1. Carolien & Patrice

Na een lange rit vanuit Zuid Limburg werden wij vriendelijk onthaald bij deze gezellig ingerichte bistro. Bij de witte wijn van het huis werd een karaf water aangeboden, prettig!
    Zowel de gastvrouw alsook de serveerster hebben ons prima bediend.
    Over de menukaart zijn wij zeer te spreken. Voor de vegetariër onder ons ook voldoende keus. Onze keuze is gevallen op de vis van de markt. In dit geval twee sliptongetjes met Hollandaise saus en citroenschijfjes geserveerd met een zak dik gesneden overheerlijke frieten, zelfgemaakte mayonaise, spitskool met spek uit de oven en een wat vlak smakende salade. Als dessert is ons oog gevallen op de Brownie met ijs. Een uitstekende keuze, zo blijkt. Zelfgemaakt, luchtig, met noten gevuld... gewoonweg heerlijk, om je vingers bij af te likken!
    Wij hebben een prima avond genoten bij Tante Sweel. Het menu, de service, de prijs/kwaliteit verhouding en het eten waren wat ons betreft boven verwachting! Wij komen graag nog eens terug.