wo vanaf 15:30

zo vanaf 15:30

1302822083 82
1312091375 83
1488207922 85

1. We hebben hier heerlijk gegeten met 6 personen en zaten lekker in de zon buiten op het terras. De garnalen kroket is bijzonder smakelijk. Ik heb gehoord dat er ook weer nieuwe gerechten bij zijn gekomen. Dus binnenkort gaan we hier nog een keertje lekker smullen.

2. Een sfeervol restaurant, een uitermate vriendelijke bediening, fantastisch eten, en een goede prijs kwaliteits verhouding. Een echte aanrader.

3. Heerlijk gegeten, voldoende keuze op menukaart. Leuke, vriendelijk bediening. We komen vast nog wel eens terug.

4. Peter vd Lind

5. Zaterdag weer eens uiteten bij Tante Sweel, het was weer heerlijk. Mijn vader van 92 had ook lekker gegeten. Zeker een aanrader om hier te eten.

6. Fam. van Steinvoorn

Vanavond voor het eerst hier gegeten. Een prima, gezellige, rustige plek om lekker te eten. Prijs/kwaliteit-verhouding is gewoon goed. Zeker de moeite waard, we gaan er zeker nog een keer heen.

7. Leuk restaurant met goede bediening.

8. J. van Bemmel, Groningen

Wij kenden dit restaurant niet en hebben "op de gok" gereserveerd voor zaterdag 9 augustus. De ontvangst en bediening waren vlot en vriendelijk. Er was een gezellige ronde tafel voor zes personen klaar gezet. Het restaurant was goed bezet, maar niet druk of lawaaiig. De menukaart bood aardig wat variatie en iedereen koos voor een ander menu. Het eten werd netjes verzorgd en keurig gelijktijdig opgediend en bleek uitstekend qua smaak, beet en hoeveelheid. Ook degenen die een toetje namen waren goed te spreken over hun home-made brownie met ijs, de creme brulée en de ijssorbet. Gaan we vast nog eens vaker doen.

9. Vanavond hebben wij heerlijk gegeten.
    De bediening was ook heel vriendelijk.
    Het is zeker een aanrader en wij komen zeker nog eens eten.

10. k.van veluw

Het eten was lekker, aardige mensen en een super bediening.
    Zeker een aanrader

11. Carolien & Patrice

Na een lange rit vanuit Zuid Limburg werden wij vriendelijk onthaald bij deze gezellig ingerichte bistro. Bij de witte wijn van het huis werd een karaf water aangeboden, prettig!
    Zowel de gastvrouw alsook de serveerster hebben ons prima bediend.
    Over de menukaart zijn wij zeer te spreken. Voor de vegetariër onder ons ook voldoende keus. Onze keuze is gevallen op de vis van de markt. In dit geval twee sliptongetjes met Hollandaise saus en citroenschijfjes geserveerd met een zak dik gesneden overheerlijke frieten, zelfgemaakte mayonaise, spitskool met spek uit de oven en een wat vlak smakende salade. Als dessert is ons oog gevallen op de Brownie met ijs. Een uitstekende keuze, zo blijkt. Zelfgemaakt, luchtig, met noten gevuld... gewoonweg heerlijk, om je vingers bij af te likken!
    Wij hebben een prima avond genoten bij Tante Sweel. Het menu, de service, de prijs/kwaliteit verhouding en het eten waren wat ons betreft boven verwachting! Wij komen graag nog eens terug.

12. Zaterdag 20 oktober wederom een fantastische avond gehad. Nu eens het maandmenu: pompoensoep, geconfijte eend en als dessert stroopwafelijs. Alles qua smaak optimaal en voor een bijzonder vriendelijke prijs. Sfeer en bediening als altijd optimaal! Wat ons betreft voelt dit echt als thuiskomen/eten. Bas en Annemarie zorgen wat ons betreft voor eten in een gezellige en ongedwongen sfeer!

13. In het heetste weekend van 2012 wilden wij op zaterdagavond bij tante Sweel gaan eten. Omdat het zo warm was arriveerden wij daar rond 20.45 uur op het terras waar nog diverse mensen aan het eten waren. Wij bestelden een fles witte wijn en toen die geleverd werd vroegen wij naar de kaart om een hapje te eten. Antwoord: de keuken is om 20.00 uur gesloten en er kan absoluut niets meer besteld worden, terwijl er op tafels om ons heen nog volop desserts werden geserveerd.
    Op onze vraag of er dan niets iets van een bittergarnituur/kaasplankje of misschien bakje nootjes of zelfs maar gebakje te bestellen was kregen we resoluut antwoord van nee!
    We hebben de fles wijn afgerekend en zijn weggegaan, dit was toch wel het toppunt van klantvriendelijkheid!

14. We komen elk jaar als we met vakantie gaan eten bij Tante Sweel. Het is een leuke en gezellige bistro waar we ons thuisvoelen . Annemarie is een goede gastvrouw Bas een prima kok en de rest van het personeel is altijd aardig.
    Je kunt er lekker eten en de prijs kwaliteit is goed.

15. Diny en Henk M.
    Afgelopen week bij Tante Sweel gegeten. Wij waren er ook in september 2010.

Wat opviel was dat de prijs/kwaliteit verhouding onveranderd hetzelfde was gebleven. De gezellige sfeer meteen voelbaar. En ook niet onbelangrijk, dat ondanks dat wij er geruime tijd niet waren geweest, het gezegde: "Wat het ik jullie een tijd niet gezien." niet werd uitgesproken. Maar: "Fijn dat jullie hier komen eten."
    Onze complimenten aan Annemarie. En een voorbeeld voor de horeca. Het was er heerlijk en ongedwongen gezellig.

16. Zondag 24 juni om 15.00 uur in de stromende regen komen wij bij de Bistro aan om wat te willen eten/drinken. Buiten staan borden met het dagmenu en op de deur staat open. Wij willen naar binnen maar deze is dicht, volgende deur ook dicht, er staat iemand binnen achter de bar die de deur opent en zegt mijn vrouw is nog bezig u moet nog even wachten en doet de deur weer op slot. Wij staan perplex, in de stromende regen wachten! Wij gaan weg en komen hier zeker niet weer, wij eten veel buiten de deur en hebben dit nog nooit mee gemaakt. Men klaagt dat het in de horeca slecht gaat, ja vindt je het gek met deze mentaliteit!

17. Komen regelmatig. Woonden tot voor kort heel erg dichtbij, waardoor de drempel wel erg laag was om binnen te stappen.
    Vinden ook de gastvrouw erg aardig.
    Heb ook weleens een kijkje mogen nemen in de keuken, en kooktips van Chef Bas mogen ontvangen. Aan de vorige schrijver kan ik daarom melden: Der slagroom is vers, maar met een eigen spuit op het bord gedaan. Vandaar lijkt het op bussenroom.

18. 1 woord: Heerlijk.
    Gezellige sfeer. Hartelijke ontvangst door de gastvrouw. Zeer attent m.b.t. mijn dochter van 2 jaar. Kreeg direct kleurtjes. Begrip dat zij met ons mee zou eten en bood zelf aan een extra bordje voor haar klaar te zetten met kinderbestek.
    Snelle service. Heerlijk warm eten. Zelfgebakken friet in een frietzak waardoor je weer besefte in een bistro te zitten. Malse lady-steak, gebakken zoals ik gevraagd had. Schorseneren met een heerlijke saus en zeer fijn gesneden salade erbij.
    Toetje: creme brulee. En idd 1 van de vorige recensenten gaf het al aan: geen zelf geklopte slagroom maar uit een bus. Enige minpuntje van de avond.
    Ga hier vooral zelf naar toe om te proberen. Als ik weer eens in de buurt ben ga ik hier zeker weer eten.

19. Prima gegeten en gedronken. Snelle en vriendelijke bediening en gezellige sfeer.

20. Rene & Andrea

Lekker gegeten en vriendelijke bediening.

Zeker een aanrader om daar te gaan eten en prijzen zijn zeer betaalbaar.

21. We (mijn vrouw en ik) hebben op een herfstachtige avond in November bij "Tante Sweel" gegeten.

Het was een rustige periode, maar toch was er nog een redelijk aantal gasten. Het restaurant is sfeervol ingericht en met name de gang naar de toiletten geeft een leuk historisch overzicht van de geschiedenis van Zweeloo.

Het personeel is zeer aardig en we hadden er leuk contact mee.

Na een voorafje hebben we de vis van de week genomen, dat was een op de huid gebakken roodbaars-filet. Heerlijk gegaard en met prima bijgerechten geserveerd: gegratineerde aardappel, witlof-ham/kaas en salademix van verse ingredienten.

En aangezien er Crème Brûlée op de kaart staat, moest ik deze als grote Crème Brûlée-fan wel als nagerecht nemen. Nou die was ook prima. Het enige min-puntje: de slagroom hierbij was niet echt.

Huiswijn was OK (een Sauvignon Blanc), die per glas wordt geserveerd. Wil je iets beter, dan gaat het per fles.

Prima kookkunst van de kok, prettige bediening, ontspannen sfeer en goede ingredienten geven deze Bistro een bovengemiddeld resultaat.

22. In de week 20/27 september 2010 diverse keren bij Tante Sweel gegeten. Het is er gezellig en een zeer persoonlijke bediening.

Annemarie weet precies wat in haar restaurant omgaat. Het eten is goed, smaakvol en betaalbaar. De kaart is enigzins beperkt maar dit wordt goed gemaakt door de kwaliteit. De ambiance is voor een bistro perfect, muziek niet indringend aanwezig.

Eindelijk weer een restaurant wat je in deze omgeving kan aanbevelen bij familie-vrienden en kennissen.

Wij hopen binnen afzienbare tijd hier weer te gaan eten.

23. We aten gisteren met zijn vieren bij deze tante; unaniem waren we enthousiast.

Verse produkten, een attente bediening en een aardige ambiance. Verder een prima prijs/pret verhouding.

Geen minpunt? Jawel, de koks gebruiken soms te kwistig de zoutpot....

24. Hans Habing

Goed, gezellig en betaalbaar