De Pannekoekenbakker in Zuidland

1392076284 71
1455220528 81
1492054670 78

1. Fam. Van de Water

Oma vierde haar verjaardag met kinderen en kleinkinderen (12) waarvan ook 3 baby's en kind van 8. We hadden om 13.00 U gereserveerd maar de eerste pannenkoek kregen wij pas om 14.30Uur. Het is dat wij het als familie gezellig maakten en het oudste kleinkind zijn vermaak in de speeltuin had maar service was ver te zoeken. Geen excuus of tegemoetkoming! Dat vonden we allen jammer. Ik begrijp dat het mooi weer was en daardoor heel veel aanloop! Maar mensen die gereserveerd hadden zoals wij, werden echt een beetje aan hun lot overgelaten. Misschien toch tegen andere mensen die niet gereserveerd hadden, durven zeggen dat er op dit moment niet genoeg personeel was om iedereen te kunnen bedienen. Dat was jammer. We hebben een fijne middag met elkaar gehad tweede keer doe ik daar niet meer!

2. H. Van erven

Pannenkoeken doorgaands lekker. Kinderen vermaken zich uitstekend in de speeltuin. Mooie rustige ligging. Uiteraard zijn we door alle bovenstaande lid geworden. Helaas gaat het met muntjes uitdelen altijd fout en moet je er dus altijd achteraan.

Ook sparen we zegels : voor iedere 12,50 een zegel. Je hebt er 24 nodig dus snel gaat het niet maar ok. Dit keer moesten we er nog maar 6 🎉🎉 totale rekening 74,50 dus maar 50 cent te kort op het 6de zegeltje. En als vaste klant krijg je deze uiteraard NIET. Je komt natuurlijk nooit uit op een exact spaar bedrag en dus krijg je altijd naar onder afgerond op zich logisch maar met dit soort gevallen is het echt pure kneuterigheid.

3. Sylvia Borgstijn

De pannekoeken waren lekker voor herhaling vatbaar.

4. Slecht... We hadden kerstmenu'tje, alleen voorgerecht en koffie waren oké. Ice tea was prik af, pannenkoek koud, geen compensatie. Waardeloos.

5. Wij waren met onze Fietsvriendenclub met 50 personen (vrijwilligers & onze gehandicapte medemensen) ons jaarlijks uitje aan het vieren. Het was in één woord bijzonder goed geslaagd, mede door het complete team van De Pannenkoekenbakker in Zuidland is het voor ons weer een onvergetelijke heerlijke dag geworden.

6. We waren hier voor de eerste keer met 4 volwassenen. De midgetgolfbaan zag er prima uit. Alles in goede staat.

Ook de pannenkoeken waren erg lekker. Voor ieder wat wils. Kleine portie, poffertjes, hartig en zoet.

Ondanks de drukte toch snel geholpen. Met de drank en met het eten. Ook het nagerecht werd snel geserveerd. Alleen jammer dat de koffie eerder kwam waardoor er 2 mensen moesten wachten op de andere die nog aan hun nagerecht moesten beginnen.

Tip: breng het nagerecht en de koffie tegelijkertijd.

Verder prima locatie. Ruim en ook voor kinderen door de mooie speeltijd een aanrader. Vriendelijk personeel.

Komen zeker nog een keer terug.

7. Sonnevelt

Gezelligheid en goed eten, voor een goede kwaliteit en prijsverhouding. Het is er veel leuker op geworden doordat er nu meer te doen is voor de kinderen. Alleen jammer dat de springkussens met het mooie weer ontzettend vies waren en dit was niet van 1 dag. Ik hoop dat dit in de toekomst beter onderhouden wordt. Ze zaten helemaal onder het water, zand en aarde.

Voor het eten kom ik zeker nog een keer terug.

8. W. Buitelaar

Als nog willen wij de bediening bedanken. Twee leuke meiden.
    We zaten 'savonds eerst buiten omdat het te winderig werd konden we alsnog naar binnen, geen probleem.
    Fam. Buitelaar

9. Stephanie

De kinderen vonden het super, het was ook nog eens heerlijk weer, waardoor je buiten op de trampolines kon.

10. jumelet

25 Juni met twee personen pannenkoeken gegeten 1 boeren en 1 x spek, pannenkoeken waren heel flauw en van bijna kunstmatige kwaliteit, spek pannenkoek was aan onderzijde zwart geblakerd.
    Service was goed doch na een half uurtje binnen te zijn geweest werd na het eerste drankje nog drie maal gevraagd of er nog wat te drinken gewenst was ( vonden wij toch wel wat te veel van het goede )

11. Buitendijk

Heerlijk eten! Maar helaas was het bier waarmee geadverteerd wordt, Grimbergen, niet aanwezig!

12. Huisman

Hadden 4 juli ook gereserveerd, maar hebben reservering snel ingetrokken. Ik vind het echt een slechte tent en kom er nooit meer. Ik heb het ook doorgegeven aan al mijn vrienden. Duur, veel te veel opdringerige bediening. Plek bij speeltuin gereserveerd, niet gekregen omdat er ineens een trouwere was, als je dit had doorgegeven hadden we ook geannuleerd. Vroeger toen het nog restaurant stompere was, deze was echt goed.

13. mg van der Veer

Met de familie geweest 25 man groot en klein geweldig. Nu ook grote speeltuin en midgetgolf baan. Gaan zeker nog een keer

14. Wij hebben heerlijk gegeten vooral de half zoet half hartig pannenkoek viel erg in de smaak

15. Naamloos

Het eten was heerlijk!
    Het duurde wel lang voordat we onze bestellingen kregen.
    Zelfs het voorgerecht duurde lang.
    Dit was vooral vervelend omdat we een kleintje bij ons hadden van nog geen 2 jaar.
    We hadden verse muntthee besteld, maar de glazen waren maar half vol...

16. Hallo, nou wij hebben het als super ervaren. Gezellige locatie, leuke bediening, het eten was voortreffelijk en nog betaalbaar ook. Het is voor herhaling vatbaar. Bedankt.

17. grote groep / familie

Al twee keer geweest en dus enthousiast begonnen aan de derde ervaring, maar helaas was het niet mogelijk om met de groep van 14 personen op het terras te eten, drinken mocht wel, maar zelfs het bestellen van de pannenkoeken moest binnen gebeuren. Toen wij binnen zaten te eten, vulde het terras zich met groepen van 4 of 6 mensen, die wel bestelden. Of er nu 2 of 3 kleinere groepen of 1 grote buiten zit, zou niet uit moeten maken, leek ons, maar helaas was er geen flexibiliteit.

Het personeel was net als de vorige keren zeer vriendelijk.

Voor kinderen is het super, leuke speeltuin (met springkussens) en veel tolerantie voor de kinderen die "vrij rondlopen" in het restaurant (kindergedeelte).

Met een grote groep gaan we sowieso niet meer, met ons gezin zou ik het misschien nog wel eens doen, maar eerst de wat wrange nasmaak van de laatste ervaring kwijtraken.

18. Herman

Lang moeten wachten, eerst op ons drinken en daarna op onze pannekoeken. 2 van de 4 waren koud, 1 werd er opgewarmd deze was verbrand en niet meer te eten. Geld teruggekregen voor 1 pannekoek.
    Naar mijn inzien was er te weinig personeel.

19. Joke Pippel

We waren voor de eerste keer hier, maar zeker niet voor de laatste keer. Heerlijke pannenkoeken, snel op tafel, en zeer vriendelijk personeel.

20. Ineke de Zeeuw

Wij zijn hier geweest met vier volwassen en een kind van vier. De pannenkoeken waren super, jammer dat degene die ons bediende verwachtte dat je binnen 10 minuten al wist wat je wilde eten (het is namelijk een grote kaart). Zij wilde ook heel snel de tafel weer afruimen, tempo dus. Wil ook nog een advies geven wanneer je gebruik maakt van deze actie en je gaat met een kind vraag 2 rekeningen, want het kindermenu valt hier ook onder. Je betaalt dan alleen het ijsje en bestel geen nootjes op je pannenkoek, want ik had er 10 voor €2,00. Jammer van deze leuke zaak en de goede kwaliteit van eten, maar alles moet veel te snel.

21. Nu de kleinkinderen iets groter worden en pannenkoeken mogen eten was het voor ons gezien de eerste keer dat wij de Pannenkoekenbakker bezochten. Vriendelijk werden wij ontvangen en de kleintjes doken meteen in de speelhoek. Het algemeen jong bedienend personeel was zeer (kind) vriendelijk en nam voor ons alle tijd om onze vragen e beantwoorden. Als het aan de (klein) kinderen de keuze is gaan we zeker nog een keer genieten van de overheerlijke pannenkoeken..

22. John van den Bos

Heerlijke pannenkoek, niet vet, met spelt en glutenvrij ook geen probleem. Lekker op terras.

23. Robert E.Murk

Op zondag 13 maart jl. heb ik met mijn familie pannenkoeken gegeten in de spiegelzaal. Het was er gezellig, de pannenkoeken smaakten prima en de bediening was sympathiek. Zeker voor herhaling vatbaar!

24. T.Langendoen

Weer lekker genoten van een overheerlijke pannenkoek. Fijn dat er twee ruimte zijn om te eten, wij waren zonder kinderen, zaten heerlijk rustig in een gedeelte waar geen speelgelegenheid voor kinderen was.

25. Lenie de Gast

Was erg gezellig.

26. Gerda Sagel

Prachtige ligging, mooi uitzicht. Vriendelijk personeel. Heerlijke Thaise bladsalade, pannenkoeken en toetjes.

27. Clara van den Berg

gezellige zaak, prima pannenkoeken, volop keus. heel prettige bediening.

28. Komen hier regelmatig met zijn tweeën of met het hele gezin. Gezellig personeel en de kinderen kunnen heerlijk spelen. En na afloop kunnen ze nog iets uitzoeken in het winkeltje met hun muntjes.

29. Erg lekkere pannenkoeken. Heel veel keus! Vuurwerk op de pannenkoek van de jarige Jet. De kinderen hebben zich heel goed vermaakt in de speelhoek en met spelcomputer. Prijs/ kwaliteit heel goed. Bediening snel en alert, maar het was niet druk. Kinderen krijgen muntjes bij hun pannenkoek, waar ze iets van mogen kopen in " het winkeltje" . Dat hoeft van mij niet zo (veel goedkope plastic rommel.), maar de kinderen vonden het super.😊

30. De winter

Leuke locatie, netjes, gezellig en de pannenkoeken waren lekker.

31. Lekker gegeten
    Vriendelijke bediening
    Mooie locatie

Tip voor het restaurant: corrigeer personeel in opleiding niet waar de klanten bij zijn

32. W van der Werf

Ondanks dat we met 16 personen binnenkwamen werden we heel snel allemaal van een drankje voorzien. Ook de pannenkoeken kwamen zeer snel. De tijd tussen de eerste en de laatste was zodanig klein dat de eersten nog maar net begonnen waren toen de laatsten hun pannenkoeken kregen.
    Prima geregeld.

33. mariusta boogerd

Gezellig. Pannenkoeken hadden iets langer in de pan gemogen.

34. Leonie de bruine

Fijne zaak, vriendelijk personeel. Eten is altijd lekker!

35. Super lekker gegeten, aardige bediening, super locatie! Komen hier zeker nog eens terug 😆

36. Jeannette

We hebben lekker gegeten en de sfeer was gezellig.

37. H. Schouten

Snelle bediening ondanks dat het druk was.

38. Was voor ons de eerste keer, we hebben echt genoten van het aanbod. Zeker voor herhaling vatbaar!

39. L.Babukhan

De pannenkoeken waren heerlijk en onze kleinkinderen (4 jaar en bijna 2 jaar) maakte er een feestje van. Veel ruimte om energie kwijt te kunnen en te spelen zonder dat het anderen stoorde.

40. Onze ervaring was goed en een hele mooie locatie is het waar je kan eten. De kinderen hebben genoten.

41. Onze ervaring was goed en een vriendelijke bediening.

42. We gingen voor een tweede gratis pannenkoek actie (Hollanders he) :-). Maar het werd een 3 gangenmenu a 15 euro en de tweede voor 8 euro. Keuze uit soepje of salade vooraf, pannenkoek en een lekker toetje of koffie na. Lekker!

43. R.A. Van Jeveren

Leuke avond gehad, gezellig, leuk voor de kinderen die hadden het ook naar de zin. Leuke bediening van de dames aan de tafel dus de papa's hadden het ook naar hun zin. Aan iedereen aan te raden, super!!

44. Helemaal top.

45. Heerlijke pannenkoeken, héél veel keuze. Kleinkinderen hebben zich buiten het eten heel erg vermaakt met de andere kinderen. Personeel was geweldig! Voor herhaling vatbaar.

46. Het was erg druk, waardoor het spelen voor de kinderen een beetje in het water viel, en ook doordat we wat verder zaten maar toch hele fijne bediening, lekker gegeten!

47. F.E. de Groot

Wij hebben op 18 febr. jl. weer heerlijk gegeten, geheel en al zoals wij dat van deze Pannekoekenbakker gewend zijn!
    Een tip van ons: dat er nodig iets gedaan wordt aan de parkeerplaatsen, zijn er regelmatig geweest met regenachtig weer, schoenen en automatten erg smerig!
    Jammer, dat het bestek IN de pannekoek geserveerd wordt, is dan al vet of kleverig.

48. Heerlijk gegeten in een prettige sfeer met hele leuke bediening.

49. Een ontzettend leuke lokatie waar het restaurant ligt. Van binnen kleurrijk, warm en gezellig ingericht. Personeel is snel, vriendelijk en behulpzaam. Er is heel veel keuze in pannenkoeksoorten. En ze smaken heerlijk. Zowel de kinderen als de ouders hebben genoten tijdens het kinderfeestje.

50. Heerlijk gegeten, ruime keus in pannekoeken en echt orginele ideeën. De bediening super vriendelijk! We komen zeker terug.

51. Heerlijk gegeten. Rustige omgeving, was helaas geen mooi weer. Komen zeker nog eens terug, als de zon schijnt.

52. Aldo Cafferata

Super leuk ervaring met onze lieve dochter.
    We waren er te spreken over alles.

53. Denis van Ostaijen

De eerste keer voor ons, maar voor herhaling vatbaar.

54. Met 4 personen genoten van het aangeboden menu. De drie gangen waren meer dan voldoende en van een hoge kwaliteit en diversiteit.

55. Nellie Stam

Het was fantastisch! We waren met 5 volwassenen en een baby. We kregen een ruime tafel zodat er voldoende ruimte was voor het stoeltje van onze baby. De bediening was snel, maar we hadden zeker ruim voldoende tijd om ons eten op te eten. De pannekoeken waren zoals altijd voortreffelijk! Wij zijn al groot fan van de pannekoekenbakker, maar ook mijn schoonfamilie vond het de lekkerste pannenkoeken die ze ooit buiten de deur gegeten hadden. Da's een compliment! Daarnaast was de rekening beduidend lager dan we vooraf ingecalculeerd hadden. Een hele goede prijs-kwaliteit verhouding dus! Kortom het was gewoon goed, meer dan goed! Een hele dikke ruime voldoende! We hebben heerlijk gegeten en een fantastische avond gehad!

56. Kinderfeestje "prinsessen & piraten" gehad, met juwelenkistje maken. De kids vonden het geweldig!!! Goede begeleiding en zeer vriendelijk personeel.

57. abbey kramer

Een gezellige omgeving om in te eten en het personeel is erg vriendelijk... er is bijna teveel keuze op de kaart ;)

58. Fons van Peperstraten

Een perfecte gelegenheid om met en zonder kinderen lekker een pannenkoek te eten. Aparte ruimtes voor met en zonder kinderen, een goed idee. En in de kinderruimte een mooie speelhoek. Voor wat het eten betreft, een ruime lekkere keuze en een vlotte vriendelijke bediening. De moeite waard om nog eens terug te gaan.

59. Wij zijn wezen eten voor de verjaardag van mijn zoontje. Ik had dit bij reservering doorgegeven. Op tafel stond een leuk krijtbordje met feest er op. Aan de stoel zaten ballonnen, maar hier was er nog maar een van heel toen we kwamen. Beetje triest gezicht, maar het mocht de pret niet drukken.

Wij hebben een menu van 19 euro genomen. Smaakte goed! Ook de kinderpannenkoeken waren prima! Mijn dochter had een kindermenu waar een schatkistijsje bij zat. Mijn zoon had van de kaart besteld en wilde ook graag een schatkistijsje. Dit ging niet en hij moest een ijsje van de kaart bestellen, welke hij eigenlijk minder lekker vond. Kleine moeite om hem ook een schatkist te geven en hier gewoon een normaal bedrag voor te rekenen. Helaas ging dat niet.

Verder prima ervaring en lekker gegeten. Kinderen hebben leuk gespeeld! Ik vind pannenkoekenrestaurants altijd wel wat duur voor wat je krijgt, maar dat ligt niet zo zeer aan dit restaurant. Wij gaan hier zeker terug.

60. Super leuke sfeer, goede gastvrijheid en de kids vermaken zich prima in de speelhoek! Als laatst nog een kado uitzoeken. Ons gezin heeft er echt van genoten!

61. Ruim een week geleden hadden we geen zin om te koken en zijn we gaan eten bij de Pannekoekenbakker in Simonshaven. Zelf noemen ze de vestiging "Zuidland", maar het adres valt onder het veel kleinere Simonshaven. We hebben daar een menu genomen van € 15,-. Prima; niets op aan te merken; heerlijke vegetarische salade; prima pannenkoek en een heerlijk toetje.

Gisteren hadden we iets te vieren en we dachten meteen aan onze goede ervaring van ruim een week geleden. Wat een sof: het menu was niet verkrijgbaar, hoewel daarvan niets was vermeld op de site. De mevrouw die aan onze tafel bediende zou het even navragen. Nee, alleen maar het kerstmenu van bijna € 20,- of gewoon á la carte. Het menu van bijna € 20,- viel af omdat daar geen vegetarische salade bij zat en wij uit principe geen vlees eten. Ons feestje gelijk bedorven.

Waar we rekenden op € 15,- per persoon voor een compleet menu (dus in totaal dan voor € 30,-) hebben we nu, omdat we er nu eenmaal waren en geen zin hadden om nog nog naar iets anders uit te kijken, ongeveer € 10,- per persoon betaald voor ieder één vrij simpele pannenkoek. We vonden dat eigenlijk best wel duur. We hebben dat voor dezelfde kwaliteit elders nog nooit betaald; altijd goedkoper.

Maar de grootste ergernis zit hem natuurlijk in het feit dat de informatie op de site volstrekt onvolledig is (geen vermelding dat het normale menu niet gold) en dat aanpassing -toen we hier expliciet om vroegen- niet mogelijk was. Hoewel het restaurant voor ons redelijk dichtbij is, zullen we een volgende keer toch moeite doen om ergens anders te gaan eten.

62. fam. van Hemert

Wij zijn 2e kerstdag 2015 bij de pannekoekenbakker wezen eten. Het was top en heel gezellig. We gaan er zeker nog vaker naar toe.

63. Jolanda Schell

Gisteren 2e kerstdag heerlijk gegeten. Mijn dochter en allebei onze kleinkinderen hebben ceuliaki, zij mogen geen gluten eten, doen ze dat wel dan worden ze ziek. Zelfs als het een kruimeltje gewoon brood is. We zijn met 10 man naar Cirque Stiletto geweest in Breda maar omdat het in dit Pannekoekenhuis altijd goed gaat met het eten en je voortreffelijk wordt bediend zijn we omgereden om hier te gaan eten. De kinderen kunnen hier ook heerlijk spelen dat is ook fantastisch.

64. dennis maasland

Lekker gegeten. Goede pannenkoeken, lekkere toetjes,
    gezellige sfeer, de bediening kwam naar onze mening iets te vaak aan de tafel om te vragen of we nog extra drinken willen..

Mvg,
    Dennis

65. Menu voor vijftien euro. Goede prijs kwaliteitverhouding. Heerlijke salade! Bediening had wat vaker langs mogen komen maar ze waren wel vriendelijk. Kindermenu vond ik wat duur voor zo weinig. Grote minpunt: je krijgt absoluut geen glas water. Zelfs niet als je ook gewoon wijn besteld. Alleen mag je spa blauw bestellen. Absoluut slechte service wat dat betreft...

66. A. Nijman- van Donk

Goede kwaliteit, maar €14,80 voor 1 pannenkoek erg duur. Heb betaald met visa-card en zou daarvoor een mail ontvangen. Niet ontvangen!

67. Het feest met Sinterklaas was erg leuk georganiseerd. Eten was goed en we werden prettig geholpen.

68. Er was pietendisco en Sinterklaas kwam ook nog langs. Heel erg leuk allemaal. Er werd goed meegedacht en het eten was heerlijk. We hebben genoten!

69. lia terschlusen

Was zeer gezellig en de pannenkoeken waren lekker. De bediening is ook erg vriendelijk en heel lief voor de kinderen. Een leuk avondje uit met de kinderen en kleinkinderen.

70. Vlotte bediening, heerlijke pannenkoeken !

71. Dhr r.broos

1 punt
  72. Een topavond gehad met de familie. De kinderen konden lekker spelen, waardoor de ouderen gezellig konden bijpraten.

Gezellige bediening en we hadden het 3 gangen menu van de actie gekozen en dat was gewoon goed! Zeker voor die prijs.

De kinderen vonden het helemaal super dat ze na hun eten een kadootje mochten uitkiezen in het speelgoedwinkeltje.

En het fijne was dat mijn zoon die een voedselallergie heeft gewoon mee kon eten, omdat ze voor hem een speciaal beslagje maakten.

Aanrader dus, we komen zeker terug.

73. Goed eten voor een goede prijs. Kinderen konden heerlijk spelen in het speelparadijs. Het speelgedeelte was wel erg druk, maar dat is net waar je zelf wilt zitten. Ondanks dat het druk was, was het eten snel op tafel.

74. Marieke

Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en een gezellige sfeer.

75. Afgelopen zondag wezen eten met kinderen en kleindochters bij de pannenkoekenbakker. Na de soep hebben we anderhalf uur moeten wachten op onze pannenkoeken. Het eten en de bediening waren wel goed. Maar we hoorden telkens als we vroegen waar ze bleven, komt er zo aan. Voortaan geen pannekoeken bakker meer voor ons.

76. Vanavond met de kinderen wezen eten bij de Pannekoekenbakker, de pannekoeken waren heerlijk. De kinderen hebben zich prima vermaakt en waren erg blij met de smulmuntjes waarvan zij een kadootje uit mochten zoeken in de winkel. Het viel mij op dat sommige medewerkers jong en onzeker waren, niet iedereen kwam klantvriendelijk bij mij over. Het leek erop dat zij niet goed wisten waar ze precies mee bezig waren. De sfeer in het restaurant was goed.

77. De sfeer:
    In tegenstelling tot wat men op de eigen site meld is dit een sfeerloos restaurant met matige bediening.
    Het eten:
    Een gemiste kans om tijdens het perenseizoen de pannenkoeken met verse peer i.p.v. peer uit blik te serveren. Op de klacht dat koude peren op een warme pannenkoek een wat vreemde combinatie is reageert men met "de volgende keer bent u op de hoogte dat de peren koud zijn".

78. Ontzettend lawaaierig restaurant. Tafels zijn niet schoon. 1 bestelde pannenkoek was niet warm. Grootste ergernis: pannenkoeken werden opgediend met niet schone doek en bestek in papier lag op pannenkoek.

79. Een leuk restaurant dat iets meer gericht is op kinderen. De pannenkoeken zijn uitgebreid en heerlijk. Als het er erg druk is, is de sfeer minder gezellig. Het personeel is erg jong. Misschien iets meer leeftijdsverschillen van het personeel.

80. De bediening van het restaurant was prima! Netjes, beleefd en snel. Uitstraling vonden wij niet bijzonder. Het lijkt meer op een ruime eet/speelhal. In dezelfde ruimte kunnen kinderen spelen in een soort van apenkooi. Erg leuk voor kinderen, maar kinderen onder elkaar maakt druk. Voor mensen die er fijn rustig even willen eten is er niet echt bij. Veel keuze met betrekking tot pannenkoeken. Zelf vonden wij de pannenkoeken erg tegenvallen. Ze waren slap.

81. R 13 punten

Erg leuk restaurant, na de verbouwing zeker opgeknapt! De pannenkoeken zijn erg lekker, ze worden naar mijn idee minder dik gebakken waardoor ze minder vet en machtig zijn. Personeel doet goed zijn best om er iets leuks van te maken en ze zijn allemaal ook erg enthousiast over de verbouwing. Heel veel nieuwe gezichten, maar ook een aantal oude gezichten, erg leuk! De kinderhoek is nu ook veel groter en mooier met als thema "Kermis", erg leuk bedacht en de kinderen kunnen lekker hun energie kwijt. Ik ben tevreden en kom zeker vaker terug.

82. Wij hebben hier gisteren met zijn 8en gegeten en zijn zeer positief te spreken over de verbouwing.
    Met in iedere zaal een ander thema en vele kinderfaciliteiten zoals Lunapark is deze pannenkoekenbakker er veel op vooruit gegaan.
    Een aantal nieuwe pannenkoeken op de menukaart en uitstekende service.

Wij komen hier zeker terug!

83. Heerlijk gegeten. Top service wat nog een beetje moet wennen, het oogt veel schoner en de pannenkoeken zijn minder vet en smaken alsof er tijd in is gestopt. De verbouwing is erg mooi geworden.
    Maar we zijn het meest er over te spreken dat er een mooie grote speelgoed is en je de kleintjes lekker los mag laten. Wordt een wekelijks dingetje dit.
    In de vorige kan ik mij echt niet vinden want die snappen het niet echt denk ik. Oude eigenaar oude keuken. Nieuwe eigenaar nieuw keuken personeel misschien.

84. Enkele dagen geleden hebben we met zijn drieën gegeten bij deze pannenkoekenbakker. Onze ervaringen waren altijd zeer positief. Helaas is er na de verbouwing flink wat gewijzigd. Er loopt ander personeel rond, met weinig tijd voor de klanten. De pannenkoeken smaken veel minder lekker. En alle ingrediënten waren grof gesneden. Terwijl ze vroeger altijd fijn waren gesneden. In plaats van kleine stukjes ham zaten er nu grote lappen in. Een andere pannenkoek was zo lauw dat de kaas niet eens gesmolten was... Erg jammer. Ook wij gaan voortaan naar het andere pannenkoekenhuis.

85. Prima kinderrestaurant. Hier hoef je je niet te schamen als je kind iets roept of wat onrustig is. Ze kunnen heerlijk spelen in de speelhoek en kunnen lekker eten van soms wel wat dikke pannenkoeken met bijvoorbeeld aardbeien of appel. Ze krijgen spaarmuntjes en kunnen daarvan weer wat uitzoeken in een winkeltje. Zeker een aanrader voor gezinnen met kleine kinderen. Een andere hoek is ook geschikt voor stellen of families met oudere kinderen.
    Ruime keus aan pannenkoeken, worden wel met machines gemaakt. Verschil in kwaliteit met een ander pannenkoekrestaurant in de buurt, is wel duidelijk. Bij de pannenkoekenbakker zijn ze minder lekker.
    Aanrader is wat mij betreft bij deze zaak de pisang ambon pannenkoek, maar die is dan weer minder geschikt voor kinderen. ;)
    Personeel altijd gericht op kinderen, is ook leuk en gewenst in dit restaurant.

86. Vanavond met 11 man hier gegeten. Geen succes! Voorafje werd tegelijk met hoofdgerecht geserveerd. Mijn zoontje heeft kippeneiwit allergie, voor hem een pannenkoek zonder ei besteld. Toen zijn pannenkoek geserveerd werd, heb ik voor de zekerheid gevraagd of het zonder ei was. Niet dus. Als ik niks gevraagd had en mijn zoontje de pannenkoek had opgegeten, hadden we een heel ziek jongetje gehad! Bovendien moest hij nu wachten, terwijl de rest van de familie wel kon eten, dat valt niet mee voor een 4- jarige! Mijn schoonzusjes bestelling kwam maar voor de helft, mijn partners pannenkoek was dusdanig gekruid dat hij alleen Italiaanse kruiden heeft geproefd. Mijn schoonzusje bestelt na het eten groene thee en krijgt een blad met theezakjes waar van alles op lag, behalve groene thee! Bij het melden van de klachten wordt er alleen gezegd: onze excuses.
    Wij zullen hier zeer beslist niet meer komen en zullen het niemand aanraden!

87. Teleurgesteld

kan me helemaal niet vinden in de vorige recensies.
    Pannenkoeken smaken nergens naar, de vulling moet t maken en ook die viel tegen.
    Tafels, stroopfles en vloer smoezelig. personeel staat te vaak verward bij het verkeerde tafeltje.
    de kinderen hebben het leuk, maar dat kan op andere plaatsen ook waar het schoner en beter eten is.

88. Gezellige sfeer, vriendelijke bediening, heerlijke pannenkoeken en ontzettend veel keus.

89. Heerlijke pannekoeken, veel soorten en smaken!

Erg vriendelijk personeel!

Een aanrader!

90. Chantal Monster

Heerlijk eten. Pannekoeken in alle smaken.

Van Shoarma tot naturel en aardbeienpannekoeken.

Super aardig personeel en leuke kinderacties.

Met een mooie speelhoek.

En helemaal niet duur.