1. Donderdag 12 juli, mijn verjaardag, mijn zusje neemt me mee voor de lunch, bij binnenkomst , staat een persoon achter de bar, hij ziet ons, maar er kan geen lachje of gedag vanaf.

Opeens een andere persoon voor ons vanaf buiten,hij begroette ons maar had er duidelijk geen zin in, hij en de man achter de bar hadden op en aanmerkingen over elkaar en over de avond ervoor, geen prettige sfeer tot nu toe.

we zitten al een tijdje, maar nog geen vraag of we iets willen drinken, die kwam pas na 15 minuten, we hebben geen haast, maar iets sneller mag wel.Uiteindelijk ons drankje op tafel en eten besteld, je merkt gewoon dat ze niet op ons zaten te wachten, geen prettig gevoel, het eten was heerlijk by the way, we hebben het op gegeten met op de achtergrond 3 werknemers , die er echt nog geen zin aan hadden, slecht slecht en jammer, ik kom er niet weer, jammer van de goed bedoelde lunch zusje.