• Lid sinds 12 oktober 2012
Van restaurant:

Los Toros heeft nog geen foto toegevoegd

1. Los Toros's profielfoto

Beste Sander,

Ik ben echt stom verbaasd over je reactie. Totaal anders dan wat werkelijk is gebeurd en gedaan. Alleereerst was ik nog onderweg en kwam later binnen. Ik begreep dat het voorgerecht inderdaad koud was en was er iets met de kok afgehandeld. Wat betreft het hoofdgerecht., gegrilde tonijn. U kreeg daarvan meteen een nieuwe van. Ik gad alleen aan dat het eerst gegrilde stukje wel goed was gegrild maar uw partner wou het nog malser hebben en dat is ook gebeurd. Zij gaf zelf aan dat we het netjes hebben opgelost. Ik ben later aan uw tagel geweest en legde uit dat de spareribs soms donkerer zijn door twee dingen. Omdat ze voorgemarineerd zijn en omdat u voor de pikante saus had gekozen. Die is een stuk lichter dan de zoete, wat u bij de tafel naast u opviel. Vooralsnog vroeg ik of ik verder iets kon doen en jullie waren alle 4 blij hoe het opgelost werd. Dat was de indruk die ik kreeg. Ik vind het jammer dat u achteraf zo negatief reageert. Wat mij betreft mag u u tel nummer doorggven zodat ik contact opneem en u iets aanbied gratis, omdat het ons erom gaat dat onze klanten tevreden het restaurant verlaten en mocht er wel iets zijn dat ze dat ter plekke alsnog aangeven zodat we gelijk iets eraan kunnen doen
    Ramy

2. Los Toros's profielfoto

Beste Joyce.

We zijn super blij met je recentie en vooral met jullie ervaring bij ons. Nog gefeliciteerd en goed om te horen dat jullie onze verrassing leuk vonden
    Tot binnenkort weer :)

Team
    Los toros

3. Los Toros's profielfoto
    Los Toros heeft gereageerd op een recensie van Los Toros

Dank voor jullie leuke reactie. We zijn blij dat jullie het naar jullie zin hebben gehad. Geraldine zal jullie compliment van mij doorkrijgen. Wie weet tot gauw weer
    (Ramy)

4. Los Toros's profielfoto

Beste Elsa,

Dankjewel voor je recentie. We vonden jullie absoluut een gezellig groep en we zijn blij dat jullie het naar jullie zin hebben gehad.
    Wie weet tot een volgende keer

5. Los Toros's profielfoto

Beste Valerie,

Dankjewel voor je recensie. De spareribs gingen die dag inderdaad heel hard maar we zijn blij dat we het goed konden maken met onze andere heerlijke gerechten :)
    Jullie zijn altijd van harte welkom en wij zorgen ervoor dat we voldoende spareribs op voorraad is de volgende keer. Speciaal voor jullie :)

6. Los Toros's profielfoto

Beste Bram,

Dank voor je reactie. We zijn blij dat jullie het naar jullie zin hebben gehad en wellicht tot binnenkort bij Los Toros

7. Los Toros's profielfoto

Beste Ed,

Bedankt voor de leuke reactie. We willen jullie ook bedanken voor de gezellige avond. Tot gauw weer

Groet

8. Los Toros's profielfoto
    Los Toros vindt de recensie door Ed voor Los Toros leuk
    Zuid-Amerikaans Breda

Los Toros staat op eenzame hoogte. Sfeer en bediening zijn super. De enige met een houtskool-grill, en dat proef je. Jammer dat je niet zes sterren kunt geven. We gaan zeker terug!

9. Los Toros's profielfoto
    Van restaurant

Dank jullie wel voor de waardering. We zijn altijd blij als onze gasten tevreden de deur uit gaan, Tot gauw weer bij Los Toros

10. Los Toros's profielfoto
    Los Toros vindt de recensie door Richard voor Los Toros leuk
    Zuid-Amerikaans Breda

Het eten was goed, en de bediening echt gezellig. Speelde goed in op de sfeer waarin wij waren.

11. Los Toros's profielfoto
    Van restaurant

We zijn blij met jullie reactie. Goed dat jullie het naar jullie zin hebben en hopelijk zien we jullie binnenkort weer bij ons.

p.s. leuke foto's :)

12. Los Toros's profielfoto
    Los Toros vindt de recensie door Bogers voor Los Toros leuk
    Zuid-Amerikaans Breda

Een woord... top!! Spontane bediening... We waren met z'n vieren (2 grote mannen), eerst zaten we aan de kleine tafel, maar daarna hebben ze geregeld dat we aan de grote tafel mochten zitten. Super opgelost natuurlijk! En het eten is super goed en lekker!! We komen binnenkort weer terug om mijn verjaardag te vieren met mijn gezin!

13. Los Toros's profielfoto

Beste John,

Dankjewel voor je reactie. Jullie zijn altijd welkom en wij staan altijd klaar voor jullie :)

mvg

Team Los Toros.

14. Los Toros's profielfoto
    Los Toros vindt de recensie door john van bijnen voor Los Toros leuk

john van bijnen

Prima eten, uitstekende bediening. Aanrader, we komen zeker terug.

15. Los Toros's profielfoto

Beste Enrico,

Dankjewel voor je positieve reactie. We zijn erg blij dat jullie het naar jullie zin hebben gehad. Uiteraard zijn jullie weer van harte welkom. We zullen er weer voor zorgen dat het een leuke avond wordt en daarbij horen natuurlijk onze heerlijke gerechten :)
    Tot gauw weer bij Los Toros

16. Los Toros's profielfoto

Beste Mirjam,
    Bedankt voor het schrijven van de recensie. We zijn blij dat jullie lekker hebben gegeten en van de avond hebben genoten. Excuses voor het ongemak en we zullen dit zeker als verbeterpunt meenemen.

Tot gauw weer

17. Los Toros's profielfoto
    Los Toros heeft gereageerd op een recensie van Los Toros

We zijn super blij met je recensie en hopenlijk tot binnenkort weer :)

18. Los Toros's profielfoto

Beste Niels,

Natuurlijk hecht ik waarde aan reacties en het beste is dat een reactie te plekke wordt gegeven zodatbwe erop anticiperen. Want betreft jou reactie. Het is anders dat je aangeeft dat je ons duur vindt of ons als een shoarmatent beschilderd waar ik overigens totaal mee oneens ben. Het is inderdaad jou mening En genoeg gasten die bij ons komen zijn juist super tevreden. Ik zou zeggen veel succes met het bezoeken van andere restaurants/ shoarmatenten en ik wil je graag 1 tip meegeven. Bevalt er iets niet in een restaurant. (Frietjes koud/of vlees niet goed gegrild of iets anders) geef het meteen daar aan dan krijgt iedereen een kans voor verbetering. Het kan net zo zijn dat toevallig bij jou iets mis gaat. Succes verder.
    Groet

19. Los Toros's profielfoto

Beste Niels,

Ik heb zonet je reactie gelezen en verbaas me enorm. Ons restaurant staat juist bekend om de kwaliteit van ons vlees en bereidingswijze. Afgelopen zaterdag hadden we zoals gebruikelijk een volle tent met zeer tevreden gasten. Ik kan je hiervoor verwijzen naar onze facebook. Wij vragen altijd aan nieuwe gasten of alles naar wens is en verwachten een eerlijk antwoord teurg. En zeker doen wij er wat aan. Het kan een keer zijn dat er wat mis gaat maar wij laten nooit een klant ontevreden gaan. Helaas heeft u daar niks negatiefs aangegeven om ons een kans te geven dat te verbeteren.
    Bovendien zie ik dat u heel vaak negatieve reacties schrijft bij andere restaurant en ik vraag me af of we hier uberhaupt waarde aan moeten hechten. Ik raad u om in het vervolg ter plekke aan te geven als iets niet naar wens is zodat ieder restaurant de kans krijgt om er wat aan te doen ALS er iets echt niet goed is!!!!!

20. Los Toros's profielfoto

Hoi Trix en Frits.
    We zijn super blij met jullie posotieve reactie.. Jullie weten ons nu te vinden :) en zien jullie binnenkort....
    Flesje wijn staat al klaar ..!

21. Los Toros's profielfoto
    Los Toros heeft gereageerd op een recensie van Los Toros

Dank voor de leuke reactie en tot gauw maar weer :)

22. Los Toros's profielfoto
    Los Toros vindt de recensie door van der stap voor Los Toros leuk

van der stap

Relaxte en knusse sfeer, vriendelijke bediening, genoeg keuze op de kaart. Het eten was echt heel erg goed! Een aanrader om gezellig te gaan eten!

23. Los Toros's profielfoto

Geachte van der Stap,

We zijn erg blij dat jullie tevreden zijn met onze restaurant en onze gerechten. Wellicht tot een volgende keer.

mvg

24. Los Toros's profielfoto

Beste Andrew,

Goed om te horen dat je het naar je zin hebt gehad en dat de spareribs natuurlijk lekker waren:)

het is weer een tijdje geleden dus wie weet tot gauw weer

groet

25. Los Toros's profielfoto
    Los Toros vindt de recensie door kay voor Los Toros leuk
    Zuid-Amerikaans Breda

Het eten is heel lekker, bediening was fantastisch. Ik zou zeker nog een keer daar eten.

26. Los Toros's profielfoto

Beste Kay,

Goed om te horen dat je het lekker heb gevonden en natuurlijk een geslaagd avond hebt gehad bij ons.

Tot gauw dan maar weer :))

team Los toros

27. Los Toros's profielfoto

Beste Pim,

Allereerst dank voor je reactie. We zijn altijd blij met kritiek zodat we er wat aan kunnen doen. Goed om te horen dat het eten heeft gesmaakt. Wat betreft het menu. We hebben sinds jou recentie een speciale menukaart gemaakt voor diegene die met een groupon bij ons komt eten. Zo kan men alsnog rustig alles doornemen en kan er ook geen misverstand ontstaan betreft het geboden menu.

Wie weet to een volgende keer

met vriendelijke groet,

28. Los Toros's profielfoto
    Los Toros vindt de recensie door Lena voor Los Toros leuk
    Zuid-Amerikaans Breda

Met 20 personen daar gegeten. Ondanks de kleine ruimte, was het zeer te doen en zeer gezellig en knus. De voorbereiding is zeer goed gegaan. Er werd meegedacht om het ons op die avond zo aangenaam te maken. De menu's konden we van te voren doormailen. Het eten, bediening en de sfeer was geweldig. Pedro zorgde voor de lachkicks en pijn in de kaak. (door het lachen) In een groep zit er altijd wel eentje die zeer precies en klagerig is, maar deze persoon zei : "de cirkel is rond". Wij zijn zeer voldaan, vol en lacherig de tent uitgegaan. Dank jullie voor een geweldige avond.

29. Los Toros's profielfoto
    Los Toros vindt de recensie door Ate voor Los Toros leuk
    Zuid-Amerikaans Breda

Afgelopen weekend hier weer met mijn ouders en zus gegeten na net terug te zijn van vakantie in Argentinië. En eigenlijk moet ik bekennen dat de malse biefstuk (de Bife de lomo) hier lekkerder en beter was dan ik verschillende keren kreeg geserveerd in Argentinië! Dit restaurant is echt een aanrader!!

30. Los Toros's profielfoto
    Los Toros vindt de recensie door Monique de Jong-Schouw voor Los Toros leuk

Monique de Jong-Schouw

Knus restaurant met goede bediening van 2 super leuke meiden Eline en Laila. Hier kun je de lekkerste spareribs van Nederland eten. Toptent!!! Goed eten voor een betaalbare prijs.

Meer updates