Tijdelijk gesloten wegens brandschade

1. Vlees redelijk.
    Friet en salade laten staan.
    Nog nooit zo 'n slechte bediening meegemaakt.
    Stokbrood kruidenboter twee keer om gevraagd, niet gekregen maar wel dubbel op de rekening!!
    4 dingen op de rekening die we niet hebben gehad.
    Biertje wordt op de hoek van de tafel neergezet en bediening deelt luid haar privezaken met bekenden waar iedereen van mee kan "genieten". Etc. Etc. Etc.
    We hebben er de lol maar van in proberen te zien.

3,4

1. Los Toros
    Van restaurant

Geachte heer/mevouw Jansen,

We zijn heel erg teleurgesteld in uw ervaring bij LosToros in het verleden.

Wij willen u wel graag mededelen dat Los Toros per 1 september 2012 twee nieuwe jonge eigenaren kent die samen met hun team heel erg gedreven zijn. Los Toros is onder dezelfde naam en hetzelfde concept voortgezet maar heeft wel een flinke "opknapbeurt" gekregen en ziet er helemaal fris en fruitig uit. Daarnaast is er verbetering gekomen in de kwaliteit.
    De vis en het verse vlees zijn mals, sappig en van de hoogste kwaliteit. De op houtskoolvuur bereide gerechten hebben de heerlijke speciale smaak waardoor Los Toros zo bekend mee is geworden vanaf 1985. Dit gaat we samen met ons team voortzetten.

Graag nodig ik u uit om een kijkje en hapje te nemen om de bovenstaande te kunnen beleven :)

We, de nieuwe team van LosToros, zullen u zeker niet teleurstellen.

TOT GAUW!!!

Team