1. We hebben dit restaurant gekozen op basis van ervaringen uit het verleden.
    Helaas is het eten niet meer in contrast met wat het geweest is.
    Het was deze dag zeer zeer slecht.
    Het begon al bij een plekje krijgen in het restaurant, waar een strandtent uitziende uitbater ( niet in kleding van het restaurant maar gewoon in een strandkloffie) de mensen een kaart in de hand drukte en vervolgens kenbaar maakte door te wijzen naar een plek waar je kon zitten, en niet de moeite nam om je hier naar toe te begeleiden.
    We zijn begonnen met een hollandse garnalen cocktail.
    Deze was redelijk te pruimen, maar erg koud zodat de smaak wat wegviel, en dit was dan nog wel het lekkerste gerecht.
    Hierna hadden we als hoofdgerecht de "scheveningse visschotel".
    Deze zou ik mijn ergste vijand nog niet willen serveren.
    Alle vis, tong scholfilet gamba's zalm hadden dezelfde smaak, en was absoluut niet lekker.
    De mosselen waren bestrooid met kruiden achteraf, aangezien de helft te zout was en de andere helft redelijk te eten.
    Ik hoef hier geen chef-kok voor te zijn om te weten dat geen enkel stukje vis vers is gebakken.
    De vis had een knoflook/olie/kruiden smaak die niet verder te definiëren was.
    We hebben nog wel een nieuw scholfiletje gekregen, maar die was nog erger, en ook niet vers bereid.
    Alles kwam uit de frituur, en is vervolgens in mijn ogen onder een warmhoudlamp, getracht op temperatuur te houden.
    We hebben dan ook niet alles opgegeten, om te voorkomen dat ons verdere avondje uit in het water zou vallen.
    Mij zijn ze als klant kwijt, aangezien ik best wel weet hoe vis dient te smaken.
    Evengoed moesten we toch het volle pond betalen, ongeveer 75 euro terwijl het nog geen 5 euro waard was.
    Waarschijnlijk had ik in dit geval lekkerder gegeten bij het verderop liggende italiaanse restaurant.
    Erg jammer dat mijn ervaringen uit het verleden zo bruut verstoord zijn.

2,2