Op dit adres zit nu: De Vos en de Craen

1. In dit eetcafe in het verleden lekker gegeten en gedronken. Echter is nu alle twijfel weg om hier nog terug naar toe te gaan. De bediening is ronduit belabberd en het eten is matig te noemen. Wij zijn dan ook opgestapt omdat we na 10 minuten de verkeerde drankjes kregen die we besteld hadden. Absoluut geen aanrader om ergens lekker te gaan eten, jammer.

1. Na tien minuten opstappen omdat de verkeerde drankjes werden geserveerd en ook in die tijd gegeten hebben dat is knap..
    Al onze tafels hebben een nummer en ook de barbonnen zodat het onmogelijk is dat er verkeerde drankjes worden geserveerd.
    De drankjes worden als eerste geserveerd en als u dan al opstapt om de door u opgegeven reden kunt u nog niet gegeten hebben.
    Wij hebben u benaderd en uitgenodigd om dit voorval te bespreken. Na 3 maanden heeft u echter nog niet de moeite genomen om dit te doen.
    Wij nemen alle klachten serieus en komen dan ook met een oplossing mocht er iets mis gegaan zijn.
    In hoeverre deze klacht serieus is laten we graag over aan de mensen die de recensies lezen.