De Leurse hof in Leur

1301981015 74
1320066089 74
1350207881 64
1416519821 61

1. I.v.m mijn verjaardag met de familie (12 personen)op 29 okt in de Leurse Hof gegeten. Personeel erg vriendelijk, leuk restaurant, echter het eten viel zwaar tegen: bouillonsoep, groentesoep en mosterdsoep veel te zout, varkensmedaillon droog en vlees in stoofpotje taai! Een uur gewacht op het voorgerecht en meer dan een uur op het nagerecht voor 2 personen! De bediening vond dit eveneens te lang en bij het vertrek kreeg ik een fles wijn mee naar huis. Voor ons : nooit meer!

2. Gisteravond wezen eten bij De Leurse hof, het eten was prima.
    Sfeer leuk, maar mag wel wat vernieuwing gebruiken.
    Over de bediening wil ik nog even kwijt dat ze het echt perfect deden.
    Heel vriendelijk en leidinggevende deed echt haar best om de gasten aan niks te kort te laten komen.
    Bedankt voor deze leuke avond en wij komen snel nog een keer eten.

3. Deze week heerlijk gegeten, warm onthaal. De kok kwam zelf een heerlijke amuse brengen. Eten was erg lekker en de bediening heel vriendelijk. Snel weer een keer eten.

4. Afgelopen zondag ben ik met een paar vrienden uit eten geweest bij restaurant de Leurse hof. De bediening is erg vriendelijk en het eten smaakt heerlijk. We gaan zeker snel nog een keertje terug.

5. Afgelopen weekend met zijn 4-tjes wezen eten in dit leuke restaurant. Vriendelijke bediening, chefkok kwam ook even aan tafel. We hadden wild gegeten, erg lekker allemaal met heerlijke bijpassende wijn. We gaan snel weer een keer.

6. Jammer dat we erg lang moesten wachten op het hoofdgerecht.

7. Zeer slechte ervaring waren met een groep van +/ 40 mensen . 19.00uur aanwezig
    Na 1 1/2 uur eerste drinken gekregen.
    Duurde erg lang voordat ze kwamen opnemen vervolgens zat er tussen de gerechten extreem veel tijd.
    Pas bij volgende gerecht pas weer drinken.
    Was geen ratler 0.0 meer geven dan zonder overleg 2.0.
    Zeggen pas na de derde ronde dat ratler op is jaja.
    Voorgerecht en soep waren redelijk.
    Hoofdgerecht varkenshaasje nog rauw een klein bakje friet en zeer slecht gefrituurde aardappeltoefjes koud en niet gaar met olie doorlopen.
    Vragen friet bij is er niet meer niet goed in geschat kunnen wel halen maar duurt half uur ( is intussen tien uur). maar ze hebben wel hete bliksem ook deze is niet te eten smaakt niet en al helemaal niet naar appel. hadden de aardappels beter voor de friet kunnen gebruiken.
    Kortom een onze ogen en die van vele uit mijn groep een waardeloos restaurant wat nog geen 2 punten verdiend.
    Als je zoveel mensen krijgt en al ruim van te voren weet moet je hierop voorbereid zijn.

8. Zeer slechte bediening door meneer zelf, lange wachttijden.

9. Jos Klaassen

Met 4 personen heerlijk gegeten. Menukeuze, het 3 gangen menu. Alle 4 geven aan heerlijk te hebben gegeten. Samenstelling menu's variabel. Bediening goed, toelichting kaart ruim voldoende.

Wat ons betreft: voor herhaling vatbaar en dus aan te bevelen.

10. A. van Lutterveld

Er gezellig en voldoende gegeten. Bediening prima: 2 van de vier personen waren tevreden de andere 4 matig tot weinig tevreden. Dit had dus waarschijnlijk te maken met het gerecht: victoriabaars in bananenblad. Deze was niet gaar en weinig smaakvol. Werd na opmerking wel keurig gecompenseerd door extra dessert en koffie.

11. Henk

12. Afgelopen woensdag met mijn zoon voor de 2e keer bij de Leursehof gegeten, het was wederom weer prima! Net als de vorige keer weer het maandmenu gegeten, waarbij opvalt dat de prijskwaliteit verhouding erg goed is. Verse ingrediënten goed van smaak en nette porties. De jongen in de bediening deed het netjes. Kortom reden genoeg om hier vaker te komen.

13. Zonder te reserveren konden we op zaterdagavond met z'n drieën terecht in een goed volgeboekt restaurant. Als voorgerecht prima tomatensoep, mijn disgenoten hadden lekkere mosterdsoep en carpaccio. Ook de hoofdgerechten, eendeborstfilet met portsaus en portobello met spinazie en brie waren lekker. De bediening door waarschijnlijk een stagiair was netjes en beleefd. Leuk om te zien hoe jonge en gemotiveerde mensen hier worden opgeleid. Er ging ook wel wat mis: de bediening moest soms in de keuken dingen navragen die ze zelf eigenlijk wel hadden moeten weten, de friet was een beetje te zout en elders in het restaurant kletterde wat glaswerk op de grond....kan gebeuren, het is geen sterrenrestaurant. Mijn pepernotenparfait als toetje was heerlijk, mijn man genoot van de koffie van de baron. Al met al een prima plek voor een gezellige en smakelijke avond.

14. Belabberd, voor de 1e en de laatste keer.
    Een grote chaos van personeel, erg ondeskundig personeel. Weten nog niet eens wat Chardonay is. Na lang wachten wordt de ongekoelde Chardonay gebracht. Zeg je dat de wijn gewoon lauw is, wat denk je komen ze met een karaaf met ijs en gieten alles gewoon bij de tafel maar even van het 1e glas of in het andere. Gewoon onbeschoft. Totaal geen leiding en allemaal onervaren kinderen die lopen te bedienen.

Bestel je het hoofdmenu, wordt dit geserveerd alleen met een bakje rauwkost die al enkele uren klaar had gestaan, en de mededeling "De frietjes zijn nog niet klaar, deze komen later." Ja inderdaad later, toen de vis al op was.
    Hoofdmenu zeer magertjes, alleen een veel te hard gebakken bakje met friet en dat is het. Vragen we: "Krijgen we geen groenten of misschien wat gebakken aardappeltjes?" Antwoord: "Nee dit is niet gebruikelijk," dus alleen een bakje hardgebakken friet.

Personeel staat bestek en glazen te gooien en te smijten in het restaurant niet normaal. Loopt door het restaurant een knaapje uit de keuken die de vaat verzorgd met zeer smerige kleding, ook weer bestek te gooien en te smijten.

Kortom de Leursehof mag wel iets aan de menu's doen, en zeker een training voor het personeel. Als je heerlijk in een rustige sfeer wilt dineren, met een heerlijk menu, is de Leursehof zeker geen aanrader.

15. Bediening was vriendelijk, zowel voor- als hoofdgerecht zeer vlak van smaak, mogen meer met kruiden experimenteren. Het gefluit van het personeel in de keuken als zeer storend ervaren.

16. Anke

17. Voor de tweede keer hier wezen eten. Net als vorige maand nu weer het maandmenu genomen. Heerlijk eten voor een redelijke prijs en de gerechten zijn mooi opgemaakt.
    Complimenten voor de gastvrijheid en service van het personeel.
    Gezellige en ongedwongen sfeer.

18. Al verschillende keren daar wezen eten, en vandaag geluncht, zeer lekker, erg gezellig en lekker bij de open haard, de eigenaar zeer vriendelijk, niet moeilijk over een glas water die we er bij vroegen (gratis), voor herhaling vatbaar, voor fietsers en wandelaars een rust puntje op de prachtige route in de omgeving.

Mvg. Sjaak & Annemiek Aalbers

19. Ik heb erg lekker gegeten, voor een niet al te hoge prijs. Wel zijn de op en afstapjes, ondanks de vriendelijke waarschuwingen van het personeel hinderlijk en de weg door de keuken is glad.

20. Vreselijke ervaring met dit etablissement.
    Wij, bruidspaar in spé, togen naar het restaurant om onze wensen en ideeen door te spreken. Zowel de medewerker als wij waren na het gesprek erg enthousiast.
    Echter hadden we onze hielen nog geen twee minuten gelicht of we werden gebeld dat de eigenaar er toch maar vanaf zag...zonder uitleg. Hij vond het teveel gedoe.
    Achteraf beruste deze beslissing op een misvatting van de eigenaar maar naar onze uitleg werd niet eens geluisterd. IK moest maar uit gaan leggen waarom hij zich vergist had..
    Te gek voor woorden dat ik iemand uit de horeca moet gaan uitleggen waarom hij het verkeerd begrepen heeft. Alsof ik anno 2012 dankbaar mag zijn ergens een bruiloft van een paar duizend euro te houden?!
    Gelukkig hebben we nu een locatie gevonden waarbij de gastheer wel begrepen heeft hoe je een bruiloft binnenhaalt.

21. J.Smeeman

Prima gegeten voor een heeeel gunstige prijs. Gemoedelijk en gezellig en een prima bediening.

22. M Warringa

Zondagmiddag op het terras een lunch besteld. We hadden alle drie wat anders. De uitsmijter was goed, maar de twee andere gerechten vielen erg tegen. Zeker de prijs kwaliteit verhouding was ver te zoeken. Jammer we zullen dit restaurant niet snel aanprijzen bij onze vrienden tenminste als het de lunch aangaat.

23. Wat een flop. Nog nooit zo slecht gegeten.
    Voorgerecht: simpel
    Hoofdgerecht: schandalig, vis was droog en koud.
    Nagerecht: eerst vergeten, toen verkeerde gerecht. uiteindelijk goede gerecht en dat was smaakloos.
    Ambiance: eerst in een hoek weg gedrukt.Terwijl er genoeg plaats was. Later kregen we een andere plaats. Om 21:30 werd het steenkoud. De bediening gaf ons een plaats bij de open haard om daar het dessert te nuttigen.
    Wij zijn hier twee jaar terug geweest met een gezelschap, toen ging er ook al van alles mis. Toch weer geprobeerd. Dit was echt de laatste keer.

24. Heerlijk gegeten ! Onze complimenten voor het personeel het restaurant zat helemaal vol desondanks alle aandacht en service. Zeker voor herhaling vatbaar.

25. Cayleigh

Ik heb weer heerlijk genoten in de Leurse hof.

Elke keer als ik daar kom word ik met de geweldige sfeer van het personeel ontvangen.

Gezellig, netjes en direkt.

Het eten kan ik alleen maar zeggen, subliem.

Voor maar 19,95 kun je daar voortreffelijk eten.

Een open keuken, erg netjes onderhouden, de koks zijn zeer gemotiveerd bezig en dat is een vreugde om te zien.

Ga zo door De Leurse hof.

Alleen de parkeer plaats kan wel eens een opknapbeurt gebruiken. Het is wel een mooi bijhorend aanzicht maar toch.

Groeten uit Holland.

26. rick 7 punten

Op 7-6-2011

Voorgerecht: 7
    Hoofdgerecht een 5 (saus een 2) bij 2 verschillende hoofgerechten dezelfde smakeloze saus (uit een pakje)
    Nagerecht een 6
    Service 6

De wijn salentein (rood) was wel lekker.

27. Op Hemelvaartsdag daar gegeten, er gingen ontzettend veel dingen mis. Zo moesten sommige mensen ontzettend lang wachten op het eten, wel werd er telkens gevraagd of je nog iets te drinken wou. Frietjes bijbestellen had geen nut, die werden toch nooit gebracht, dat was niet alleen bij onze tafel. Voorlopig even geen Leurse Hof meer.

28. Toornend

29. Thijs Leuverink

Al meerdere malen heerlijk gegeten. Bediening is zeer goed en de prijzen zijn normaal. De 3 gangen maandmenu's voor 20 euro zijn een aanrader.

30. Marijke Dam

Beste mensen,

Heerlijk op het platteland in een heel mooi oud pand, ongedwongen, herbergachtig met een uitstekende keuken en dito personeel plus betaalbaar!
    Schaaltjes werden bijgevuld, brood idem en de cappuccino verrukkelijk en het eten meer dan voldoende én smakelijk en creatief op de borden: af!
    Ons 15 jarig trouwjubileum heeft er daardoor een extra tintje bijgekregen!

Aanrader! Marijke & Wiegcher.

31. De Leurse hof is een modern en vlot restaurant in een klassieke boerderij in Leur. Naast een uitgebreide kaart is er ook een maandmenu met 6 voorgerechten, 6 hoofdgerechten en 6 toetjes voor ca. 20 euro. Dat is zeker niet te veel voor een smaakvolle maaltijd in een sfeervolle ambiance.

De bediening heeft het te druk en om aandacht vragen is helaas realiteit. De afwashulp heeft de gewoonte om het bestek met veel kabaal in de bestekbak te gooien. Kwestie van opvoeden.

32. De gegrilde zomergroenten van 27 juni 2010 waren een sof.

3 dunne plakjes aubergine, 4 stukjes tomaat en een halve paprika.

De pijnboompitten erg klein en niet geroosterd, de fetta van deense kwaliteit uit een potje.

En dit alles gegarneerd met een onmogelijke hoeveelheid sla die dreef in de zonnebloemolie.

Dat alles voor de prijs van 14.50 euro.

Dit is voor mij voorlopig de laatste keer.

Jammer, de keren ervoor had ik heerlijk gegeten, maar je moet ergens op bezuinigen.

33. Ilse 168 punten

Vorig jaar tijdens Sinterklaas, speciaal menu gehad.

Heerlijk gegeten voor een goede prijs. Dit zorgde ervoor dat we graag een keer terug wilden komen.

Het tweede bezoek was minder geweldig.
    We hadden beiden gekozen voor de gamba's maar dan verschillend bereid.
    Wel goed bereid, maar qua smaak niet mijn ding.

Bediening is vriendelijk, niet al te snel.

Ambiance is goed, gezellige tent.

34. Liesbeth

Afgelopen vrijdag wezen eten, erg lekker gegeten, ik moet zeggen dat de bediening wel iets meer tempo mag maken, maar de gerechten maakte alles weer goed, zag er top uit! En prijs kwaliteit is ook prima! Een aanrader!

35. Goede prijs/kwaliteit en erg gezellig gegeten.

36. jan en marijke

abdij kaasjes waren koud ,carpacio was zeer, smaakloos groente zonder smaak ,sla verlept de kwaliteit van het vlees was goed, de bereiding was niet goed ,de prijs zeker niet waard jammer want het is een leuk restaurant