1. We komen hier al zo´n 10 jaar en het word er niet beter op!
    De laatste tijd moet je steeds langer wachten vooral als je met een iets grotere groep komt.

2 maanden terug waren we met 7 personen en moesten we een uur wachten tussen onze soep en het hoofdgerecht.
    En voor ons ijs weer een half uur, alle mensen die na ons gekomen waren waren al klaar met eten en wij zaten nog te wachten op het hoofdgerecht !

Vorige week was het dan weer veel beter geregeld, toen liepen de eigenaren er ook weer (die hadden we al heel lang niet meer gezien)

Dus Marcel en Barbara we hopen jullie vaker te zien !

1. Dag Edje,

jammer om te horen dat jullie lang hebben moeten wachten. Dat andere tafels sneller klaar zijn kan te maken hebben met het feit dat ze geen 3 gangen nemen maar alleen pannenkoek. In ieder geval bedankt voor je reactie, en hopelijk maak je je de volgende keer bekend als je weer hier bent, dan kunnen we er persoonlijk even over spreken.
    Groet,
    Marcel Smits