1. Vanavond met 11 man hier gegeten. Geen succes! Voorafje werd tegelijk met hoofdgerecht geserveerd. Mijn zoontje heeft kippeneiwit allergie, voor hem een pannenkoek zonder ei besteld. Toen zijn pannenkoek geserveerd werd, heb ik voor de zekerheid gevraagd of het zonder ei was. Niet dus. Als ik niks gevraagd had en mijn zoontje de pannenkoek had opgegeten, hadden we een heel ziek jongetje gehad! Bovendien moest hij nu wachten, terwijl de rest van de familie wel kon eten, dat valt niet mee voor een 4- jarige! Mijn schoonzusjes bestelling kwam maar voor de helft, mijn partners pannenkoek was dusdanig gekruid dat hij alleen Italiaanse kruiden heeft geproefd. Mijn schoonzusje bestelt na het eten groene thee en krijgt een blad met theezakjes waar van alles op lag, behalve groene thee! Bij het melden van de klachten wordt er alleen gezegd: onze excuses.
    Wij zullen hier zeer beslist niet meer komen en zullen het niemand aanraden!

1,6