Op dit adres zit nu: Royal Fook Long

1. Hans 78 punten

Uit eten gaan behoort een feestje te zijn, zeker als je dit ter gelegenheid van een verjaardag doet, helaas is ons feestje bedorven. Bediening was/is uitermate slecht. duurt lang voordat er aandacht aan de gasten wordt geschonken. Per gang minimaal 20 minuten tot zelfs 30 minuten moeten wachten, kwaliteit gerechten zeer onder de maat, ossehaas gekookt en geserveerd in saus, nasi en bami smakeloos. vleesballetjes melig. Lege glazen blijven op tafel staan. Gerechten worden per gang, niet gelijk opgediend, maar medetafelgenoten konden soms wel 10 minuten wachten tot hun gerecht werd geserveerd. Het was wel druk in het restaurant, maar dit was geen excuus voor de waardeloze bediening, overige tafels werden wel redelijk vlot bediend.We hadden na het laatste gerecht geen zin meer om te wachten en nog een dessert te nemen, we zijn uit pure vermoeidheid en wanhoop over deze slechte service eerder weggegaan!

2,7