1. Rene 1289 punten

Groot restaurant met een zeer hippe en moderne uitstraling. Een erg leuke een speelse indeling met verschillende soorten tafels van verschillende grote. Ook kun je er met een groep aan een bar met krukken eten of zijn er heerlijke lounge stoelen. Het buffet heeft meerdere opstellingen verspreid door het restaurant wat er voor zorgt dat de drukte mooi verspreid door het restaurant.
    Wij zaten er met een groep van 8 man aan een grote ronde tafel.

Er heerst een goede energieke maar ook drukke sfeer. Door die drukte hadden we vaak moeite elkaar te verstaan en dat was wel vervelend.

Het eten wordt in kleine porties bereid zodat je niet gauw vol zit en veel verschillende dingen kunt proeven. Helaas zijn de gerechten niet allemaal even lekker en soms zelfs gewoon saai. Het belangrijkste onderdeel is toch wel het vlees en dat smaakte goed. Wat me overigens opviel was dat er niet zoveel vis aanwezig was en dat vond ik er jammer.
    Wat ook een minpunt was, was dat mijn vriendin een donker bier bestelde en terug kwamen een een bier dat over datum was. Ze vertelden dat ze geen ander donker bier hadden en besloten de gok te wagen en hij smaakte nog goed dus bestelde ze door de avond heen nog een aantal van deze biertjes. Toen we de rekening vroegen bleek dat we wel gewoon de volle pond moesten betalen voor dit over datum bier. En dat is jammer wat dat gaat toch ten koste van de service.

Personeel is goed opgeleid en vriendelijk.

De prijs die je er moet betalen is prima en daarvoor kun je ook een goed aantal uur vermaken.