1. T. Bouwmans

Hier vlak voor de kerst gegeten. Het restaurant volledig in kerstsfeer.
    We werden ontvangen door de eigenaar en we namen plaats bij een openhaard waar we een drankje dronken en de kaart bekeken. Hierbij kregen we een schaaltje met verschillende hapjes, vooral de gemarineerde olijven waren erg lekker.

Nadat we aan tafel waren uitgenodigd werd eerst een amuse geserveerd. Een bolletje van rodebieten mousse met een pittig sausje en gebakken spekjes. Iets dat elkaar mooi complimenteerde.

Als voorgerecht had ik een kreeftensoep met knoflookbrood en aioli. De soep was erg goed op smaak en samen met het knoflookbrood en aioli een top gerecht.

Als hoofdgerecht een tournedos met ganzenlever. Nou ben ik gek op ganzenlever dus dat is voor mij makkelijk scoren. Maar ook het vlees was erg mals. Vol van smaak en rood, zoals ik dat lekker vind.

Als dessert een kaasplateau met verschillende wijnen erbij. Erg verrassend maar ook dit was weer een feest. Helaas was de openhaard bezet toen we aan de koffie gingen. Maar ik en de rest van de gasten hebben een top avond gehad.

Dit is wel een restaurant waar men echt uit eten gaat. Lekker eten en drinken voor een avond uit.