Op dit adres zit nu: La Vita è Bella

1. Vanuit Hoofddorp komen wij speciaal naar Midlaren om volop te genieten van het heerlijke eten, de gastvrije sfeer en de vriendelijke bediening. Bovendien is het restlaurant gunstig gelegen tlen opzichte van omliggende dorpen en makkelijk te vinden. Meerdere malen per jaar hebben wij er ca 400 km voor over om te gaan eten bij De Gasterie!
    De kaart is behoorlijk compleet, er is een goede mix tussen vlees- en visgerechten. De hoeveelheid is soms te groot, maar beter teveel dan net aan genoeg. De kwaliteit van zowel vlees als vis is vers en goed. Hierdoor is de smaak uitstekend, de chef weet ook de juiste bereiding te doen.
    De wijnen die geserveerd worden, met name de huiswijn is prima gekozen, en voldoet aan de huidige normen die men over het algemeen stelt aan de kwaliteit ervan. De prijs kwaliteit verhouding is goed, ook voor wat betreft het eten.
    Wij zullen beslist in september oktober weer een ritje die kant op maken!