1. Vanavond 1 april weer bij Alexandros wezen eten met broer en schoonzus en zoals altijd weer zeer hartelijk ontvangen door Alexandra. Het eten was weer goed en lekker, en zoals altijd weer met een vakantieveilingen bon. Wij zijn heel gelukkig dat we het restaurant Alexandros met Alexandra en Alexis ontdekt hebben. Men zal ons zeker nog vaak daar kunnen zien. Een echte aanrader.

Jan en Nieske Willemsen

Vorige recensies van Nieske Willemsen

• Vanavond met onze buren wezen eten met een vakantieveilingbon voor een griekse tafel en zoals altijd was het weer perfect verzorgt door gastvrouw Alexandra. Voor de buren was het de eerste keer en ze waren net zo te spreken over het eten, de sfeer, en de verzorging als wij. Lieve Alexandra bedankt en tot de volgende keer.

• We zijn vanavond met onze zoon en schoondochter en de twee kleindochters (6 en 9 jaar) wezen eten en als altijd was het weer af. De gezellige Alexandra kwam ons al tegemoed en we worden gelijk herkend. Voor onze zoon en schoondochter was het de eerste keer bij Alexandros en zeker niet de laatste. Onze kleindochters werden getrakteerd op een kleurplaat en kleurtjes en waren lekker bezig. Al met al een zeer geslaagde avond, Alexandra en Alexis dank je wel voor het lekkere eten en de gezellige sfeer. Tot gauw.

• Heerlijk zoals altijd was gisteren de Griekse tafel die wij met een bon van vakantieveilingen hebben gegeten. Als je zoals wij vaker komt, heb je het gevoel van thuiskomen. Het is dat sfeertje en de super vriendelijke Alexandra die het je op alle manieren naar de zin weet te maken.

Wil je lekker eten en gezellig uitzijn dan is dit het goede adres.

• Zijn net met een vakantieveilingen voucher weer heerlijk wezen eten bij Alexandros Grieks restaurant in Wageningen en net als altijd was het weer overheerlijk en super gezellig met de goede (en voor je gevoel alleen voor jou) zorgen van Alexandra.

Dank je wel en tot de volgende keer.