1. S. 108 punten

Vreselijke ervaring met dit etablissement.
    Wij, bruidspaar in spé, togen naar het restaurant om onze wensen en ideeen door te spreken. Zowel de medewerker als wij waren na het gesprek erg enthousiast.
    Echter hadden we onze hielen nog geen twee minuten gelicht of we werden gebeld dat de eigenaar er toch maar vanaf zag...zonder uitleg. Hij vond het teveel gedoe.
    Achteraf beruste deze beslissing op een misvatting van de eigenaar maar naar onze uitleg werd niet eens geluisterd. IK moest maar uit gaan leggen waarom hij zich vergist had..
    Te gek voor woorden dat ik iemand uit de horeca moet gaan uitleggen waarom hij het verkeerd begrepen heeft. Alsof ik anno 2012 dankbaar mag zijn ergens een bruiloft van een paar duizend euro te houden?!
    Gelukkig hebben we nu een locatie gevonden waarbij de gastheer wel begrepen heeft hoe je een bruiloft binnenhaalt.