Op dit adres zit nu: Villa Panda

D'n Ouwe Struys in Breda

vrij onbetaald parkeren (eigen parking)

• OV

1520568501 70
1565320083 70
1677199039 70

1. Pieter en Donna

Wij hebben gebeld om te reserveren en verzocht om een rustig tafeltje om 19.00uur. Daar aangekomen hebben we 35 minuten mogen wachten op de kaart nadat we daar zelf om moesten vragen. Stand 0-1. Vervolgens weer ruim 15 minuten gewacht voordat onze bestelling werd opgenomen. Stand 0-2. Daarna WEER wachten op het voedsel. Zelfs de tafelpoot begon er lekker uit te zien. Zoveel honger hadden we inmiddels. Vervolgens maar weer zelf om brood gevraagd. Stand 0-3. Uiteindelijk ook maar om de rekening gevraagd... en bij een ander restaurant gaan eten waar we binnen 15 minuten én drinken, én een amuze én de bestelling geregeld was. Tè triest voor woorden!!

(Redactie Eet.nu: onderstaand bericht is een aanvulling door de recensent van 25 oktober)

De volgende dag kregen wij via eet.nu de vraag of de eigenaar van dit restaurant ons mocht benaderen over de gang van zaken de avond te voren. Hier hebben we gehoor aan gegeven (we zijn tenslotte immers bereid om een persoon te woord te staan met positieve kritiek), hoewel het inmiddels lijkt dat de periode van benadering als zaken niet geheel naar wens gaan aan dezelfde wachttijden onderhavig zijn als de wachttijd bij een etentje in dit etablissement.

We zijn niet op een gratis etentje uit, maar we willen wel de restauranteigenaar behoeden voor het mislopen van klandizie. Mond op mond reclame is immers de beste manier van klanten krijgen dan wel behouden.

Beste restauranteigenaar, u hoeft geen contact meer op te nemen, wel zou ik iets doen aan de manier van omgaan met (potentiële) klanten.

P.S: we zijn mild, we zullen niet zeggen waar we dan wel hebben zitten eten, waar het overigens heerlijk was.

Groet,
    Pieter en Donna

3. F van den elshout

Wij gaan om de 5 weken met een vriendengroep ergens eten en wat drinken, in totaal 6 man. We gaan nu voor de derde keer daar eten en we vinden het allemaal perfect, eten, bediening, etc.

4. Heerlijke eend gegeten.
    En een verrassend dessert genuttigd.

5. Pas weer gegeten in dit restaurant. Perfect! Bediening mag nog wat professioneler, maar gezien prijs en kwaliteit van het eten hebben wij een perfecte avond gehad. Nostalgische kaart waar alles op staat wat echt lekker is!!!

6. Op voorhand hoge verwachtingen. De gastvrijheid liet echter te wensen over. Het was niet mogelijk om eerst te borrelen en daarna een hapje te eten doordat zij zelf moesten eten. Op de website stond niet vermeld dat zij op dit tijdstip gesloten waren.

7. We hebben hier meerdere malen gegeten (groot en klein gezelschap). Het is alle keren heel goed geweest. Vriendelijk en correcte bediening (die nog weet wat horeca inhoudt!) en heerlijk eten.

8. Cees van asperen

Samen met mijn vrouw lunchen wij bijna iedere week, heerlijk.

9. Ellen & Jaap

Geweldig genoten op onze 38e trouwdag.

De ontvangst was bijzonder hartelijk. Het eten verdient een dikke pluim. Het eten werd prachtig geprensenteerd op de borden. Het was al een genot om naar te kijken. Zeker de moeite waard om nog eens naar toe te gaan. Als verrassing een vuurwerkje met felicitatiemuziek en felicitaties van het personeel inclusief de koks aan de tafel. Zeker een restaurant om nog eens naar toe te gaan.

10. Joost

11. Als er iets goed is, dan is het wel de kwaliteit van de gerechten in De ouwe Struys. Als vaste gast komen wij er al jaren en met ons meerdere gasten. Ik kan u verzekeren dat de vaste gasten echte fijnproevers zijn en weten wat kwaliteit is.

Ga zo door Albert, succes.

12. Lekker gegeten, als ik een cijfer moet geven prijs kwaliteit absoluut een 10.

Gastvrij ontvangen. En leuke en correcte bediening.

Ga zo door! Top.

13. Maurice en Jolanda

Lang niet meer zo overheerlijk gegeten in een restaurant.

Hartelijk ontvangst, met meteen een goede begeleiding naar je tafel.

Zeer vriendelijk personeel, je wordt als bijzonder behandeld.

Ons favoriete restaurant in Breda en omstreken!

Iedereen aan te raden!

14. 4-8-2010 gegeten in dit restaurant en dat is behoorlijk tegen gevallen, oude stoelen, vieze vloerbedekking en smerige plafondplaten in de toilet ( lekkage ) om over het eten maar te zwijgen. Voorgerecht gamba's die ontzettend taai waren geworden omdat de olie te heet is, duidelijk aangegeven dat er iemand geen champignons mag hebben, krijgen we een smerig champignonsoepje van de zaak ( terug gestuurd ), chateau briand waren vier kleine stukjes vlees met daarbij een smerige stroganof saus waar de olie vanaf droop....al met al echt geen aanrader...jammer dat d'n Ouwe Struys beduidend niet meer de ouwe is.

3,7
  15. fan van kokkie

We hebben hier meerdere malen gegeten. Het eten was altijd goed van smaak en zeker voldoende. De bediening is erg vriendelijk en doet zijn best het de klanten naar de zin te maken. Als men aangeeft dat je voor een speciale gelegenheid komt dan besteden ze er ongevraagd extra aandacht aan.

16. Een etentje wegens het slagen van onze dochter aan de Avans Hogeschool.

Prima ontvangst. Op ons verzoek het 4-gangenmenu van de chef, met wijnarrangement. Heerlijk gegeten en gedronken tegen een alleszins redelijke prijs.

De bediening: zeer vriendelijk en ontspannen.

Kortom: een succes.

Bedankt!

17. Hebben zondag 24 januari met ons gezin heerlijk gegeten en werden erg persoonlijk geholpen.

Het was echt een feestje.

Gr Fam Verlegh.

18. N.a.v de restaurantweek zijn wij hier eens gaan eten.

De ontvangst was zeer vriendelijk. Evenals de bediening!

Het eten is er heeeeel goed.

Een aanrader....

Ook de wijnen zijn er goed, en de persoonlijke aandacht van de keuken/chef kok is erg leuk.

19. Op 10-04-2009 hebben mijn man en ik in den struis gegeten.
    We werden vriendelijk ontvangen en degene die ons ontving was op de hoogte van onze naam, dit komt al gastvrij over.

Ondanks dat we er kwamen eten vanwege een dinerbon die ik had gehad, was er totaal geen verschil in benadering of bediening met op dat moment direkt betalende gasten.

Tijdens de maaltijd werd bij elk gerecht vermeld wat er op of in het bord zat/lag en werden vragen zeer vriendelijk beantwoord.
    Het eten zelf werd keurig op gediend en was ook smakelijk, de borden gaven een chique uitstraling.

Voor een ander misschien kaal maar dan moet je de dingen wel naar waarde te weten schatten.

Ook de manier hoe de kinderen benaderd werden die er aten is een pluim waard.

Voor ons een verrassend leuke en gezellige avond in een gezellige sfeer en heerlijk gegeten!

20. Hebben er gegeten op 14-11-2008
    De bediening was uiterst vriendelijk en netjes
    Het is er erg gezellig zitten .
    Het eten was voortreffelijk
    Dus zeker voor herhaling vatbaar.

21. Mijn schoonmoeder vind dit een geweldig restaurant,en ze heeft me al een paar keer meegesleept. Steeds zonder veel succes. Ik heb 1 positief punt, het eten is lekker(maar ook niet echt heel bijzonder). Maar dat weegt niet op tegen de rest. Het personeel én de gasten die er komen, zijn buiten gewoon snobbistisch (m.a.w.bekakt). Als je van dit soort mensen houdt is het waarschijnlijk best te doen daar. Maar ben je meer down to earth is het een echte afrader.
    Verder is het er erg klein en de tafels staan nogal dicht op elkaar gepropt, ook niet bevorderlijk voor de ambiance dus.

2,6
  22. henk van den broek

Wij zijn een paar weken geleden met 2 personen te gast geweest bij de struys. Onze ervaring was dramatisch. We kwamen binnen in een lege zaak en werden na een minuut of 3 pas opgevangen. Deze mevrouw had er overduidelijk geen zin in en leek teleurgesteld dat we binnen kwamen. Ongemotiveerd chago en onbeleefd. Het eten was nog erger. We bestelden en konden vervolgens dik 3 kwartier wachten op de voor gerechten. met een man of tien die toen binnen waren is dat toch wel erg lang. De borden zagen er kaal en ongeinspireerd uit. alsof het op bord gegooid was. We kregen de indruk dat de kok ook niet echt veel zin had. Verder was het vrij smaakloos en gewoon niet lekker. Hetzelfde geld voor de hoofdgerechten ook nu weer vreselijk lang wachten en toen we vroegen waar het bleef werden we gewoon afgesnauwd dat het eraan kwam. Het bestelde en beloofde drinken kwam maar niet en ook hier hebben we 3 keer om moeten vragen. We hebben afgerekend en zijn naar huis gegaan. Kortom een echt drama en raad dit echt bij de iedereen af. Dit echt nooooooit meer.

23. Van Amsterdam

Het eten is weinig origineel en van matige kwaliteit. Verder hebben we 2 uur gedaan om een voorgerecht met hoofdgerecht op tafel te krijgen, terwijl het restaurant maar half vol zat. Naar mijn bescheiden mening is de prijs/kwaliteit verhouding totaal zoek, helemaal omdat de ambiance meer doet denken aan een verbouwde voetbalkantine dan aan een restaurant

1,8
  24. heerlijk eten ! Prima bediening, ze zijn erg vriendelijk en het eten is er echt Super Lekker !!