Op deze locatie zit nu 'Mi Sueño'

1. Klaas van Steeg

Heb vorige week dinsdag bij Palati gegeten. Het eten was lauw, kip was heel droog en hard, en na afloop even in de keuken gekeken. Ik wist niet wat ik zag!! zo vies heb ik een keuken nog nooit gezien, vies uitziende kok, zeer vieze vloer en de kip lag open en bloot op een schaal in een rekje geschoven vlak bij de vloer! Kortom, hier kom ik nooit meer, en raad het ten zeerste af! (tenzij je voedselvergifteging wil)

3,1

Vorige recensies van Klaas van Steeg

• bart visser

zeer goeie kwaiteit! een hele leuke avond gehad, zerer door de zeer aardige bediening, met name achter de bar. eten was zeer goed, en lekkere drankjes!

• Zeer slecht,
    het eten was niet gaar, te veel en er zat een haar in de mayo!
    De bediening is ook niet veel beter, moest 4 keer vragen om m'n glaswijn. de ambiance is opzich wel goed, ziet er netjes uit, mooie muziek. Alleen is het er wel erg druk omdat het heel klein is. ook word je van je stoel afgekeken, want de wachtende mensen staan gewoon binnen!
    Palati is niet goedkoop!, dus prijs/kwaliteit is slecht!

1,9