Op dit adres zit nu: De Pizzabakkers

1. Vanavond gegeten bij de Herberg, hetgeen een grote teleurstelling was. Op het eten was weinig aan te merken, maar op de bediening des te meer. Het restaurant was praktisch leeg , maar de dames van de bediening hadden weinig interesse in de gasten. Ik bestelde, een trio van vlees , welk geserveerd moest worden met 3 verschillende sausen. Zo dacht ik gelezen te hebben op het menu. Vervolgens werd het na een uur opgediend zonder saus. Toen ik vroeg of dit wel klopte kreeg ik een ongeïnteresseerd : Nou volgens mij wel. Ik ging er maar vanuit dat ze gelijk had. Later vroeg ik nogmaals om de kaart en zag dat het er wel bij hoorde. Oh sorry hoor, was het antwoord. Ook om de drankjes moesten wij vragen. Niet 1 keer is er gevraagd of we nog iets wilden drinken. Ik heb ter plekke gezegd dat ik niet tevreden was, en er werd gezegd : Oh... ik zal kijken wat ik voor u kan doen. Niets dus ! Ik heb hier 2 keer eerder gegeten en het was prima. Jammer dat de dames voor ons een gezellig avondje hebben verprutst. Ik zou het zeer op prijs stellen als het management alsnog contact met mij op zou nemen. Anders is dit helaas de laatste keer geweest dat ik hier geweest ben

1. Theo Ruhe
    Van restaurant

Wij hebben via een e-mail reeds, vooraf aan deze opmerkingen, hierop gereageerd en onze verontschuldiging kenbaar gemaakt met de mededeling dat wij door omstandigheden het met twee 16- jarige onervaren( pas begonnen) serveersters moesten doen.
    De heer Haak ( reeds eerder bij ons gedineerd) weet ook dat dit een uitzondering is op onze dienstbaarheid.
    Ik realiseer mij dat de frustratie daar niet mee weggenomen is.
    Alleen een hernieuwd bezoek zou de bijsmaak weg kunnen nemen.
    Het welkomstdrankje, zoals reeds aangegeven , staat klaar voor de heer Haak en zijn tafelgenoten.
    met vriendelijke groet
    Theo Ruhe