Indiase Curry gegeten - ja, want die kun je daar ook krijgen - lekker pittig gemaakt door de kok - jazeker, met verse kruiden....en mijn tafelgenoot had echt goed klaargemaakte vis en de friet was echt geweldig. Niet vet, druipend van de olie, maar gewoon fris, mooi geserveerd. De ontvangst was zeer vriendelijk en hartelijk, men nam de tijd voor een gesprekje met de gasten.

Niet lang gewacht op 't eten, snel klaar en tja: volgende keer zeker weer.

96. Wij zijn heerlijk verwend geworden!! Het is zeer verrassend wat er aangeboden wordt. Dit verwacht je aan de buitenkant zeker niet. Ik kan het een ieder aan bevelen om er eens een lekker hapje te gaan eten. Alles kan, van een klein gerecht tot grote dinners. Er wordt met grote passie gekookt. Super.
    Gaby

97. Zoals vele mensen al zeggen is Aruna zeker een aanwinst voor Roermond! Hier staat een staf die niet alleen weten wat ze doen maar ook nog eens luisteren! Tot nu toe elke keer dat ik er geweest worden we in de watten gelegd. Ster waarig!

98. Gisteren, secretaressdag, gegeten met collegae bij restaurant Aruna. Het was een goede keus! Mooi restaurant, goede sfeer en een zeer vriendelijke bediening en goede service, maar vooral heerlijk eten.
    Zelfs het telefonisch reserveren was al een topper omdat je zo vriendelijk te woord wordt gestaan.
    Heel lekker gegeten, de porties zijn groot genoeg, want je gaat met een zeer voldaan gevoel naar huis.
    Heerlijke wijnen en goede adviezen. Verder staat gastvrijheid echt bovenaan hun lijstje, je voelt je als gast zeer welkom, meneer Aruna komt gezellig aan tafel een praatje maken, je jas wordt aangereikt.... Aruna heeft net dat beetje extra! Echt een aanrader.

99. Eerste paasdag zijn wij naar dit restaurant geweest. We hebben ons laten verrassen wat het menu betrof, dit was o zo goed, een dikke pluim voor de Heer Aruna. Daarbij een wijn arrangement genomen, dit was biologisch wat ook overheerlijk was. Tweede paasdag het curry menu genomen van lam en rijst dit was ook zeer goed. We komen zeer zeker terug.

100. Dhr en Mevr. Kokke

We verbleven voor Valentijn een weekendje in Roermond en hadden dit restaurant online gereserveerd voor de eerste avond. Het is ons zo goed bevallen dat we onmiddellijk voor de tweede avond gereserveerd hebben. De eerste avond hebben we zelf het menu samengesteld en de tweede maal hebben we ons laten verrassen door de chef. Het eten is gewoon top en de optie bijpassende wijnen bleek de juiste keuze want ieder kreeg bij elk gerecht dé perfect matchende wijn; de dessertwijnen waren gewoon subliem. De bediening is vriendelijk, heel bescheiden, bijna hoffelijk. De chef maakt er een punt van dat zijn gasten tevreden zijn en hij verrast maar al te graag als ze hiervoor kiezen. Voor ons is dit een toprestaurant, als het in België lag waren we vaste klanten, nu zal het ons vast adres in Roermond worden.

Volgende pagina