1340419973 84
1344762015 84
1401208563 48
1461997153 76

1. Prima restaurant… goed eten voor mooie prijs. Keus genoeg.
    Super enthousiast en vriendelijk personeel.
    Ondanks dat het druk was snel het eten gekregen.

2. Heerlijk gegeten van het theatermenu. Personeel dat zijn best doet je een gezellige avond te bezorgen, ook als je iets later komt eten. Het eten smaakte goed. Zeker een aanrader.

3. Emira Tokic

4. Nog nooit in zo een slecht restaurant geweest. Met 7 man eten besteld waarvan 2 menu's maar niet kwamen. Na 10 minuten toch navraag gedaan zou het onderweg zijn, nou toen hebben we dat geannuleerd want de anderen waren al bijna klaar. Dat was dus 1.5 uur na aankomst. Bij het brengen van de toetjes die bij menu's zaten om de rekening gevraagd zou eraan komen. Na het toetje nog een 2de x om de bon gevraagd kwam eraan. Een peuk en 10 minuten later zijn we allemaal opgestaan en toen de ober kwam duidelijk gezegd dat het de 3de en laatste x is dat we om de bon vragen en anders weggaan. En je raad het nooit ja hoor die 2 teruggestuurde menu's stonden op de bon, nou je kan onze reactie al raden. Geen sorry van de serveerster zelf niks. Eerste en laatste x daar geweest.

5. Wij hebben hier prima gegeten. Het theatermenu was zeker voor de prijs uitstekend. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Sanitair mag iets beter.

6. Uitermate slecht, mix-grill bestaat uit droog vlees en koud, visschotel niet compleet en coulance vindt de baas niet nodig, kortom nooit meer heen gaan een dikke AFRADER

7. Wij komen niet terug. Na de bestelling stond het eten binnen 5 minuten op tafel. Het eten was niet lekker. We hadden gekozen voor een theatermenu met als hoofdgerecht vis. Deze vis was niet te eten. Geen smaak en zo droog! Waarschijnlijk warmen ze alles op in de magnetron.

8. 1,5 uur gezeten, in deze tijd alleen het voorgerecht gekregen. Na 1 uur en 15 minuten was er nog niet eens begonnen aan het hoofdgerecht. Toen we om de rekening vroegen zei de ober meteen: "Ja, ik was zelf al lang weg gegaan als ik zo lang moest wachten".

Slechtste ervaring ooit met een restaurant. Niet twijfelen over dit restaurant, gewoon NIET heen gaan en verder lopen.

9. Marja Veld

Slechtste restaurant ooit.

Op internet had ik het theatermenu bekeken. De pasta leek mij wel wat. In het restaurant kregen we de menukaart, maar daar stond de pasta niet tussen het theatermenu. Bij navraag aan de bediening kregen we als antwoord: nee, dit is de kaart zoals die is.
    Toch maar even een ander van de bediening gevraagd. Die gaf aan dat dit een optie is wanneer je vegetariër bent. Oké, hartstikke mooi deze zou ik graag willen bestellen. Vervolgens werd het hoofdgerecht gebracht en kreeg ik varkenshaas (?!) doorgegeven wat ik had besteld en alsnog gingen ze de pasta klaar maken. Het eten van mijn vriend koelde inmiddels hard af.
    Ik had een cola light met citroen. Bij de tweede ronde had ik geen citroen, kan gebeuren is ook niet erg. Ik vraag aan een serveerster of ik een schijfje citroen mag. Dit was een zeer onplezierig en onbeleefde serveerster. Het schijfje citroen werd nog net niet op tafel 'gegooid'
    Aangekomen bij het toetje... Besteld en gewacht.. en gewacht... na een half uur maar eens gevraagd waar het bleef. Bleek dat zij het was vergeten. Zaten we er dus nog langer...
    Uiteindelijk kwam een vriendelijke serveerster checken of het nu wel was doorgekomen. Van haar kregen we ook een kopje thee en koffie van het huis. Heel vriendelijk en coulant.
    Maar verder... wat een onprofessioneel en slecht restaurant zeg. Personeel dat in en uit loopt om op het terras pal voor de ingang even te staan roken om vervolgens doodleuk ons bord eten serveren...
    Ik vond het het geld zeker niet waard. Jammergenoeg werd er bij het afrekenen ook niet gevraagd of alles naar wens is geweest. Ik had dit graag aan de bedrijfsleider willen melden. Geen idee wie dat was, maar het personeel zat zowel buiten als binnen lekker bier te drinken en te lachen. Moet kunnen maar als er nog gasten zitten is dat toch wel heel storend en in dit geheel nog onprofessioneler.

10. Geoffrey de Ridder

Enige plus was dat het eten supersnel op tafel stond (8 minuten) alleen waren de geserveerde groentes diepvries groentes... dus de sterkte was geheel weg en papperig. De mayonaise bij de patat was er niet en de portie mix grill voor 2 personen was veel te weinig. En dan had mijn vriendin waarschijnlijk de laatste tiramisu, want hij zag eruit alsof hij eerst 4x gevallen was voordat deze geserveerd was. En het meloen-ijs, zaten zulke lange stukken meloen in (is lastig eten met een lepel) dat het een grote smeerboel werd. Kortom, het lijkt meer een afraffel restaurant dan mensen die hun vak verstaan helaas.

De wc is ook 1 groot waterballet en smerig.

11. Op donderdagavond 11 januari 2017 hebben we hier in afwachting van de Lion King met ons zessen genoten van het Theatermenu van €15,95. Het was overheerlijk en zeker voor die prijs. Vooral de carpaccio smaakte formidabel. Maar de varkenshaas en de dame blanche waren ook prima in orde. Ook op de bediening viel niets aan te merken. Ga zo door!!!

12. Lekker gegeten van het The Lion King driegangenmenu voor maar €14,95. Carpaccio vooraf, als hoofdgerecht varkenshaas en als toetje dame blance👍🏻

13. Franneke

Eten tot 2 keer toe terug moeten sturen: knal droog en vreselijk verbrand. Man in bediening deed vreselijk zijn best, maar 't mocht helaas niet baten. Patat vergeten, mayo vergeten. Kortom: Absoluut geen aanrader.

14. Goeie sfeer en hele vriendelijke bediening! Prijs is goed en eten was weer voortreffelijk!

15. Wij komen hier regelmatig. Super vriendelijke bediening en goede prijs/kwaliteit verhouding. Hier voel je je altijd welkom.

16. Donderdagavond hier wezen eten, varkenshaas was te droog! De rest was prima. Goede bediening, helaas had iemand van de bediening een foutje gemaakt door om 20.00 uur nog een voorgerecht aan te nemen...?! De manager sprak hem daarover tussen de gasten fel op aan. Niet erg professioneel voor een 'manager'!

17. Van het weekend voor het eerst wezen eten. Aardig personeel en vriendelijk. Wel kun je zien dat het personeel geen horeca achtergrond heeft. Wilt u nog wat drinken was een moeilijke vraag. Het eten ging. Het voorgerecht kwam erg snel en welgeteld 7 minuten erna het hoofdgerecht al. Te snel!

18. Na een fijne middag in Scheveningen met 8 personen aangeschoven bij Vitesse. Van diverse mensen vernomen dat het eten (met name de saté) er erg goed zou zijn.

De aankleding van het restaurant is niet geheel mijn stijl en doet een beetje oudbollig aan. Met wat frisse kleuren zal het al een stuk moderner en vriendelijker ogen.

De bediening is vlot en doet z'n best, soms iets te amicaal, maar dat zal allicht bij het "Haagse" horen. De menukaart biedt voldoende keus in voor- en hoofdgerechten. Als starter wordt er brood met kruidenboter geserveerd.

Zelf heb ik gekozen voor zalm en paling op brood vooraf, hetgeen qua smaak goed is. Mijn tafelgenoten geven aan dat hun voorgerecht ook smaakt (carpaccio & garnalencocktail.) De porties zijn voldoende voor een voorgerecht.

Als hoofdgerecht gekozen voor saté van de varkenshaas. Enkele tafelgenoten hebben de keuze laten vallen op het Theatermenu, hetgeen resulteert in een vlotte uitgifte van de hoofdgerechten na het voorgerecht. Jammer voor ons, we hebben immers geen voorstelling te halen. E.e.a. doet nu een beetje gehaast aan.

De porties zijn voldoende, de smaak daarentegen valt niet bij iedereen goed. De patat smaakt wat taai en wat betreft het vlees heb ik het vermoeden dat er niet gekookt/gebakken wordt met goede basisproducten, hetgeen de smaak uiteindelijk niet ten goede komt. Mijn eigen portie saté is ruim voldoende, helemaal in vergelijking met de prijs van € 12,50.

Resumerend; Redelijk gegeten bij Grand Café Vitesse, qua sfeer kan het beter. De kwaliteit van de producten kan zeer zeker beter. Wij zouden onze keuze er niet snel nog een keer op laten vallen.

19. Na meerdere malen een goede ervaring gehad te hebben nu een vreselijke. De omgang vanuit de manager naar klanten kan echt niet!! De mixed grill was goed, behalve de biefstuk. Maar hier hebben we niet over geklaagd! Toen de eerste maal de Chateau briand op tafel kwam was deze doorbakken in plaats van rosé. Terug en een nieuwe, rauw en koud in plaats van medium rare. Ik loop netjes naar de manager heen omdat het persooneel erg goed hun best doet en ik hun niet lastig wil vallen. Hij gelooft me niet en naar een hele boze blik loopt hij mee. Weer terug en de derde keer is die volgensmij even in de pling geweest! Niets veranderd, alleen een paar graatjes warmer.

We hebben een klein beetje gegeten en we kregen een drankje van het huis. En jawel de rekening, het stond er gewoon op Chateau Briand €50,-. Vroeg netjes of beide de helft niet eerlijker was (nou helemaal gratis leek me beter, maar ik hield me in)! De manager gaf aan dat dit niet kon omdat het al aangeslagen was. Ja, als je iets aan kan slaan kan je het ook retour slaan. We kwamen er vaker maar gaan NOOIT meer terug.

Normaal plaats ik geen referenties maar dit ging me te ver.....

20. Voor een eenvoudig en niet al te duur toeristenmaaltje van patat en kip is het OK.

21. stavros

Sta je een kwartier te wachten totdat iemand komt terwijl het leeg is...dan is het voor mij makkelijk, gewoon een ander terrasje pakken!

22. Aan de carpaccio zat weinig smaak, aan de olijven nog minder. Ook onze hoofdgerechten waren teleurstellend. De scampi salade was een berg waterige smaakloze sla met een aantal gamba's erop en weinig meer dan dat.
    De hoofdgerechten werden geserveerd toen we net de laatste hap van het voorgerecht op hadden, hij moest iemand anders roepen om onze borden er eerst af te halen die er nog stonden. Dit terwijl we wilden aangeven dat het niet zo snel hoefde aangezien alles in rap tempo leek te komen, zoals drinken en brood. Ondanks dat ze aangaven met eerst het brood te komen, kwam het voorgerecht ook al meteen mee.
    Op de cola zat geen prik. In de helft van de garnalen was het darmkanaal niet verwijderd. We kregen enkel een excuses en moesten wel 85 euro betalen met 2en. Een dessert hebben we natuurlijk maar niet gepakt.
    Overigens was het inderdaad teveel moeite ons naar de tafel te begeleiden, hij werd enkel aangewezen.

23. We hebben dit restaurant gekozen op basis van ervaringen uit het verleden.
    Helaas is het eten niet meer in contrast met wat het geweest is.
    Het was deze dag zeer zeer slecht.
    Het begon al bij een plekje krijgen in het restaurant, waar een strandtent uitziende uitbater ( niet in kleding van het restaurant maar gewoon in een strandkloffie) de mensen een kaart in de hand drukte en vervolgens kenbaar maakte door te wijzen naar een plek waar je kon zitten, en niet de moeite nam om je hier naar toe te begeleiden.
    We zijn begonnen met een hollandse garnalen cocktail.
    Deze was redelijk te pruimen, maar erg koud zodat de smaak wat wegviel, en dit was dan nog wel het lekkerste gerecht.
    Hierna hadden we als hoofdgerecht de "scheveningse visschotel".
    Deze zou ik mijn ergste vijand nog niet willen serveren.
    Alle vis, tong scholfilet gamba's zalm hadden dezelfde smaak, en was absoluut niet lekker.
    De mosselen waren bestrooid met kruiden achteraf, aangezien de helft te zout was en de andere helft redelijk te eten.
    Ik hoef hier geen chef-kok voor te zijn om te weten dat geen enkel stukje vis vers is gebakken.
    De vis had een knoflook/olie/kruiden smaak die niet verder te definiëren was.
    We hebben nog wel een nieuw scholfiletje gekregen, maar die was nog erger, en ook niet vers bereid.
    Alles kwam uit de frituur, en is vervolgens in mijn ogen onder een warmhoudlamp, getracht op temperatuur te houden.
    We hebben dan ook niet alles opgegeten, om te voorkomen dat ons verdere avondje uit in het water zou vallen.
    Mij zijn ze als klant kwijt, aangezien ik best wel weet hoe vis dient te smaken.
    Evengoed moesten we toch het volle pond betalen, ongeveer 75 euro terwijl het nog geen 5 euro waard was.
    Waarschijnlijk had ik in dit geval lekkerder gegeten bij het verderop liggende italiaanse restaurant.
    Erg jammer dat mijn ervaringen uit het verleden zo bruut verstoord zijn.

24. Aardig authentiek en sfeervol boulevardrestaurant met overdekt en goed verwarmd terras (beslist geen tocht, deels met haardvuur ondersteund met centrale verwarming). Vlotte en vriendelijke bediening met gevarieerde kaart. Broodje beenham was keurig van temperatuur, goed belegd en voorzien van voldoende garnering voor een schappelijke prijs. Kennelijk hebben veel mensen dit restaurant als favoriet want er waren geen lege tafels. Beslist proberen!

25. Lisette

Vanmiddag hebben we daar gegeten. Ik had een salade besteld met peer, kaas e.d. Maar toen ik een hap van de peer nam bleek het appel te zijn. Opzich prima, maar ik ben daar (een beetje) allergisch voor. Ik probeer appel dus te vermijden.

Ik heb de appel aan de kant gelegd en heb verder gegeten. Na afloop heb ik dit aangegeven. Meteen werd er iemand bijgeroepen en werden er excuses gemaakt. De salade heb ik niet hoeven te betalen. Dat vind ik nog eens een top service!

Verder was het eten erg goed..de bediening vlot en spontaan. Een aanrader dus.

26. Super lekker eten, en leuke, enthousiaste bediening!

27. Afgelopen woensdag hier 's middags geluncht.

Grand Café Vitesse ligt direct aan de boulevard in Scheveningen. Als je met je rug naar het Kurhaus staat, dan zie je Vitesse aan de linkerkant liggen. Het restaurant is herkenbaar aan de groen/witte luifels. In de zomer heb je een heel groot terras bij het restaurant. Je hebt dan een fantastisch uitzicht over zee alleen wij hadden de pech dat het geen weer was voor buiten dus maar naar binnen en bij een van de open haarden gaan zitten.

We hadden naast een lekker pilsje beiden een salade genomen.

Mijn vrouw nam de salade du chef : gebakken kipfilet met spek, gedroogde tomaten, rode ui, pesto, pijnboompitten met parmezaanse kaas en stokbrood en ikzelf ging voor de vissalade : gemengde salade, zalm tonijnsalade, krabsalade, gerookte zalm, gerookte paling, noorse garnalen, makreel en stokbrood. Het smaakte goed en was meer dan voldoende.