1. Van het weekend hier wezen eten en zeker voor herhaling vatbaar.
    Wel wat kleine puntjes wat mij betreft veel beter kan (ik werk zelf in de horeca, dus ben erg kritisch):
    - Personeel speelt slecht in op leeg glaswerk, duurde soms erg lang voordat er gevraagd werd of we iets wilden drinken. Wanneer gasten dit zelf moeten vragen ben je als personeel zijnde eigenlijk te laat.
    - Wij zaten vlakbij de bar, waardoor ik goed zicht had op de bar. Viel mij op dat het personeel glazen bovenaan vast pakten, bij de drinkrand dus. Erg onhygiënisch vind ik, dus wel het vermelden waard. Glazen zo laag mogelijk vastpakken, ook tijdens het tappen.
    - Ik had vooraf een groentesoep besteld. Ik vond deze (zeker de prijs gezien) erg karig. Weinig verschillende soorten groente, misschien 2 stukjes rundvlees. Voor de prijs van 6,25 had ik wel een soep verwacht met meer soorten groente dan 3 stuks.
    - De borden werden warm geserveerd, maar niet warm genoeg voor de mixed grill. Het bord koelde snel af, en daardoor ook de stukken vlees. Zeker bij 5 stukken vlees is een heet bord wel handig.

Maar,
    Het eten was héél smakelijk. Perfect bereid, heerlijke smaken, echt top!
    Voorafgaand aan het eten vond ik de prijzen behoorlijk hoog, maar de kwaliteit van het eten was er wel echt naar!
    Het hele restaurant ademde sfeer uit, wat een ontzettend leuke eettent. Het zat boordevol en dat was geheel terecht.
    Ook de eigenaresse was een leuk mens met leuke grappen!

Ja, wij hebben een gezellige avond gehad (op een klein akkefietje na, maar dat is niet het vermelden waard).

Ik zou dit zeker aanraden bij vrienden/familie en zelf graag nog eens terugkomen!