Op dit adres zit nu: 't Smikkeltje

1. Via wowdeal inmiddels 4x geweest. De eerste keer was high tea en beviel zo goed dat we besloten om andere deals ook uit te proberen...dit werd kwalitatief echter steeds minder...
    we hebben de tapas geprobeerd en de scampi's...scampi's was erg weinig, we hebben nog een gerecht bij moeten bestellen. De tapas was erg Limburgs, had het exotischer verwacht zoals men het ook doet voorkomen. Beide niet voor herhaling vatbaar, laat staan voor het volledige bedrag.

Daarna zijn we nog een keer voor de high tea gegaan vanwege de eerste goede ervaring. Dat was 3x niks! Vond het de tien euro (wowdeal) absoluut niet waard, weinig keuze, veel minder aanbod dan de eerste keer. Geen warme gerechten meer, alleen wat droge sandwiches en zoetigheden. Toen hebben we er wat van gezegd en kregen we te horen: voor wowdeals doen we nu eenmaal minder dan voor volledig betalende klanten.
    Dat is niet de bedoeling van een wowdeal, dan trek je juist mensen door kwalitatief goed te presteren zodat ze terug komen!! Dit werd kwalitatief juist steeds minder bij elk bezoek!!
    Als ze de hightea zoals de eerste keer geserveerd hadden ben ik ook best bereid als betalende klant een keer terug te komen, of maak de deal dan gewoon iets duurder!!
    Maar goed, als je elke maand mensen wil trekken met een wowdeal zegt dat misschien al genoeg...
    Nooit meer de Aezel voor ons!!

5,3