1. Super ervaring, wij zijn niet echt de mensen voor buffet restaurants en hebben eigenlijk altijd moeite met onze keuze van de kaart, aangezien er altijd meerdere dingen opstaan die we wel graag willen proberen.

Daarnaast vinden wij het leuk dat ook onze kinderen hun smaakpuppillen prikkelen en eens wat anders proberen, maar dat doe je niet als je ergens rond de 10,00 moet betalen voor een voorgerechtje.

Vandaar dat wij naar menig maal enthousiaste verhalen van anderen te hebben gehoord, zelf maar eens zijn gaan kijken.

Een buffetrestaurant vind ik te goedkoop klinken voor Fox, het is echt een restaurant met klasse en stijl. Heerlijke lounge ruimte waar je kan beginnen met een aperatief om vervolgens je zintuigen te prikkelen met alle heerlijke proeferije. Voor ons ideaal we hoeven niet meer te kiezen, maar kunnen gewoon van alles wat proberen en ook de kids komen helemaal tot hun recht. De oudste heeft echt van allerlei nieuwe dingen geprobeerd, de jongste heeft genoten van het kinderbuffet en daarna zich helemaal rond gesnoept aan het dessert buffet. Tussen door konden ze heerlijk even spelen/gamen in de kinderhoek, waar de hele avond ook een aardige jonge dame tot hun beschikking stond en waardoor wij ook volop konden genieten van onze avond.

Kortom echt de moeite waard, wij gaan zeker vaker.