Op dit adres zit nu: Loetje

1. P.v.Vught

Ik had een aantal relaties uitgenodigd voor een dinervergadering. We hadden een aparte ruimte gereserveerd maar werden toch in het restaurant gezet. Dat was niet erg want wij waren de enige gasten. Later in de avond was er nog één ander tafeltje bezet. De keuken was minimalistisch, grote borden met weinig er op. Niet onsmakelijk, maar wel heel erg gering. Je bestelt tournedos en krijgt 3 kleine reepjes vlees met wat kleine garnering. De dame van de bediening, ze was alleen, deed wel haar best. De uiteindelijke rekening was bepaald niet minimalistisch. We zullen er op korte termijn niet terugkeren.

3,7

1. Mirabelle is in oktober 2013 na een ingrijpende verbouwing heropend onder een nieuwe eigenaar en concept. De recensies van voor juli 2012 zijn van voorgaande exploitanten en geven derhalve niet het beeld weer van het huidige Mirabelle van na 2013.