1. Ik snap de negatieve reacties totaal niet en denk dat bepaalde mensen het verwarren met een vijf sterren restaurant en op en top verzorgd willen worden, maar het mag niet teveel kosten.
    Het is al jaren geen kinderboerderij meer maar een pannekoekenboerderij of een partcentrum voor feesten en partijen. Alles is bij deze ook keurig verzorgd. Ja inderdaad bij grote druktes is het wat chaotisch maar waar niet. Je honden zijn na een uitgelaten wandeling in het bos welkom, de grote mooie maar vooral veilige goed afgeschermde speeltuin bomvol uitgelaten gillende kinderen die genieten, ja er schijnen ook nog mensen te zijn die verwachten dat er naar hun kinderen word gekeken en verwarren het met een crèche. De verantwoording ligt altijd bij de ouders, wij hebben hier menigmaal een feest gegeven of gehad altijd vol lof. Met de eigenaar gewoon goede afspraken maken en het komt dik voor elkaar. Het is een aanrader voor jong en oud, klasse hoor.