1. Rolf en Freek

15 oktober 2012

Na een lange dag neer gestreken bij Waanders voor het befaamde kopje snert.
    Gekozen voor de menu uitvoering, dus met rookworst etc en onbeperkt snert eten.
    Een kom met snert en toebehoren kwam op tafel + een pannetje op rechaud met daarin minstens een liter snert!
    De inhoud van de kom was amper lauw te noemen, maar omdat het pannetje wel stoomde het zelf maar door elkaar geroerd. De eerste hap was allerminst de sensatie waar je bij snert zo van kan genieten, er is een kruid toegevoegd die overheerste, en niet in positieve zin. Dan maar een hap van de worst.. helaas die is koud. Na lang wachten kwam eindelijk de ober langs en ik heb gevraagd of die worst warm of koud geserveerd moest worden. Warm was het antwoord, nou dat is het dus niet. Na even gewacht te hebben werd er een nieuwe warme rookworst geserveerd. In één hap zoveel vet in de mond dat ik ter plekke besloten heb de vet blokjes er uit te pulken. Maar waar ben je dan mee bezig..?
    Laat maar, ik was ter plekke vol.. van ongenoegen. Jammer hoor, het had altijd een goede naam. En nu is het alleen maar geweeklaag.. Dag snert tijdperk, leuk u gekend te hebben.

2,6