1559209978 84
1613820310 85
1619568766 85
1628191450 85

1. Suzanne en Jan Jaap

Erg lekker en origineel: zeker niet de standaard pizzeria! We hebben twee pasta's besteld (penne con noci en fregola con gamber) en heerlijk gegeten. Echt een aanrader.

2. Ariëtte Imthorn

Ivm Covid maatregelen via website besteld. 2 pizza's en de panna cotta als toetje. Bij de receptie van Landal de Bloemert komt de bezorger aangereden en bij de auto de bestelling van hem overgenomen. Werkt prima zo. Echt Italiaanse pizza's, heerlijke bodem en riant belegd. Kraakverse groenten en vlees. We hebben er erg van genoten. Onze buik was te vol voor de panna cotta dus we hebben het risico genomen om deze tot de volgende dag te bewaren. Dat is goed gegaan. In een mooie beker zat na het openen de verrassing van de dag. Wat een feestje troffen we daar aan. Net een klein cadeautje. De smaak was goddelijk.

3. Eten was prima (laten bezorgen) porties waren klein.

4. Fam.Fokkens

Wij hadden voor 9 oktober gereserveerd op afspraak. Geweldig geregeld, heerlijk gegeten, fijne sfeer en gezellige bediening. Zoals wij gewend zijn in Italie. Hiervoor hartelijke dank.

5. Bea de Muinck

Het eten was heerlijk. Kleine verbeterpuntjes: iets meer saus bij de broodjes vooraf en meer mayonaise bij het hoofdgerecht, die bakjes zijn allemaal wel heel klein.
    Goede service! Leuke meid die ons bediende. Hoefden ook niet te lang te wachten op de gangen. Kom zeker snel weer!

6. Fraai ruim opgezet restaurant met een smaakvolle inrichting. Het 3-gangen verrassing menu is aanrader.

7. Gezellige avond gehad, perfecte bediening heerlijk eten, een plek om terug te komen.

8. Bediening is uitstekend! Net als het eten en de sfeer!

9. Ondanks de beperkingen die Corona met zich meebrengt wordt hier de gastvrijheid prachtig vorm gegeven. Het eten is goed tot zeer goed. En de bediening is goed op elkaar ingespeeld en is altijd op tijd bij de tafel zonder opdringerig te zijn. Kortom een goede ervaring.

10. Met twee personen verrassingsdiner: was fantastisch!

11. Jan Postema

Voor het verassingsmenu gekozen.
    Erg lekker maar wel kleine porties.

12. Heerlijk gegeten, verrassende smaken en goede sfeer. We gaan zeker snel weer heen!

13. D van der Vaart

Heerlijk gegeten gezellige bediening.
    Zeker aan te bevelen.

14. Opnieuw heerlijk gegeten en fijne bediening.

Eén vorige recensie
  15. Eten en drinken prima.
    Anti-corona maatregelen onvoldoende: bediening houdt niet voldoende afstand. Handdesinfectie een aanfluiting.

16. M van de Nieuwegiessen

Heerlijk gegeten, vriendelijke en leuke bediening. Klantvriendelijk. Royaal terras, van binnen sfeervol ingericht. Zeker een aanrader.

17. Goede ontvangst en aandacht. Aangenaam verrast hoe druk het was op een woensdagavond. Lekker eten, behalve de risotto. Dat leek meer op de rijstebrij die vroeger thuis op tafel kwam. Erg jammer.

18. Tessa Bosgraaf

Vriendelijke bediening met humor, heerlijke wijnen, geweldige pizza's. Tip: ga voor een pizza met weinig ingrediënten. De ingrediënten die worden gebruikt zijn allemaal van top kwaliteit! Ook heel knus zitten hier.

19. Erg gezellig restaurant met leuke bediening en heerlijk eten. Zeker voor herhaling vatbaar.

20. Lekker gegeten. Het was er gezellig druk en we moesten ietsje lang wachten op het eten. Het dessert de tiramisu was heerlijk!

21. Fam Brandhorst

Weer heerlijk gegeten! Net als alle andere keren. Net even anders dan de gangbare pizzaria.
    Bediening vriendelijk en vlot.
    Deze keer even een puntje: de tafel plakte nogal.

22. UItstekend eten hier met een vriendelijke en attente bediening.

23. Het eten was goed, maar de porties (hadden menu vd chef) waren klein. Hadden nog honger nadat we klaar waren. En dat was erg jammer gezien t n aardig prijsje was.

24. Wat fijn om zo een leuk restaurant in de buurt te hebben. Culinair blijven veel restaurants in de regio achter maar hier is het heerlijk eten! Je proeft de Italiaanse passie voor eten. Wij komen zeker terug, mede omdat onze hond ook mee mocht.

25. Heerlijk gegeten bij het sfeervolle la vita e bella. Voldoende keuze voor vegetariërs.
    Er was een gerecht nog koud van binnen. Direct kregen we een nieuwe heerlijk warme portie. Smaken waren echt top! Alles lekker vers. Bediening was zeer attent. We hoefden niet lang te wachten. We komen graag, als we in de buurt zijn, nog eens terug.

26. We zijn hier nu twee keer gaan eten. Alles top, heerlijk eten en super bediening! Echt een aanrader en wij gaan zeker nog een keer weer heen.

27. Als je zo'n mooi restaurant en zulk goed eten, moet je zorgen dat je ook je personele bezetting in orde hebt: het ontbrak aan genoeg en ervaren personeel waardoor voldoende bediening ontbrak. Eten: 8, vriendelijkheid personeel: 8, alertheid: 3.

28. Corrie Leder

Zaterdag 15 augustus heerlijk gegeten en gedronken op het gezellige terras, samen met mijn kinderen en kleinkinderen. Gelukkig hielp het weer ook erg mee. De bediening was heel vriendelijk en behulpzaam. Kortom: voor herhaling vatbaar.

29. Tanja Hijlkema

Super locatie. Heerlijk gegeten en zeer vriendelijk personeel! 👌

30. Erwin Uitman

Na vorige maand hier te hebben gegeten zijn wij met vrienden teruggekomen omdat wij het laatst bezoek heel erg plezierig hebben ervaren. Een maand later was de situatie toch wel anders helaas. De bediening was erg onattent het duurde lang voordat de gerechten kwamen, na een half uur maar eens gevraagd waar het bleef. Wij wilden graag afrekenen maar de serveerster stond ruim 15 minuten aan een tafel met bekenden neem ik aan te kletsen, met de rug naar ons toe. Zij werd geattendeerd door een collega op onze blikken, maar dat werd gewoon genegeerd. Uiteindelijk kwam ze en zij ze doodleuk neem het bordje mee en loop naar binnen...
    Eenmaal binnen was een groot gedeelte van het personeel al aan de wijn en duurde het ook lang voordat we mochten betalen.

De rode draad door het verhaal, een vrij brutale serveerster, en de afwezigheid van iemand die de boel aanstuurt. Jammer volgens mij waren ze goed op weg maar ik zou dit restaurant niet meer aanraden. Er zijn voldoende andere restaurants in deze omgeving.

31. Heerlijk gegeten maar het was wel veel, hoofdgerecht en anti pasta vooraf, beter het ene of het andere nemen, de bediening was aardig en snel de wijn heerlijk. We komen graag terug.

32. Het eten was super lekker.
    Echt een aanrader

33. Vol terras maar corona-proof. Keurig bediend, heel erg lekker eten.

34. Ageeth Russcher

Heerlijk terras, in de schaduw. De bediening was zeer vriendelijk. Het hoofgericht was er lekker. En het dessert zelfs heel bijzonder. Kortom, een echte aanrader als je in de buurt bent.

35. Albert Boelen

Prachtig Italiaans eten op een mooi terras in Midlaren: La Vita is dan daadwerkelijk belle!

36. P. Verweij

Wij hebben heerlijk gegeten en de service was prima!

37. Heerlijk gegeten en met het mooie weer konden we lekker op het terras zitten. We hadden een heerlijke avond!

38. Tjerry Krebbers

Met 2 kinderen en twee volwassenen wezen eten bij ‘La vita e bella’. Attente bediening, originele kaart en In de keuken wordt gewerkt met veel verse ingrediënten. Kortom een feestje!

39. Groot restaurant, behoorlijk rumoerig maar wel sfeervol. De tafel was een beetje plakkerig en het meisje dat ons drankjes gaf, vergat twee keer een glas. Het eten was erg lekker, goede porties, vers en origineel. Aardige bediening, mooie locatie.

40. Goeie sfeer met heerlijk eten. Anti pasti is een aanrader!

41. Ans Maas

Voor het eerst weer even buiten de deur durven eten (coranatijd) en de keuze waar was makkelijk.
    Ruim opgezet, fijne bediening. Waren er om 17 uur en het was toen lekker rustig daarna werd het echt heel druk. Dus wij zijn niet de enige die graag hier naar toe komen.
    Het eten was heerlijk!!

42. Gerard Spendel

Prettige en vlotte bediening, gezellige omgeving, goed eten en drinken, kortom uitstekend.

43. Mark van den Barg

19/7/2020
    Het was duidelijk te druk afgelopen zondagavond voor zowel de bediening als de keuken. Wachttijden waren lang. We kregen overigens wel het eerste rondje van het huis toen we ongeveer 20 minuten na aankomst volledig genegeerd waren.
    De vVoorgerecht waren goed maar daarna waren de hoofdgerecht duidelijk minder. De pizza's waren aan de natte kant wat resulteerde in zompig deeg. De lasagne met funghi leek eerder klaargemaakt en vervolgens opgewarmd in de magnetron. De funghi bovenop de lasagna hadden nooit een oven gezien en waren op kamertemperatuur.
    De ambience was goed.
    Samenvattend lijkt dit restaurant lijkt zijn eigen capaciteit te overschatten en daardoor te veel tafels aan te bieden. Tevens stonden de tafels zo dicht bij elkaar dat 1,5 meter afstand met de buurtafel niet mogelijk was.

44. Irazwaving

Super leuke avond gehad. Lekker buiten gegeten en veel gedronken. Bediening super vriendelijk. Eten was ook heerlijk. Lekkere gerechten en veel keus en super vers. Zalige olijven. 1 Opmerking we hadden een paar keer een volle asbak die niet verwisseld werd. En lege glazen en flessen vaker weghalen. Maar zeker voor herhaling vatbaar. Groetjes ira huize maas groningen.

45. de Munnik

Gezellig, goed eten en drinken, prima bediening. We vierden een verjaardag Er was een verrassingstoetje met sterretjes.

Een aanrader we komen zeker weer!

46. andriesjan

Gastvrije ontvangst, vriendelijke kundige bediening, fraaie presentatie gerechten. Kleine omissie.
    Royaal gecompenseerd. Ruim en sfeervol terras op mooie lommerrijke oude locatie.

47. D Wezeman

Met vrienden heerlijk gegeten. Ondanks een hele drukke zaterdagavond verliep alles prima. Vlotte bediening. En zeer vriendelijk personeel. De sfeer was goed.

48. G.Bolhuis

Het eten was zeer goed verzorgd en erg lekker! Vlotte bediening en gezellige sfeer in een vol restaurant!

49. Hans van Niel

Heerlijk gegeten, prima informele sfeer en hele goede bediening. Komen zeker weer terug.

50. joke van bokkem

Erg smakelijk. Vriendelijke bediening en sfeervolle inrichting

51. Andrea van Zwol

Super bediening! Lekker eten.

52. Heerlijke pizza en risotto afgehaald. Helaas konden we vanwege Corona niet uit eten, anders hadden we dat zeker gedaan!
    We hebben het nu thuis opgegeten. We hebben ervan genoten.

53. Jaap Boerema

Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer. Een warme deken was de aandacht van de medewerkers. Je hoefde ze niet te zoeken maar zij zagen jou. Kunnen nog veel horeca mensen wat van leren.

54. Janny Pierik Veldthuis

Wij waren met vijf vrouwen uit het onderwijs. We hebben heerlijk gegeten en genoten van zowel het eten en de sfeer en service. Blijf dit volhouden.
    We komen zeker als groep of individueel terug!

55. Ineke Hoekzema

Gisteravond gegeten bij La Vita e Bella.
    Het was heerlijk.
    Zo lekker gegeten.
    Bediening heel prettig.
    Goede zitplaatsen, fijne sfeer.
    Kortom, we komen terug en we zullen u zeker aanbevelen.

56. Naar aanleiding van alle goede recencies gereserveerd. Ontvangst en bediening prima. Wij zaten in het zij gedeelte van het restaurant, er lawaaierig en ontzettend fel licht. Geen intieme sfeer.
    De kwaliteit van de hoofdgerechten was onder het gemiddelde, de side orders slecht. Salade minimaal, frites kleine stukjes en rommelig gebakken, gegrilde groente matig van smaak, aardappeltjes redelijk, iets te koud.
    Nagerecht de tiramisou was ronduit matig. De citoentaart was lekker.
    Kortom met z'n vieren waren we niet tevreden over de kwaliteit. Erg jammer.

57. De sfeer is erg leuk, het eten was lekker. We misten alleen goede bediening. We hebben 2x zelf om drinken moeten vragen, jammer!
    Verder een leuk plekje om te eten👍🏼

58. Het is heel lekker goeie kwaliteit mooi restaurant met een goeie sfeer. De prijs was goed voor het lekkere eten.

59. Rina Dekker

Een heerlijk Italiaans restaurant.
    Vriendelijke bediening en een goede sfeer.
    Komen zeker weer.

Eén vorige recensie
  60. Heerlijk. Alles zo vers… echt Italië…
    En gewoon heerlijk kunnen genieten en.
    (Na)tafelen zonder het gevoel dat je de zaak uitgekeken wordt. 🥂

61. Heerlijk gegeten, super sfeer en prachtig restaurant.

62. Heerlijk gegeten, helaas hadden ze onze broodjes vooraf vergeten maar werd goedgemaakt met een overheerlijk toetje van chocolade.
    Een aanrader.

63. Gezellige ambiance. Aardige bediening en fantastische pizza's.

64. Wederom heerlijk gegeten in een gezellige ambiance. De bediening weet precies wat hospitality inhoud. Je wordt van het begin tot het eind heerlijk verwend. Een plek waar we graag een stukje voor omrijden. A la prossima!

Eén vorige recensie
  65. Op weg naar Zuidlaren zagen we dat dit restaurant weer open was. Dus omgekeerd en hier gegeten.
    Bijzonder smakelijk; we hebben genoten!
    Hele authentieke smaakbeleving; niks uit een potje. Zo lekker....
    Een aanrader wanneer je op de Bloemert bivakkeert of in de buurt bent/woont.

66. Voor ons een onbekend restaurant, maar heel gezellig.
    Eten en drinken zijn prima, de bediening en sfeer zijn goed.

67. Wouter-Jan Kok

Met een groepje van 7 mensen hebben we een prima maaltijd gegeten. Porties zijn voldoende groot zodat je aan het eind van de maaltijd lekker voldaan bent. Na een korte hint kregen we direct allemaal ons bestek voor het hoofdgerecht. Hierna konden we weer heerlijk verder eten en dat hebben we dan ook gedaan!

Lekker eten voor een eerlijke prijs. Mila grazie.

68. Betty.helder

We hebben heerlijk gegeten, hadden het gevoel in Italië te zijn. Het personeel enthousiast en vriendelijk, komen zeker terug.

69. Opnieuw heerlijk gegeten! Ik neem bijna nooit vegetarische gerechten in een restaurant omdat het me vaak niet aanspreekt op de kaart, maar hier wel! Heerlijke pasta met bospaddestoelen, room, gerookte knoflook en Pecorino. Ook de gebakken Gnocci met munt, pistachenootjes en buffelmozzarella is heerlijk! Verder is de aankleding van het restaurant mooi en zijn ze kindvriendelijk. We komen zeker terug!

70. Bert Meijerink

Fantastisch Italiaans restaurant. Weer een prachtig restaurant rijker in Zuidlaren.

71. Leuk Restaurant. Leuke sfeer en snelle bediening. Keuze in menu kan misschien wel iets breder. Wij hebben in elk geval een leuke avond gehad. We komen zeker nog een keer terug!

72. Erg gezellig, goede uitleg van gerechten, bier en wijnkaarten

73. Heerlijke gegeten, o.a. risotto met parmaham, goed geslaagde pizza en proeverij van voorgerechtjes.
    Sfeer en interieur is erg geslaagd, leuke bediening!

74. Supergezellige ambiance, top personeel. Vriendelijk en zeer servicegericht. Veel keus voor mensen met bepaalde dieten of allergie.
    Helemaal goed.

75. Een geweldige plek om relaxed te genieten van een goede en zeer smakelijke maaltijd. Speciaal bereid ivm allerlei voedselintoleranties. Een aanrader!

76. Wederom de risotto gorgonzola gegeten (derde keer) echter, nu slechts twee walnoten en het de prosciuotto ham was doorschijnend. Beetje afknapper. Tafelgenoot had dorade, maar vrij smakeloos.
    Akoestiek is vreselijk!

77. Familie Kral

Het was weer heerlijk! En supergezellig! Wat een goede sfeer hangt hier toch... 👍🏼 Mijn schoonmoeder eet glutenvrij en de kok had er iets heerlijk van gemaakt. Complimenten aan de kok.

Eén vorige recensie
  78. Mooie ambiance en lekker gegeten. De bediening kwam iets te vaak langs of alles naar wens was en was een voorgerecht vergeten. Overigens keurig opgelost door deze nog wel te serveren maar niet in rekening te brengen.

79. ten brink

Allereerst zijn we geen kinderen met… Hebben jullie lekker gegeten. (Zoals in de email aangegeven staat)
    ik zou zeggen. Heeft u lekker gegeten! Dan zeg ik ja, We hebben lekker gegeten. De service was prima ook al hoeft er niet 6 keer iemand langs te komen omdat te vragen.
    De sfeer was aangenaam. Temperatuur prima. Ruime parkeerplaatsen, groot terras buiten, leuk uitzicht ook.
    We hebben genoten van alles en het personeel was ook erg aardig. We komen zeker terug en willen ook de andere specialiteiten proeven want wat wij aten was heel bijzonder. Ook voor vegetarische eters.
    Ik zou zeggen een aanrader voor iedereen.

80. Heerlijk gegeten voor een prima prijs in een hele leuke ambiance met vriendelijke bediening!

81. Er prettige avond gehad. Lekker eten en het personeel is erg vriendelijk.
    Voor een gezellige avond eten ben je hier aan het goede adres.

82. We hebben heerlijk gegeten, gezellig. Goed betaalbaar.
    Het ziet er leuk uit.

83. Heerlijk gegeten. Super huiswijn op perfecte temperatuur.
    Alleen jammer dat t meisje dat ons de antipasti ging uitleggen daar een briefje bij nodig had, en het toch nog niet helemaal goed had...

84. Heerlijk gegeten met een versheid om u tegen te zeggen en de wijn was perfect!
    Prijs kwaliteit boven alle verwachting!
    Het is zeer fijn vertoeven, aangename sfeer en perfecte bediening.
    Een hele leuke avond als afsluiter van onze vakantie in Midlaren!
    Pluim voor het ganse team!

85. Matthijs en lena Heijwnga

We waren 19-09-2019 voor het eerst hier te eten, erg leuke sfeer en inrichting ook een mooie kaart de keuze was best moeilijk. En is zeker voor herhaling vatbaar. En dat gaan we zeker doen.

86. Heerlijke pizza’s met zeer goede bodem. Personeel is erg vriendelijk en aandachtig, persoonlijke aandacht met gevoel voor humor. Gezellige sfeer, mooi ingericht.

87. Gea Schollema

Wij hebben heerlijk gegeten!

88. Voor het eerst hier gegeten. Nou, we komen terug!
    Hier is de pizza hoe hij moet zijn, heerlijk. De bediening is prima, heeft aandacht voor de gast. De prijs die we moesten betalen is in verhouding met wat we hebben gekregen.

89. We hebben heel lekker gegeten.
    Alleen erg jammer dat het te lang duurde dat de gerechten werden geserveerd.

90. Fam. Hamming

We hebben heerlijk gegeten in een echt Italiaans restaurant.
    En zijn gastvrij en super leuk bediend!

91. Gezellig restaurant, vriendelijke bediening, enthousiaste eigenaar en heerlijke pizza's. Wij komen zeker nog eens terug.

92. Aukje Jellema

Wij hebben super lekker gegeten! Wat een mooi restaurant, leuke bediening en heerlijk eten. Vooral de voorgerechten en de toetjes waren top. Die moet je dus vooral niet overslaan.

93. Super gezellige afsluiter van de vakantie! Met tropische temperaturen was het goed toeven op het terras. De tent zat vol maar alles ging vlot. Aardige bediening, tijd voor een grapje. Ook heerlijke toetjes!

94. Heerlijk gegeten! Leuke sfeer en bediening! Als we nog een keer in de buurt zijn, komen we zeker weer.

95. Heerlijk gegeten verrassend andere gerechten. Zeker een aanrader, wij gaan zeker vaker.

96. Miranda Boks

Het was wederom super. Service was weer top, sfeer altijd goed, toch was het eten iets minder dan we waren gewend, maar kan ook niet anders het zat weet stampvol. Het zal ons zeker niet weerhouden om hier volgende week in Roden of Midlaren aan te schuiven.

97. Alice Westerdijk

Wat een gezellige sfeer is er gecreëerd. De ruimte was gezellig gevuld met gasten en de ontvangst door het personeel was hartelijk.
    Het eten was heerlijk, genoeg keuze en variatie. We komen zeker terug.

98. Heb je voor 2 personen gereserveerd word je weggedrukt in de hoeken van het restaurant. Waarbij ook nog de tafel behoorlijk wiebelde ondanks de bierviltjes die er onder lagen. Beneden de maat dus.
    Vervolgens een half uur wachten op ons glaasje wijn. De bediening had de kennis over de wijnen. Weinig keus, met name de echte Italiaanse gerechten. Pizza's waren redelijk.

99. Heerlijk gegeten! Verse producten en de pizza’s waren snel klaar! Helaas was het erg druk en de bediening moest vermoedelijk nog wat ‘wennen’ dus tussendoor lang gewacht op drinken en bijbestellen.

100. Wij hebben vrijdagavond heerlijk gegeten. De sfeer was fijn en het restaurant ziet er prachtig uit. Er werd heel goed rekening gehouden met mijn zwangerschap, waardoor wij de zorgen over “mag ik dit wel eten?” los konden laten. Wij komen zeker terug!

Volgende pagina