Op dit adres zit nu: Villa Panda

1. henk van den broek

Wij zijn een paar weken geleden met 2 personen te gast geweest bij de struys. Onze ervaring was dramatisch. We kwamen binnen in een lege zaak en werden na een minuut of 3 pas opgevangen. Deze mevrouw had er overduidelijk geen zin in en leek teleurgesteld dat we binnen kwamen. Ongemotiveerd chago en onbeleefd. Het eten was nog erger. We bestelden en konden vervolgens dik 3 kwartier wachten op de voor gerechten. met een man of tien die toen binnen waren is dat toch wel erg lang. De borden zagen er kaal en ongeinspireerd uit. alsof het op bord gegooid was. We kregen de indruk dat de kok ook niet echt veel zin had. Verder was het vrij smaakloos en gewoon niet lekker. Hetzelfde geld voor de hoofdgerechten ook nu weer vreselijk lang wachten en toen we vroegen waar het bleef werden we gewoon afgesnauwd dat het eraan kwam. Het bestelde en beloofde drinken kwam maar niet en ook hier hebben we 3 keer om moeten vragen. We hebben afgerekend en zijn naar huis gegaan. Kortom een echt drama en raad dit echt bij de iedereen af. Dit echt nooooooit meer.