Hotel Waanders in Staphorst

Ruim voldoende gratis, verharde parkeergelegenheid.

Buslijn 40 vanaf Station Meppel, of station Zwolle. Bushalte voor de deur. Halte: Snelweg.

Bezorgrestaurants in de buurt van Hotel Waanders

1219725162 56
1363120654 51
1389192561 54

1. Joop van Amerongen

Fijne sfeer en vriendelijke en goede bediening.

2. Vriendelijk personeel. Het eten word creatief geserveerd. Echt heerlijk gegeten. Op de menukaart staat genoeg keuze.

3. M.Janssen Verbeek

Heerlijk geluncht bij Waanders, een fijne en vriendelijke bediening.
    Goed bereikbaar voor herhaling vatbaar.

4. Samen uit eten bij Waanders. Pluspunt is natuurlijk de bereikbaarheid en de parkeerruimte. Er is een nieuwe serre aangebouwd die smaakvol is ingericht. Personeel is vriendelijk en attent.

Het eten (rundvlees stoofpotje met rode kool en aardappelpuree / portabello met linzenrisotto) is lekker, maar geen smaaksensatie. Wat opvalt is dat de porties erg karig zijn, gewoon niet genoeg. Daar betaal je dan wel bijna € 20,00 per portie voor. Na een vraag werd er nog extra rode kool en puree gebracht door de attente bediening.

Bij het opnemen van de bestelling werd er gevraagd of de gast bij de portabello friet of gebakken aardappeltjes wilde hebben. Ik heb hierop geantwoord dat er toch linzenrisotto bij geserveerd zou worden. Toch werden er gebakken aardappeltjes geserveerd. Die overigens wèl op de rekening staan...

Ook de dessertkaart is beperkt, het merendeel van de desserts kosten bijna €10,00... Zelfs een kinderijsje kost € 7,50... Bij de cappuccino werd een schaaltje met lekkernijen geserveerd, het schaaltje met koffiemelk cups had m.i. achterwege gelaten kunnen worden.

U snapt dat wij met een toch wat vreemd gevoel in onze buik het restaurant verlieten?

5. Zeer vriendelijk geholpen, en niet lang hoeven wachten op ons eten.

6. Prima eten voor een redelijke prijs. De service is fantastisch en de bediening uiterst vriendelijk.

7. E.J. Anneveldt

Sedert 1959 ervaring met restaurant Waanders.
    Vrij vaak tussenstop toen tussen Groningen en Breda/Dordrecht.
    Nu als we vanuit onze woonplaats noordwaarts rijden is de tussenstop nog steeds zeer aangenaam. In de loop van toen en nu is er veel veranderd maar de sfeer is nog steeds geweldig. Het voedsel en de prijzen ; zeer veel waarde ervoor.

8. Heel vriendelijk ontvangen en geholpen. Er hangt een leuke sfeer en het eten is fantastisch en redelijke prijzen.
    Is echt een aanrader!

9. Bernhard Kaijim

Het was een tussenstop bij Hotel Waanders om na een bakje koffie door te reizen naar het hoge noorden,
    voor een crematie van mijn broer.
    Op de terug reis dachten wij weer aan Hotel Waanders om even wat lekkers te nuttigen en dan door te reizen naar het thuis adres in Lochem.
    Waarom deden wat dat? Wij werden hartelijk ontvangen en de snelle bediening was voor ons de reden.
    Om twee keer dit hotel te bezoeken.

10. Op doorreis van het zuiden naar het noorden gestopt bij Waanders voor het gebruiken van een maaltijd.
    Wij waren op een tijd dat het eigenlijk nog in de lunchtijd was, maar wij kregen ook de gelegenheid om te kiezen uit de diner gerechten, waar wij ook gebruik van gemaakt hadden.
    De maaltijd was snel en goed bereid en van een zeer goede kwaliteid en zeer netjes opgemaakt en geserveerd.
    Wij hebben van de maaltijd genoten en zullen volgende keer zeer zeker weer bij Waanders aangaan.

11. Goed restaurant, klantvriendelijk, vlotte bediening, lekker eten (het stoofpotje was geweldig) en het restaurant ligt mooi aan de snelweg.

12. Marijke van Schijndel

Hotel Waanders is voor ons, ook al zijn we dan bijna thuis in Drenthe, altijd een heerlijk rustmoment. Het heeft iets van de ouderwetse gezelligheid en de bediening is ontzettend aardig.
    En, niet onbelangrijk, het eten is ook van dusdanige kwaliteit dat wij er graag even voor stoppen

13. f e m joosten

Als wij naar Groningen gaan leggen wij altijd bij restaurant waanders aan. Het is er goed en gezellig.

14. Uitstekende bediening en goede kwaliteit van eten en drinken.

15. Lekker geluncht. Vlotte bediening en leuk zitten

16. Eerste en laatste keer keer. Snelle service bij binnenkomst, drankje en bestelling, maar de rest van de avond volledig genegeerd door het bedienend personeel. De borden werden na lang wachten en uiteindelijk op eigen verzoek uitgehaald waardoor er zeker een uur tussen het voor en hoofdgerecht zat. Geen enkele aandacht aan de tafel en vraag of alles naar wens was waardoor wij, na eerst flink gezwaaid te hebben naar de niet om zich heen kijkende serveersters, weer zelf naar de bar moesten lopen om iets bij te bestellen. Het dessert hebben wij overgeslagen, dit omdat we wederom lang met lege borden voor ons neus zaten te wachten. Onze klacht over het gebrek aan service en het daardoor onnodig lang wachten op onze gerechten, werd zonder excuses opgelost door de drankjes niet in rekening te brengen. Het gemak waarmee de drankjes van de rekening werden gehaald suggereerde dat dit vaker gedaan wordt. Wij hadden niet het idee dat er enige betrokkenheid bij de gasten en passie voor het vak is bij het bedienend personeel.

17. w van essen

Ja, had het ook niet anders verwacht dat het daar zo slecht aan toe gaat, want de chefkok deugd helemaal niet, alles valt in het gloor.
    En dan is het natuurlijk wel smakeloos.

18. Doosjen, A.J.

€20,00 voor spare-ribs, wellicht hadden ze in de keuken nog een paar spare want drie kleine stukjes met minimaal vlees is echt niet in verhouding. Klein beetje friet en salade zonder een dressing er overheen of erbij. Bij nabestelling van friet stond deze wel op de rekening vermeld maar werd niet rekening gebracht.?? Caesar salade met gerookte kip, je verwacht min of meer stukjes kip en geen plakjes boterham beleg. Er werd wel een koffie aangeboden maar ik had liever wat extra vlees gehad.
    dat was dus 1 keer en niet meer. jammer, want het is netjes opgeknapt.

19. Vanavond met 4 personen gegeten.
    Bediening was vlot met opnemen. Daarna was het lang wachten. Heel lang.

Nadat we ons hoofdgerecht op hadden, duurde het nog een half uur voordat de borden werden opgehaald, en een evt bestelling voor het dessert kon worden doorgegeven.
    Druk of niet: dit duurde gewoon veel te lang.

Sfeer: ouderwets. Niets bijzonders.

Eten was verder goed.

Afrekenen moest bij de kassa.
    Deze was praktisch in het gangpad van de keuken.
    Bedienend personeel kon er nauwelijks langs.
    "...en ook nog in de weg gaan staan..." kregen we te horen.

Laten ze de kassa ergens anders neerzetten!!

Geen geslaagd avondje...

20. M. van Herpen

Wat jammer van de reactie van Waanders!
    Omdat ik geen varkens en rundvlees eet bestelde ik bij Waanders een "Originele Franse uiensoep". De ingrediënten stonden erbij vermeld. Dat kon ik gerust eten.
    Wat was het vervelend om te constateren dat er spekjes in de uiensoep zaten. Toen men mij vroeg of alles naar wens was heb ik de opmerking gemaakt dat het erg teleurstellend was dat er in een originele Franse uiensoep spek zat en dat dit nu juist niet bij de ingrediënten op de kaart stond aangegeven. Er werd geen enkele consideratie getoond. Ik kon wat anders bestellen als ik wilde. Tomatensoep. Echter wel geheel en al voor eigen rekening. Geen enkele verontschuldiging werd geboden. Ik had dan maar de tomatensoep moeten nemen. Die stond als vegetarisch op de kaart vermeld. Het volle bedrag moest ik betalen.
    Daar kom ik nooit meer terug.
    Ook de ambiance is ouderwets en oubollig. Het stonk er enigszins naar een rioollucht. Misschien door de verbouwing?

21. We hebben er op nieuwjaarsdag met 6 mensen gegeten. Wat ons allemaal opviel is dat het eten niet echt heel warm was, ondanks dat het in een stoofpotje werd geserveerd.

Tijdens het eten geen belangstelling van de bediening, of het wel naar onze wens was? Of er voldoende eten was? Of we nog iets wilden drinken?

Zaak is ook niet echt sfeervol ingericht.

Kortom: Wij zullen er niet snel weer gaan eten. Jammer want we hadden goeie herinneringen vanuit het verleden!

22. Voor ons de eerste keer eten bij Waanders. Wat een teleurstellende ervaring. Een uitsmijter... op het bord 2 plakjes brood en 2 eieren. Voor de hoge prijs moesten wij de garnituur erbij denken. En wat te denken van een frikadel... € 5.25. Na nog eens nagevraagd te hebben of €5,25 niet echt teveel is voor 1 frikadel, werd verteld dat dat toch heus het bedrag is dat bij Waanders wordt betaald. Een zo goed als leeg restaurant, kwaliteit van het eten en de prijs die daarvoor moet worden betaald staat in geen enkele verhouding.

Voor ons nooit geen Waanders meer. Zeer teleurstellend!

1,7
  23. Ik heb hier afgelopen zaterdag mogen dineren en het viel nogal tegen . Mijn partner had de huis gepaneerde schnitzel en ik het rundvlees stoofpotje .

Het begon er al mee dat het erg lang duurde vooraleer er een serveerster kwam . Na een zeer klein kopje koffie (met een lekker koekje) kregen we verrassend snel ons eten . Dat verbaasde ons enigszins. Even later kwam mijn partner er achter waarom : de huis gepaneerde schnitzel was op het randje van gaar en erg laf van smaak .

Mijn stoofpotje bestond uit een bord met weinig groentegarnituur , een zwart klein pannetje met stoofvlees ,kommetje met aardappel(puree) en een kommetje met rode kool . Op zich zag het erg redelijk goed uit . De groente en evenals het vlees en de aardappelen waren ronduit flauw (en dat zegt iemand die zout arm eet !) .

Het stoofvlees was weinig verrassend met een paar gemene taaie peesjes .
    De rode kool kwam regelrecht "uit de keuken van een bejaardentehuis waar men nog nooit iets van liefde in de keuken geprobeerd had". De aardappelen hadden evenmin enige culinaire liefde mogen krijgen .

Al met al een behoorlijke rekening (2 gerechten , 2 koffie en 1 fris a € 43 ! ) voor een erg magere beleving . Zeer teleurstellend . Volgende keer dan maar doorrijden ....

24. Als we richting Zwolle gaan gingen we als familie altijd bij Waanders eten, het was altijd goed. Tot vorig jaar: het viel ons al op dat het veel minder druk is als anders. We bestelden kip, maar de kip was niet eens gaar. Dit jaar weer bij Waanders gegeten, weinig keus op de menu kaart, ik heb dus maar een schnitsel besteld, maar heel weinig tot geen groente bij het menu. Wel jammer voor zo'n zaak als Waanders, maar wij komen niet terug.

25. Met de familie hier wezen eten. Een verzorgd lopend buffet.
    Bediening ook klasse. Ga zo door Waanders!

26. Al met al viel het ons erg tegen, dit was voor ons de eerste keer maar ook de laatste keer; Menukaart erg beknopt, voor de kinderen weinig keuze (alleen patat) er was geen satesaus om bij de patat te doen. Wanneer je glas leeg was moest je zelf de ober benaderen want komen het niet vragen. Bij het nagerecht ging onze voorkeur uit naar ijs met chocoladesaus, zelfs dat hadden ze niet. .alleen aardbeisaus.

Wat ons betreft geen aanrader, personeel ietwat terughoudend, beknopte kaart en vrij hoge prijzen!

27. Op vrijdag 4 december werden wij binnengelaten in een leeg, koud restaurant. Wij kwamen voor een "klein" hapje eten; dit viel niet helemaal goed naar ons gevoel. De manager/ eigenaar (?) stond al klaar met de "grote" kaart. Met tegenzin werd de kleine kaart gebracht... waaruit de keuze werd gemaakt voor de plate schnitzel en kipsaté.

Over beide was het oordeel teleurstellend. Met name die van de saté. Volgens de ober was deze gemaakt van de dij van de kip!?! Het vlees was vet, viel uit elkaar en er zat een bijzondere nasmaak aan. De patat was niet echt goed doorbakken en de garnituur van bieten (?) niet lekker en een aparte keuze. Er is ons wel aangeboden een ander gerecht te kiezen van de kaart, maar daar hebben we voor bedankt. Wij wilden na een lange dag even een lekker hapje eten en dan door naar huis.

Bij het afrekenen heeft de ober nogmaals zijn excuses gemaakt en een plate in mindering gebracht op de rekening. Maar dan nog is €45,= teveel naar onze mening voor een plate schnitzel/ plate saté en een gehaktbal. De manager/eigenaar (?) hebben we niet weer gezien na het opnemen van de bestelling.

Ik snap dat de horeca het moeilijk heeft in deze tijd, maar je moet niet gaan bezuinigen op kwaliteit. En dat is volgens ons híer echt wel het geval. Vorig jaar hebben wij hier ook al eens gegeten; de kinderen hadden toen een "magnetron " pannenkoek. Dit werd eerlijk toegeven door de bediening!!

Wanneer wij uiteten gaan willen wij lekker eten. Zo vaak gaan wij niet. En dat is helaas niet nog eens bij Waanders!

28. Eind augustus 2015 bij Waanders gegeten, de befaamde bal met frites enzovoort, niks mis mee! En ook met het personeel en sfeer niet.

Gisteravond, 4 december 2015, opnieuw bij Waanders gegeten, waarom niet, het is er altijd goed vertoeven.

Bij binnenkomst viel me meteen op dat er weinig mensen zaten, wij waren zelfs de enigen in de eetzaal. Heb gedacht dit kan een keer gebeuren. De ware reden is anders denk ik.

Het eten, schitsels, was van een zeer laag niveau, de kipsaté is vanwege de vreemde smaak helemaal niet opgegeten! We hebben dit aan de ober gemeld, hij bood excuses aan en zou het aan de keuken/leiding doorgeven.
    Bij het het afrekenen is er door hem één kipsaté niet berekend en het bedrag is naar beneden afgerond.

Waanders, doe hier wat aan! Het kost jullie veel klanten en dat zou heel erg jammer zijn want jullie stonden toch altijd zeer goed bekend in Nederland.

29. Laatst met de familie hier wezen eten. Prima voor elkaar, zag er goed uit. Prima eten, lekker ijs. Ga zo door Waanders!!

30. Kom regelmatig bij Waanders en ben zeer tevreden over het eten, de bediening en de koffie is altijd heet. De sfeer is ook prima. Kortom, een goed adres voor een tussenstop.

31. Zeer slechte ervaring. Stoofpotje besteld (groot). In het stoofpotje zaten welgeteld 3 stukjes vlees en voor de rest uien. Als je vervolgens dit meldt willen ze het wel doorgeven aan de keuken?
    Mijn vrouw had een glutenvrije salade en kreeg er glutenvrij brood bij, echter die was zo hard dat je er een gat mee in de muur kon gooien. Ook nu aan de ober het doorgegeven en heeft het brood meegenomen (niets voor terug gebracht overigens). Wel hebben we een gratis kopje koffie aangeboden gekregen.
    De volgende dag een e-mail gestuurd, maar ze zijn niet eens bereid om hier op te antwoorden.

Resumé: vermijd deze gelegenheid om teleurstellingen te voorkomen, rijd een klein stukje door en je kunt wel lekker eten.

2,1
  32. Het eten is ons erg tegen gevallen, schnitzel met heel veel paneermeel en niet lekker gekruid. Wel was hij rijkelijk bedekt met uien en champignons. Aardappeltje kwamen ok uit de frituurpan, en de groente 3 kleine worteltjes, 1 klein roosje bloemkool en 2 roosjes broccolie zonder iets van kruiden of sausje erop en waren zo van de stronk op het bord gelegd kei en keihard. Het Plate was daarom ook veel te duur, zelfs vragen ze voor de mayonaise nog 0.70 en voor de Plate 17,95. Glaasje drinken 2,40!! Wij geven voortaan gas en komen daar niet weer.

33. Nog nooit in zo'n slecht restaurant gegeten. Alles was even smakeloos. Ik had een coq au vin. Zwarte smakeloze brokken in een smakeloze " jus" (hoort juist kruidig en vol van smaak te zijn) De " vin" was er niet bij aan te pas gekomen denk ik. Bij de sperziebonen overheerste de nootmuskaat smaak. (was ook het enige wat je aan deze maaltijd proefde) Mijn man had een stuk vlees, wel mals maar ook smakeloos ondanks de saus. De rauwkost bestond voornamelijk uit rauwe ui o.i.d Was ook niet te proeven.. en/ of goed definieerbaar. Kortom wij komen hier nooit meer. Te hoge prijzen ook en dan al helemaal voor wat je dus te eten krijgt!!!

34. Melissa Lubbers

Goede service, eten is lekker, goede parkeergelegenheid en ligt vlakbij de snelweg. Waanders is voor mij en mijn ouders onze vaste tussenstop geworden omdat wij een paar keer in het jaar naar Meppel gaan en dat terwijl wij in Druten wonen. Eventjes de benen strekken, wat drinken en op de terugweg eten maar we eten dan ook goed. Een lange reis terug zonder tussenstop is niet te doen. Een aanrader dus

35. Op zondagavond 26 januari gegeten samen met mijn vrouw bij Waanders. Wij hadden zin in een gebakken Schnitzel met champignons en gebakken ui. De schnitzels waren smakeloos, en dreven in het vet. Het leek erop dat de kok simpel de schnitzels had opgewarmd. Het korstje, wat normaal krokant behoort te zijn was plakkerig nat/vet. De granenring op de schnitzels zou champignons met gebakken ui zijn. Het was ui! met een uitroepteken, met hier en daar een klein stukje champignon.Een bakje prei ook zonder smaak en jawel huisgemaakte selderijsalade die nog een klein beetje smaak had. De gebakken aardappeltjes waren niet gebakken maar gefrituurd, ook dat hoort niet. De kok heeft er hier duidelijk een potje van gemaakt. Zo goedkoop mogelijke groente, veeel ui, goedkope prij en dat voor een prijs van € 17,95 p.p. Het personeel ging slecht om met de klacht: de ober zou het doorgeven, de kok bij het afrekenen had nog nooit klachten gekregen. Geen wonder, dit is ook niet kok waardig en de mensen komen gewoon niet meer terug.
    Kortom rij door en zoek een ander restaurant waar ze begrijpen dat eten met liefde klaargemaakt moet worden.

36. Heb er op zaterdag 18-01-2014 gegeten met een vriend van mij. Bar slecht. Heenreis voor een bak koffie met appelgebak. Koffie veel te lauw. Appelgebak niks mis mee. Op de terugreis er weer heen gegaan. Kippensoep was ook lauw, wat van gezegd maar geen antwoord. Was bouillon met wat kip. Geen vermicelli erin. Geen heerlijke verse groente erin, alleen wat met bieslook erin dat was het. 11-08-2013 er voor laatst geweest met vier personen. Was veel beter dan gisteren. Hokkerig personeel, ze liep niet eens naar een tafeltje toe. Ze bleef op een afstand staan om bij iemand anders de bestelling te doen. Als het eten klaar was liep ze wel naar een tafeltje toe, heel slecht bij jullie geworden. Kom er niet weer. Zoek ergens anders wel een restaurant op.

37. Op de heenreis naar Zwolle bij Waanders aangekomen om koffie met gebak te nuttigen. De koffie was lauw, het gebak prima. Op weg naar huis een dikke teleurstelling. Een vriendin van mij bestelde Russische eisalade waar wel drie mensen van konden eten en de vis veel te zout. Mijn lever was wel goed maar de patat niet warm, en geen mayo erbij. Voorheen zat het altijd vol bij U maar je kon nu zitten waar je maar wilde. Al met al wij zoeken de volgende keer wel een ander restaurant. Jammer, snel verbeteren want anders kun je zeggen daar kon je voorheen goed eten en drinken maar rij nu maar door.

38. p. swinkels

Koffie was zuur. Zou vers gezet zijn maar was ronduit smerig. Heb er iets van gezegd. Maar geen reactie. Ik had daarna lever besteld met uitjes en friet. Lever was niet echt warm en veel te doorbakken. Hierdoor te hard van structuur en niet meer mals. Hier na het eten ook iets van gezegd. Wederom geen reactie. De eigen gemaakte huzaren salade die erbij geserveerd werd was gewoon slap en veel te vet. Een aanfluiting. Friet was ok evenals de witlof. Malt bier van Grolsch was niet te drinken maar dat is persoonlijk. Al met al prijs kwaliteit verhouding niet goed. Als je al niet een levertje goed kan bakken, tja....

39. Komende vanuit Noord Nederland en onderweg naar huis wilden we (echtpaar met hondje) onderweg een hapje eten. Besloten om te stoppen bij restaurant Waanders in Staphorst. Het was gelukkig niet erg druk en er waren voldoende tafeltjes vrij. Geen uitgebreide kaart maar voldoende keus. Eten was heerlijk en bediening erg vlot. Komen hier zeker nog eens terug

40. Ligt het aan de zondag? Horkerig personeel, vragen van de klant maar half doorgegeven aan de keuken, bakje water voor de hond: komt er aan (welk jaar??). Twee tafeltjes bezet van een stuk of twintig dus druk.. Blijf van de speciale cheeseburger af: twee patties prefab spul in de originele kleur zwart... hoe moeilijk is het om even om en om te bakken? Cheeskake dessert is top dat wel. Normaal is Waanders onze stop in de rit naar
    Friesland, maar voorlopig rijden we door.

41. Mieke Leeuwesteijn

Beste Mensen van Hotel Restaurant Waanders.

Iedere keer als wij beiden (dat zijn Mieke + Mieke's moeder) op vakantie gaan naar Oldeberkoop in Friesland dan komen wij af en toe bij jullie iets lekkers drinken + eten. 't drinken en eten is bij jullie goed, echt niets te klagen maar gewoon 1000%. Zeker terecht, hartstikke goed, vooral zo door gaan.

Met vriendelijke groet Mieke Leeuwesteijn.

42. Gister de snert van Waanders gegeten want dat is DE echte snert.. En het stelde ons ook niet teleur! Bij de complete maaltijd zit een echte ambachtelijke rookworst en die is wat vetter dan een unox worst ja, maar heerlijk!! Mijn collega had de bal gehakt en dat is ook nog steeds de zelfde bal als vroeger! TOP! Ik blijf er nog steeds graag voor omrijden!!

43. Rolf en Freek

15 oktober 2012

Na een lange dag neer gestreken bij Waanders voor het befaamde kopje snert.
    Gekozen voor de menu uitvoering, dus met rookworst etc en onbeperkt snert eten.
    Een kom met snert en toebehoren kwam op tafel + een pannetje op rechaud met daarin minstens een liter snert!
    De inhoud van de kom was amper lauw te noemen, maar omdat het pannetje wel stoomde het zelf maar door elkaar geroerd. De eerste hap was allerminst de sensatie waar je bij snert zo van kan genieten, er is een kruid toegevoegd die overheerste, en niet in positieve zin. Dan maar een hap van de worst.. helaas die is koud. Na lang wachten kwam eindelijk de ober langs en ik heb gevraagd of die worst warm of koud geserveerd moest worden. Warm was het antwoord, nou dat is het dus niet. Na even gewacht te hebben werd er een nieuwe warme rookworst geserveerd. In één hap zoveel vet in de mond dat ik ter plekke besloten heb de vet blokjes er uit te pulken. Maar waar ben je dan mee bezig..?
    Laat maar, ik was ter plekke vol.. van ongenoegen. Jammer hoor, het had altijd een goede naam. En nu is het alleen maar geweeklaag.. Dag snert tijdperk, leuk u gekend te hebben.

44. Fam. Romijn

Ik bestel koffie verkeerd en krijg cappuccino. Na een opmerking hier over kreeg ik als antwoord: oh, maar dat is bijna hetzelfde.... Cake wel erg lekker!

45. Corrie en Rob

maandag 5 nov. 2012
    Een van binnen rauwe lever, vette half gebakken aardappelen en een grauw en grijs uitziende schnitzel als een schoenzool. Dat was onze ervaring bij Waanders in Staphorst. Nooit hebben wij ergens zo slecht gegeten.
    De kok had kennelijk zijn dag niet.
    De bediening was o.k.
    Dit was onze laatste keer bij Waanders.

46. Nounou, hier ging ik altijd met plezier eten.
    Helaas is er nogal wat veranderd. Beperkte kaart, een gehaktbal die rauw is van binnen en lauw qua temperatuur. Saté: een bak vol vlees met saus, handjevol lauwe patat, 60 cent extra voor een bakje majonaise, er worden er ongevraagd 2 bijgezet.
    Qua eten is het in een jaar tijd enorm achteruit gegaan.

47. Op 29-07-2009 schreef ik op deze site een lovende recensie over dit restaurant. Toen nog vechten om een tafeltje. Woensdag 22 februari 2012 gingen wij na een lange dag in het Noorden weer eens naar Waanders, vol verwachtingen. Het was koud in het restaurant. De drankjes kwamen direct maar op het eten moest lang worden gewacht, ondanks een matige bezetting. Op mijn opmerking "lekker" toen de ober de Schnitzel bracht reageerde de ober met: dat moet u nog maar afwachten! Een waar woord, bleek later! Was de Schnitzel in 2009 nog een filetlapje, inmiddels een vette, zwaar gepaneerde en half-koude roomschnitzel. Als bijlage 6 peentjes, een stukje broccoli en wat rauwkost. Daarnaast een mini-portie patat. Op mijn signalen voor een refill werd niet gereageerd. Wel steeds aandacht voor een paar andere gasten, die waarschijnlijk bekenden van de ( vrouwelijke) ober waren. Hier komen we nooit meer terug. Wat een teleurstelling voor een voormalig toprestaurant met verse groenten en een eerlijk stukje vlees.!!!

48. Heb hier een vergadering gehad en gelunched. Prima voor elkaar, lekker gegeten en aardige bediening. Goed bereikbaar. Kom zeker terug.

49. Hebben vorige week na een dagje uit bij Waanders gegeten. Het was heerlijk. Heerlijke groenten / garnituren etc. Het stukje vlees had iets groter gekund, maar verder geen minpunten. Kom hier zeker nog eens terug.

50. Heb zins 2 jaar weer bij waanders gegeten had de laatste keer geen goede ervaring moet nu zeggen dat het nu uitstekend was wij hadden het menu genomen de portjes waren ruim voldoende het eten was goed warm wat je vaak bij restaurants mist, je kan zien dat waanders een andere richting is ingeslagen wij komen zeker vaker langs.

51. Kil, koud restaurant zonder sfeer!

Vette snitzel die amper gaar was. Slecht gebakken!

Veel te vette gebakken aard.

Vet eten voor een veel te hoge prijs!

Management ver beneden peil.

Komen hier nooit meer!

Nu: Waarderings cijfer 1.!

52. Laatst een keer bij Waanders gegeten, het restaurant is koud en ongezellig ingericht, de varkenshaas was droog zonder veel smaak, de porties erg klein en de rekening zeer hoog! Kom hier nooit meer.

53. Helemaal goed! Erg leuke inrichting, leuke en gezellige bediening en super goed eten! Heerlijke avond gehad bij Waanders. Een aanrader! Team van Waanders, bedankt!

54. Al jaren vaste klant bij Waanders, maar nu nooit meer.

Het restaurant is erg ongezellig en kil geworden.

Het is erg koud in het restaurant, dit hebben we gemeld zoals meerdere gasten, er werd gezegd ga maar gauw een plekje zoeken bij de kachel. Nou, dat hielp, want die was uit.

Twee keer een brief geschreven hierover, geen reactie op gehad.

Waanders, zo ga je niet met je klanten om!

55. Fam. Buning

Je moet van de inrichting houden, maar het eten was zeer goed en ook snel bezorgd. dik voor mekaar!

56. Een geweldig goed restaurant! Wij waren er met 41 personen uit het hele land op 24 mei 2008 ter gelegenheid van een familie-reunie en letterljk iedereen was na afloop vol lof. Geen wanklank gehoord. Wij allen zijn Waanders Staphorst zeer erkentelijk voor de perfecte wijze waarop zij onze famliemiddag tot een onvergetelijk succes hebben gemaakt! Het had niet beter gekund. Een aanrader!!!

57. twee woorden "bad Management" dit had zo goed kunnezijn maar het ontbrak er aan stijl. van der valk ziet er gezelig uit voor redelijke prijs maar bij waanders krijg ik een goedkoop gevoel (dat was vroeger wel anders.) toen de ober kelner nog aan tafel kwam netjes in pak

58. Theo de Ridder

Ze zitten natuurlijk op een wereldplek; daar aan de snelweg en tevens de plaats waar de vierbaanswegen vanuit Leeuwarden en Groningen bij elkaar komen.
    Dat hoeft echter niet te betekenen dat je dus achterover kan leunen en nooit je zaak eens grondig hoeft op te frissen, nooit op een leuke manier de klanten te helpen, nooit...
    Daar is een gezegde voor: slapende rijk worden.
    Mij raken ze als klant echter niet kwijt. Het is de ultieme plek om met iemand anders uit het Noorden af te spreken en dan gezamenlijk de reis voort te zetten.

59. l. Mulder

Bediening slecht,duurde 45 min.voor ze de viese borden haalden