• Lid sinds 25 december 2011

Bella Torino

Zoetermeer

Bella Torino

Zoetermeer

Hans heeft nog geen foto toegevoegd

1. Hans's profielfoto
    Hans heeft een recensie geschreven voor Kam Fa
    Chinees-Indisch Sint-Oedenrode

Hans

Verzorgd uitziend Chinees restaurant. Heeft niets met de toevoeging Indonesisch te maken. Smaken lijken afgestemd op de smaakpapillen van de lokale gasten/klanten. Alles zeer vlak van smaak en geen spectaculaire gerechten te vinden op de kaart.

Buffet gekozen op aanraden van medewerkster. "Is beter" volgens haar. Nu is het zo dat een buffet altijd aan smaak inboet, maar dit was wel erg "alles hetzelfde". Ook de Soto Ajam was gewoon kippensoep met taugé en wat kastanje champignons. Geen toegevoegd ei of andere zo typische smaken die een soto ajam zo kenmerkend kan maken.

Top!! Sushi is echt vers en goed van smaak. Min: veel Hollandse gerechten in het buffet verwerkt met als hoogtepunt slappe frites.

Attente bediening en opvallend Brabantse luidruchtige "gezelligheid". En, ijsbuffet!? Waar dan?

2. Hans's profielfoto
    Hans heeft een recensie geschreven voor Golden Garden

Hans

Uit eten gaan behoort een feestje te zijn, zeker als je dit ter gelegenheid van een verjaardag doet, helaas is ons feestje bedorven. Bediening was/is uitermate slecht. duurt lang voordat er aandacht aan de gasten wordt geschonken. Per gang minimaal 20 minuten tot zelfs 30 minuten moeten wachten, kwaliteit gerechten zeer onder de maat, ossehaas gekookt en geserveerd in saus, nasi en bami smakeloos. vleesballetjes melig. Lege glazen blijven op tafel staan. Gerechten worden per gang, niet gelijk opgediend, maar medetafelgenoten konden soms wel 10 minuten wachten tot hun gerecht werd geserveerd. Het was wel druk in het restaurant, maar dit was geen excuus voor de waardeloze bediening, overige tafels werden wel redelijk vlot bediend.We hadden na het laatste gerecht geen zin meer om te wachten en nog een dessert te nemen, we zijn uit pure vermoeidheid en wanhoop over deze slechte service eerder weggegaan!

2,7
  3. Hans's profielfoto
    Hans heeft een recensie geschreven voor Bella Torino

Hans

Na enige tijd weer eens geweest, restaurant heeft een grondige verbouwing ondergaan wat het geheel zeker ten goede is gekomen. De vorige entourage was gedateerd geraakt, nu een frisse uitstraling met meer voorzieningen die zich kan meten met een redelijk tot goed italiaans restaurant in... Italië. De nieuwe ruime eetkamer is ruim opgezet, echter mist nog wat sfeer, is nogal kaal aangekleed.
    het bestelde eten werd binnen een redelijke tijd gesreveerd, zeker gezien de drukte in het restaurant. De bediening moet duidelijk nog wennen aan de nieuwe indeling en het optimaal serveren van een tafel, amuse werd wel gebracht, drinken vergeten op te nemen.Drinken gebracht, vergeten menukaart mee te nemen, dit zullen nog wat kinderziektes zijn waar ik wel verbetering in verwacht. De Pizza's waren goed op temperatuur en gaar maar niet te gaar, goed bereid dus. De Pollo Torino boterzacht, goede witte wijnsaus die niet melig is maar goed van structuur is, bijgeserveerde salade stevige bite met lekkere azijn en olie, goed! De apart geserveerde frites knapperig, niet te vet en goed van smaak.Helaas was rond 18:45 uur de zoete witte wijn op! Dit op een zaterdagavond zo vroeg op de avond, inkoper?
    Dessert vlot uitgeserveerd, espresso top, buitengewoon goede melange, helaas trof mijn tafelgenote een stukje plastic verpakking aan in haar Tiramisu ijs, werd excuses voor aangeboden, volgende keer beter. Voor 4 personen €90,- goede maaltijd, nog wat onwennige bediening maar de volgende keer gaan we weer. Erg goed vooruitgegaan.

4. Hans's profielfoto
    Hans heeft een recensie geschreven voor Bella Torino

Na enige tijd hier weer eens gegeten met gezin en aanhang. Wat is alles hier duur geworden! Zelfs aan de eigenaar gevraagd of ik de omzetbelasting van dit jaar moest gaan betalen met deze prijzen. Eten niet echt bijzonder te noemen, was beter. Pizza's zout en lauw, drukke bedoeling met weining personeel en het personeel wat er is lijkt ook niet echt gemotiveerd. Alleen als er verbetering in komt qua prijs, kwaliteit en bediening kom ik hier misschien nog eens. Voorlopig was deze keer een afknapper.