Op dit adres zit nu: De Pizzabakkers

1221901126 88
1419501316 84
1481901376 61

1. Angelique Hodek

Zondag 31 maart hebben wij hier ontzettend lekker gegeten.
    Wij waren met een grote groep een verjaardag aan het vieren en hadden gekozen voor het all inclusieve arrangement onbeperkt eten en drinken, wat was dit fantastisch, eten in overvloed en alles goed en heerlijk, de bediening was fantastisch wij zijn helemaal in de watten gelegd niet normaal, de koks toverde het ene na het andere heerlijke gerecht uit de keuken, iedereen was meer als tevreden wij willen jullie heel erg bedanken voor deze gezellige top avond, dit is voor herhaling vatbaar dank jullie wel!

2. Henny Henzen

Gisteravond teleurgesteld eerder vertrokken bij De Herberg. Ter gelegenheid van ons 40 jarig huwelijksfeest hadden wij gereserveerd voor 8 volwassenen en 2 kinderen, met 1 kinderstoel. Het eerste drankje werd op tijd ingeschonken en vlot daarna konden wij het eten (van de kaart) bestellen. Het ging direct fout toen 6 personen hun voorgerecht op tafel hadden en de anderen moesten wachten. Wij gingen maar eens vragen naar de reden. Oh sorry, verkeerd begrepen. Nadat iedereen zijn voorgerecht had gekregen konden we beginnen; bij de meesten was hun voorgerecht, door het lange wachten, koud of minstens behoorlijk afgekoeld. Bij het uitserveren van het hoofdgerecht ging het helemaal verkeerd. Weer hadden een aantal volwassenen het bestelde voor zich staan en de kinderen hadden hun kindermenu, waar zij lekker van hebben gegeten. Ondertussen zaten wij te wachten op de laatste hoofdgerechten, maar er gebeurde niets. Maar weer eens gaan vragen waar die bleven. Oh sorry, misverstand. De laatste gerechten zouden direct? Klaar gemaakt worden. Waar was de patat/aardappeltjes/groenten e.d. Toen die ook maar niet kwamen weer eens gaan vragen. Oh, heeft u die nog niet gehad? Sorry, communicatiestoring. Na ongeveer een half uur kwamen de laatste hoofdgerechten in beeld. Ondertussen waren de eerder geserveerde hoofdgerechten echt helemaal koud geworden. Ook bleven de paptat/aardappelen/groenten etc uit zicht. Toen werd ons gevraagd of zij iets anders voor ons konden doen "om het goed te maken". De sfeer rond ons 40 jarig huwelijksfeest was compleet verdwenen en wij besloten, tot verbazing van de overige gasten, weg te gaan. De overige gasten kregen vanaf moment van binnen komen wel goede bediening en eten. Helaas waren ze ons vergeten.

3. Anita Mulch

Verscheidene malen in het restaurant gegeten. Laatste keer slechte bediening waardoor we eeuwen hebben gewacht op vlees enz. De batterij van de pan was leeg en werd ook niet vervangen. Slechte service. Ik heb hierover gebeld en heb verder nooit meer iets mogen vernemen.

Ik raad dit resturant absoluut niet aan.

4. De service was netjes. Ivm de tocht werd de deur gelijk dicht gedaan en tussendoor kwamen ze een keer vragen of alles naar wens was. Het eten was prima, toetje echt overheerlijk!! Niet te druk dus prettige sfeer.

5. Eten met AH bon, steengrillen, daarbij is drinken gratis zoals ze vermelden.

6. Vandaag wezen eten. Wij hadden een kindje van een jaar bij ons die zat te huilen. Ons werd verzocht om naar buiten te gaan omdat de gasten er last van hadden. Niet erg gastvrij, voor ons nooit meer.

7. w vahrmeijer

Lekker ontspannen, goed eten, top!

9. Goed eten voor een mooie prijs. Vriendelijk en goed personeel. Eigenlijk is nooit iets te veel. Ik eet er altijd met veel plezier!

10. Zeer leuke avond, lekker ouderwets genieten. Kwaliteit zeer goed en service zeer goed. Kortom: een heel geslaagde avond voor een betaalbare prijs.

11. Ellen Kastermans

Eerste kerstdag parelhoen, eend, hazenrug en hert gegeten als eigen keuze gecombineerd met het traditionele steengrillrecept. Een heerlijke tijd gehad; prima en vlotte bediening, gemoedelijke, en gezellige, ongedwongen sfeer. Lekker geroezemoes van mensen om je heen. Op het menu kon dus ook gekozen worden uit wild en dit was heerlijk mals! Gewoonweg: Top! Hopelijk volgend jaar weer!

12. Wij zijn gisteren, na 7 jaar niet geweest te zijn het toch maar weer eens gaan proberen bij de Herberg.
    Wat voor ons toch een aangename verassing was, gezien de slechte ervaringen 7 jaar geleden.
    En we waren verrast, de service was prima, hier en daar wat traag, maar geen storende factor.
    De prijs/kwaliteit verhouding was gewoon goed! Wat de sfeer betreft, daar kan ook nog wel wat aan verbeterd worden, maar met de ervaringen uit het verleden, in het achterhoofd, waren we echt verrast!
    We komen hier binnenkort zeker weer eens terug!

13. Vanavond gegeten bij de Herberg, hetgeen een grote teleurstelling was. Op het eten was weinig aan te merken, maar op de bediening des te meer. Het restaurant was praktisch leeg , maar de dames van de bediening hadden weinig interesse in de gasten. Ik bestelde, een trio van vlees , welk geserveerd moest worden met 3 verschillende sausen. Zo dacht ik gelezen te hebben op het menu. Vervolgens werd het na een uur opgediend zonder saus. Toen ik vroeg of dit wel klopte kreeg ik een ongeïnteresseerd : Nou volgens mij wel. Ik ging er maar vanuit dat ze gelijk had. Later vroeg ik nogmaals om de kaart en zag dat het er wel bij hoorde. Oh sorry hoor, was het antwoord. Ook om de drankjes moesten wij vragen. Niet 1 keer is er gevraagd of we nog iets wilden drinken. Ik heb ter plekke gezegd dat ik niet tevreden was, en er werd gezegd : Oh... ik zal kijken wat ik voor u kan doen. Niets dus ! Ik heb hier 2 keer eerder gegeten en het was prima. Jammer dat de dames voor ons een gezellig avondje hebben verprutst. Ik zou het zeer op prijs stellen als het management alsnog contact met mij op zou nemen. Anders is dit helaas de laatste keer geweest dat ik hier geweest ben

14. Suzanne

Het eten was helaas echt heel erg slecht. We hadden de spareribs besteld, deze leken haast kant en klaar uit een plastic zak te komen waarna er nog een sausje overheen gesmeerd was. Voor deze kwaliteit is elke prijs te veel, we hebben ons eten laten staan (dit heb ik in mijn leven nog nooit gedaan!). Ook de service is niet noemens waardig, de dames staan achter de bar te kletsen waarbij het erg lastig is om service te vragen. Dit was helaas echt zonde van de avond.

1,6
  15. In dit restaurant eten wij gemiddeld 2 maal per maand. De kaart kennen we ( bijna ) uit ons hoofd en blijft erg lekker.

Het nieuwe concept op vrijdag en zaterdag is zeker heel erg leuk, je kan er heerlijk naborrelen tegen redelijke prijzen.

16. We hebben hier gegeten met een groep van 15 mensen, ivm de verjaardag van mijn oma.. Leeftijd was zeer verschillend vanaf 7 tot 65 en iedereen vond het lekker en de sfeer was gezellig..

Kortom het eten is prima voor weinig, het personeel is super vriendelijk.

17. Om te laten zien dat ze betere service kunnen leveren dan de vorige keer (zie vorige review) is ons groepje van 6 mensen gratis steengrillen aangeboden. Wij hebben hier uiteindelijk lekker kunnen eten met z'n 5en. De sfeer moet je wel zelf maken en het eten is verder niet zo bijzonder.

18. De Herberg is een leuk & zeer gezellig restaurant / bar.

Je kunt hier lekker eten voor een betaalbare prijs. Het personeel is ook zeer vriendelijk! Bjern maakt er iedere keer weer opnieuw een complete show van!

Ga zo door hoor.

19. Met zijn 2en wezen steengrillen. Verwacht geen hoogstaande culinaire gerechten etc., maar genoeg vlees, sausjes, kaasfondue en patat. Bediending vriendelijk!

Maar er mag wel eens een sopje door het restaurant heen. Ook de ramen kunnen wel een beurtje gebruiken, we konden amper naar buiten kijken.

6,1
  20. Het eten is prima voor weinig. Het personeel is super vriendelijk. Alleen denk ik dat ze overdag maar eens een flinke schoonmaak moeten gaan doen, de toiletten zien er niet uit. Hoe zal de keuken er dan wel niet uitzien?

21. Nou, onlangs waren we hier weer voor onze maandelijkse spare-rib-sessie...
    Fantastisch. Wat een avond! Gezellig, lekker vreten en zuipen, alle complimenten naar Bjern, die onze avonden daar helemaal opleukt.

Binnenkort komen we weer :-)

22. Heerlijk eten! Veel voor weinig geld!

Vriendelijke bediening.

Van binnen ziet het er alleen niet zo mooi uit.

23. Spareriblover

Geweldig leuk restaurant om met een groepje lekker en goedkoop te 'vreten'. Vooral voor de onbeperkte (hot) spareribs komen we hier een aanal keer per jaar en laten we ons goed verwennen. Het personeel is zeer, maar dan ook zeer vriendelijk.

Het eten is prima, als je gewoon niet overdreven hoge verwachtingen hebt. De beschreven 'romantische' sfeer heb ik er niet terug kunnen vinden, want qua stijl waan je je weer in de jaren '80.

Dessalniettemin ga je weg met een volle en voldane maag, en je portemonnee niet volledig leeg.

24. We hebben hier met een personeelsuitje gegeten. Verwacht absoluut geen culinair hoogstandje! Je krijgt simpele vleessoorten en een paar bakjes met cheddar-cheese-fondue (?).

Eet je vegetarisch, dan krijg je diverse gemaakte een-pansgerechten die je zelf weer kunt opwarmen op de grill. Niet om naar huis over te schrijven.

Ik ga hier nooit meer heen.

Bediening is wel erg vriendelijk.

25. Henk Hovis

toppertje. Soms een beetje rommelig maar de eigenaar heeft altijd het beste met je voor