in Hulst

Gezellig restaurant aan de Nieuwe Bierkaai in Hulst

1. Zaterdag met z'n tweetjes naar Mediterranee. Het was (te) druk. We hadden snel ons aperatiefje en de kaart en ook werd er brood en knoflookboter meteen op tafel gezet.
    Toen we onze bestelling doorgaven werd ons verteld dat het wel enige tijd zou kunnen duren omdat het erg druk was in de keuken.Dat bleek ook, maar hetgeen we op tafel kregen maakte alles meer dan goed. Een stuk ossehaas waar je u tegen kunt zeggen; groot en mooi bleu/medium zoals gevraagd. M'n vrouw haar tapasschotel was dusdanig dat zij het niet op kon en ze is best een gezonde eter.
    Tegen tienen kwam de eigenaar nog even gedag zeggen en vroeg of alles naar wens was. Dat ik het personeel € 12,-- tip gaf zegt wellicht ook het een en ander. Meer dan tevreden en ga spoedig terug maar hoop dat het iets minder druk is, want de wachttijd was ons enige minpuntje.