Op deze locatie zit nu 'Mi Sueño'

1461331924 71
1512070112 71
1519318425 71

1. Wim 38 punten

Er zijn meerdere Griekse restaurants in Purmerend en ik moet zeggen dat Palati toch wel de beste is. Netjes ingericht. Geen overdadig gedoe. Goede stoelen en redelijk grote tafels. In de zomer kan je ook op het terras aan de Koemarkt zitten. Gezien de locatie ( de koude kant) is dit wel zo prettig.

De kaart is redelijk uitgebreid en voor elk wat wils. De tapas is een leuke afwisseling op de standaard meergangen menu. Zo proef je van alles wat. Tot nu toe ben ik nog nooit teleurgesteld qua kwaliteit. De bediening is altijd uiterst vriendelijk en slechts een enkele keer wordt er iets vergeten, maar dat komt dan door de drukte. Het blijft mensen werk. De ouzo bij binnenkomst en het likeurtje bij vertrek verhogen de vriendelijke sfeer en het gevoel dat je welkom bent. Palati is zonder meer een aanrader.

2. M 11 punten

Ik heb hier gegeten, op aanraden van een vriendin.

Het is ook gelijk de laatste keer.

Wij hebben 4 tapasgerechten besteld, er waren 2 serveersters en 4 keer.

Vragen voor nodig, om de juiste bestelling in orde te krijgen.

Ook stonden ze voortdurend voor onze neus, om onze bestelling op te nemen, of om drinken te vragen. Wij tweetjes konden iig geen normaal gesprek voeren,

Zonder gestoort te worden.

Wij hebben het toetje maar overgeslagen, om zo snel mogelijk weg te gaan.

3. Ook wij komen regelmatig bij Palati, of kan ik beter kwamen zeggen? Afgelopen weekend waren we door de slechte kwaliteit van het eten en de tekortkoming in de bediening helemaal flabbergasted! Wat een chaotische bende! En hoe is dat nou mogelijk? Na drie keer een prijsverhoging in te hebben gevoerd zou je toch verwachten dat het op z'n minst vooruit zou moeten gaan. Een tip voor de eigenaren: Open niet nog meer restaurants, houdt de boel dat er al is gewoon onder controle!

MVG.

4. marieke

De carpaccio valt zwaar tegen. Allen het bord randje is vlees en het midden van het bord wordt bedekt door een enorme berg sla. Ook de tapas vallen erg tegen. Weinig waar voor je geld.

Ik zal niet zo snel meer gaan eten bij Palati.

5. Igor verveer

Wij hebben daar nu 2 x gegeten (in t verleden wel vaker) maar tot onze grote teleurstelling was 't eten echt niet goed.
    De gambas waren echt niet te eten en de andere vis was ook drooggebakken, echt niet lekker!
    De x daarvoor hadden we deze ervaring ook met het vlees, gewoon drooggebakken en veel te zout. Succes ermee!

6. Wij komen regelmatig bij Palati en wij vinden het juist heel gezellig met een Amsterdamse sfeer. Als je gezellig blijft natafelen dan krijg, buiten de ouzo als je binnenkomt, nog een heerlijk likeurtje. Het eten is lekker en voor een goede prijs.

Op zondag kan je onbeperkt tapas eten voor €15,00 en dat is zeker een aanrader.

7. Met een vriendin een lekker avondje weg... niet naar Palati gaan! Je wordt daar gewoon weggekeken. Ik heb me zelden zo opgejaagd gevoeld terwijl ik een relaxed avondje in de planning had. Toen we na 10 minuten nog niet in de kaart hadden gekeken omdat we lekker zaten te kletsen, werd ons gevraagd of we aan de bar wilden gaan zitten, omdat er aan de bar mensen zaten die wel honger hadden. Konden we beter ruilen...en wij hadden gereserveerd om 19.15!
    Ik verwacht niet dat je op zondagavond die tafel nog een keer bezet na ons, dus neem dan ook geen mensen meer aan!
    We konden de hele avond geen gesprek afmaken omdat de bediening steeds tussendoor kwam, om alles maar zo snel mogelijk erdoorheen te jagen.
    Ik snap dat mensen in deze tijd omzet willen draaien, maar hier gaat het ten koste van service en kwaliteit. Wij gingen opgejaagd en geirriteerd naar huis, niet echt de bedoeling lijkt mij.
    Vroeger was het zo goed, wat kan dat snel achteruit gaan!

8. Wij komen regelmatig bij Palati. Helaas waren we de laatste keer niet erg tevreden. Bij de tapas waren niet alle tapas meer te krijgen, terwijl we toch vroeg waren. Om de haverklap stond er iemand voor onze neus om te vragen of we nog wat wilden drinken. Gemiddeld 5x per half uur. Verder werden de gasten naast ons die met hun dessert bezig waren nogal opgejaagd door de gastvrouw omdat er nog meer mensen wilden eten. Ook wij werden opgejaagd, binnen 10 minuten nadat wij ons hoofdgerecht op hadden werd ons 3 x door verschillende mensen gevraagd of we nog een toetje wilden. Dat stond binnen 5 minuten voor onze neus en daarna werd ons snel de rekening geserveerd. Al met al was het niet echt een ontspannen avondje uit.

9. Leuke bediening. Het eten, vooral de tapas erg goed.
    Hier krijg je een goede uitleg over het eten.

10. Een poosje geleden hier gegeten met afscheidsetentje van een collega.

Het eten was geweldig, bediening top, we waren toch met een grote ploeg.

De sfeer erg gezellig, zeker met de gezellige muziek erbij.

Kortom, je moet er gewoon gegeten hebben.

11. Meerdere malen bij Palati gegeten met vrienden en familie.

Elke keer is het weer een feest.

Met verjaardagen wordt er voor de jarige gezongen en krijgen ze een cocktail.

Als het wat later op de avond is en iedereen is klaar met eten kan er ook gedanst worden tot in de kleine uurtjes.

Een geweldige sfeer, leuke meiden in de bediening, goede kok die het eten voortreffelijk bereid en de eigenaar Lambros en zijn vrouw Ellen hebben altijd even tijd voor de gasten.

12. babette

We hebben gisteren bij Palati gegeten en dat wéér super lekker en gezellig. Na 6 jaar is dit nog steeds één van mijn favoriete restaurants! Ongedwongen en relaxed dat is het gewoon!

13. piet schouten

Kom al heel wat jaartjes bij dit hele leuke restaurant het eten is heerlijk en de bediening krijgt van ons een dikke TIEN.

14. Toprestaurant geloof mij ben al 15 keer in Griekenland geweest maar ook in spanje het zijn goede gerechten echt dit is toch niet te vergelijken met een pizzeria of een grillroom kom op mensen !!en eigenlijk ook niet met die andere koemarktrestaurants!!!!!!!!!

kwaliteit met ook met goed personeel en ook vriendelijk maar ik kom heel graag hier waar vind je zondag a betaalbaar berag Tapa`s een ouzo vooraf en geniet van je heerlijke eten !Tikanis kala esci polikala !!!voor een een redelijke prijs!

paracalor! Het laatste betekent gewoon alstublieft wanneer je het eten netjes geserveerd krijgt op een hele vriendelijke manier dus tenslotte kunnen we zeggen dat lambros en zijn vrouw en natuurlijk de kok zeker een michelin ster van mij mogen hebben en doorgaan en het is gewoon de beste van heel Purmerend dus mensen probeer het eens!
    reserveren wel gewenst en dat zegt genoeg! hoppa ! Kalinichta!! (Proost en goedenacht).

15. Heb vorige week dinsdag bij Palati gegeten. Het eten was lauw, kip was heel droog en hard, en na afloop even in de keuken gekeken. Ik wist niet wat ik zag!! zo vies heb ik een keuken nog nooit gezien, vies uitziende kok, zeer vieze vloer en de kip lag open en bloot op een schaal in een rekje geschoven vlak bij de vloer! Kortom, hier kom ik nooit meer, en raad het ten zeerste af! (tenzij je voedselvergifteging wil)

16. kom hier vaker, als je binnen komt gelijk ouzo en stokbroodje met boter van het huis, leuke meiden, iedereen vriendelijk en ontspannen, gezellige inrichting(zeker niet amsterdams zoals voorganger zei), voor de rokers koffie kan na afloop buiten geserveerd worden waar je onder parasol kunt zitten, altijd gezellig sfeertje

17. Was hier toevallig met mijn vriendin.
    Zat helemaal vol, dus even een drankje aan de bar; Ongelofelijke leuke, gezellige sfeer, fantastisch eten, grote porties, lekkere wijn, geweldige vriendelijke gastvrouw en gastheer, zeer klantvriendelijke bediening door leuke meisjes, prima kwaliteit/prijsverhouding. Zo zou het overal in de horeca moeten zijn!

18. anouschka

Heerlijk gegeten, knusse sfeer, aardige bediening. Helemaal top!

19. Jan Willem

Restaurant in mijn woonplaats, Eten is prima, zit bijna elke dag vol. diverse keren wezen eten morgen ook weer ik heb er zin in

20. Als dit een Grieks restaurant is ga ik liever naar de FEBO.
    Eten lauw en niet lekker.
    Wijn okay.
    Sfeer waardeloos.
    Leek meer op een Amsterdamse kroeg
    Zien mij zeker niet terug.

21. Suzanne

Gezellig, goedkoop, sfeervol, leuke meisjes in de bediening.

22. Laatste keer helaas niet helemaal super! Eten snel klaar en zeer slecht gevallen. Ook begrepen dat de fooi niet naar de bediening gaat :-(

23. Heerlijk gegeten, veel variatie en snelle bediening. Restaurant doet niet echt Grieks aan, maar eten is prima!

24. in het begin was het heerlijk. nu is het echt slecht.kan niet anders of er staat een andere kok.

25. jan spronkers

Prima zaak. Door eigen succes wel wat druk, dus reserveren..
    Aardige bediening en een leuke kaart.
    Wij hebben (al 4 keer) genoten!

26. linda geurtsen

Heerlijk eten
    erg gezellig goede keuze en perfecte sfeer echt waar voor je geld
    warme gastvrijheid
    echt een avondje uit.

27. Leuk restaurant, eten is echt lekker en niet duur als je zondag voor 12.50 onbeperkt tapas eet. Moesten wel wachten voor er een tafel vrij was. Bediening slecht, meerdere malen om drinken, eten en rekening vragen.

28. johan spierings

zondag 3 juni met 21 personen een heerlijke en gezellige avond gehad.Prijs/kwaliteitverhouding uitstekend.Kali orexi

29. Annemiek

We hebben vandaag met zijn tienen daar gegeten en het was erg goed. De sfeer was goed. Het eten en de bediening ook.
    Prijs viel mee. Kortom een echte aanrader

30. Hans en Simone

Afgelopen zaterdag de verjaardag van mijn vriendin daar gevierd en ze deden er alles aan om haar een perfecte avond te geven.
    Eten en drinken ontzettend goed voor een hele redelijke prijs.
    Aanrader !!!!

31. Bart en Nel

Leuk Grieks restaurant met heel lekker eten.
    Prijzen zijn heel redelijk, bediening is perfect.
    Ambiance is meer een eetcafe (beetje druk ) dan een restaurant maar wel erg leuk.
    Purmerend boft maar met zoveel leuke griekse restaurants.