Op dit adres zit nu: Foodies

1. Op dinsdag 26 maart gegeten bij La Cucina. Wij waren op tijd, omstreeks 17.45 uur. Bij aankomst boven na een paar minuten voor de deur te hebben gestaan gingen we maar eens kloppen op de deur. De dame achter de bar had compleet geen idee dat er mensen stonden, "een erg warm onthaal". De anti pate die besteld was zag er erg belovend uit maar de waterige carpaccio met een hoopje ruccula en ongeroosterde pijnboompitten was erg inspiratieloos. Toen het hoofd gerecht kwam werd ik pas echt geschokt. De gerechten kalfswangetjes en voor de dame lamsbiefstukjes had het gewicht van 80 tot 90 grami in totaliteit, dit is zeer zeker geen hoofdgerecht (in een olvarit potje voor baby"s zit nog meer). Toen de gast heer het hoofdgerecht uithaalde en ik aangaf dat ik de portionering veel te klein vond gaf hij aan dat ik maar meer gangen moest nuttigen. Dit is wel heel erg onbeschoft. 95 euro lichter en om de honger te stillen maar naar een cafetaria gegaan. Voor dit geld met 2 personen mag je toch op zijn minst voldoende te eten krijgen.

P.S. ik heb hier nog nooit een recensie geschreven maar dit was echt schandelijk.