1. Een 'een beetje jammer' ervaring rijker. De aankleding is ouderwets en fout (systeemplafond, opzichtige luchtsystemen, vloerbedekking die je bij de chinees verwacht, een kinetisch haardvuur). Ach ja, we zullen maar zeggen 'je moet ervan houden'. Let op; deze recensie is van ná de verbouwing, mei 2013.
    De Gastvrouw was alles behalve ‘warm’. Plichtmatig en afstandelijk past beter. Haar hulpje liep volgens mij stage. (nog geen vakvrouw, maar van zo'n meiske kan ik dat prima hebben). Het eten was van een niveau dat ik zelf ook klaar kan maken (is prima als je naar een eetcafé gaat, maar als je pretentieuze gerechten op de kaart zet, verwacht dan ook dat je kritische klanten krijgt).
    Dat ik zelf de darmen uit de gamba's moet peuteren vind ik echt niet kunnen. Om toch een beetje positief af te sluiten; je kreeg wel grappige tussengerechtjes en de broodjes waren heerlijk.