M. en R. Remie heeft nog geen foto toegevoegd

1. M. en R. Remie 's profielfoto
    M. en R. Remie heeft gereageerd op een recensie van Café Hoegaarden

Die donderdag heeft onze stagiaire U geholpen en is er verder niets naar mij gecommuniceerd.
    Nu geeft een witte wijn meestal geen vlekken, mocht dat wel het geval zijn geweest dan mag u de stomerij kosten bij ons komen declareren.
    Wij bieden Jullie tevens gratis een consumptie aan.
    Excuses voor het ongemak.

2. Gezellig op vrijdagmiddag een High Beer met een torentje met stokbrood, patat en spareribs. Verse zelfgemaakte patat. Samen met mijn zoon gezellig en lekker gegeten. Leuke spontane gastvrouw. Ik kom hier zeker terug!

3. M. en R. Remie 's profielfoto
    M. en R. Remie vindt de recensie door Rob voor Café Hoegaarden leuk

Als je minimaal 2 keer per week hier gaat eten of biertjes degesteren kun je natuurlijk alleen maar enthousiast zijn.
    Maar in het kort samen gevat, erg veel lekkere biertjes met de gastheer als de ultieme bierkenner, eten altijd erg goed en mocht er een keer toevallig iets niet goed zijn wordt hier meteen iets mee gedaan.

4. M. en R. Remie 's profielfoto
    M. en R. Remie vindt de recensie door Patricia voor Café Hoegaarden leuk

Patricia

Echt een favoriet van ons voor zowel lunch als diner en natuurlijk voor lekkere biertjes.

5. Heerlijk gegeten voor een leuke prijs. Dat zie je niet vaak meer. De bijna 200 speciaalbieren zijn ook een mooie aanwinst. De gastheer en vrouw weten ook veel van deze bieren wat het erg leuk maakt. Ik kom hier zeker nog eens terug!

6. Wendy Marijnissen

Gezellige sfeer, lekker eten, ruime keus aan bier en een geweldige gastheer/ gastvrouw. Kortom een bezoekje waard!

7. Astrid Swaans

Erg gezellig, heerlijk gegeten. Leuk personeel, top bediening. Zeker de moeite waard om een keer te proberen. Ga zo door allemaal!

8. Donderdagavond heerlijk gegeten met vrienden. De gerechten waren erg lekker en de eigenaar is een zeer aardige gezellige man. Echt een aanrader voor mensen die in een gezellig restaurant heerlijk willen eten. Zeker voor herhaling vatbaar.

9. M. en R. Remie 's profielfoto
    M. en R. Remie vindt de recensie door lekkerbek voor Café Hoegaarden leuk

lekkerbek

Heerlijk gegeten met Groupon. 230 biersoorten op voorraad, wauw! Leuk om bij elke gang een ander biertje te nemen. Eten was lekker, ook alle andere gerechten die ik langs zag komen zagen er heerlijk uit, vooral de spareribs en de saté. Soms door de drukte wat moeilijker om even de aandacht van de bediening te trekken. Verder nog 1 minpunt: ik wilde even op hun website kijken wat ze nog meer hadden, maar deze blijkt besmet met een virus.
    We gaan er zeker nog eens wat eten en drinken in het café, jammer dat ik nu niet weet wat ze nog allemaal meer op de kaart hebben staan.

10. M. en R. Remie 's profielfoto
    M. en R. Remie vindt de recensie door anoniem voor Café Hoegaarden leuk

Tijdens ons familie-uitje een heerlijk driegangenmenu gegeten op het zonovergoten terras.
    Enthousiast personeel en ik weet bij God niet hoeveel verschillende biertjes op de kaart!

11. M. en R. Remie 's profielfoto
    M. en R. Remie heeft gereageerd op een recensie van Café Hoegaarden

Naar aanleiding van uw reactie hebben wij vandaag even telefonisch contact gehad.
    Wij hebben U verteld hoe de prijs van een voucher tot stand komt en dat onze chef in de keuken van avond tot avond een gevarieerd 3 gangen menu voor de gasten klaar maakt.
    Niet ieder 3 gangenmenu heeft eenzelfde waarde.
    Een 3 voor service en een 6 voor Decor begrijpen wij echt niet.
    U gaf aan dat u wekelijks uit eten gaat naar de wat betere restaurants. Tevens was u teleurgesteld dat u niet werd ontvangen en de tafel niet ingedekt was. Ik denk dat uw verwachtingspatroon te hoog was we zijn immers een brasserie/eetcafe.
    We hebben niet de illusie dat we van de 642 vouchers/eters van iedereen een 10 krijgen.
    Merkwaardig dat de andere bezoekers wel tevreden zijn over service , decor en eten.

12. M. en R. Remie 's profielfoto
    M. en R. Remie heeft gereageerd op een recensie van Café Hoegaarden

Na tien minuten opstappen omdat de verkeerde drankjes werden geserveerd en ook in die tijd gegeten hebben dat is knap..
    Al onze tafels hebben een nummer en ook de barbonnen zodat het onmogelijk is dat er verkeerde drankjes worden geserveerd.
    De drankjes worden als eerste geserveerd en als u dan al opstapt om de door u opgegeven reden kunt u nog niet gegeten hebben.
    Wij hebben u benaderd en uitgenodigd om dit voorval te bespreken. Na 3 maanden heeft u echter nog niet de moeite genomen om dit te doen.
    Wij nemen alle klachten serieus en komen dan ook met een oplossing mocht er iets mis gegaan zijn.
    In hoeverre deze klacht serieus is laten we graag over aan de mensen die de recensies lezen.