Op dit adres zit nu: Restaurant Fabuleus

1. Gisteren bij de Bolle Baron gegeten. Het was zeer teleurstellend. De pannenkoek te dun en veel te doorbakken in verbrand vet. Na het aangeven van de klachten werd er een nieuwe pannenkoek gebakken, maar deze was na een kwartier nog niet klaar. Smaak was beter maar wederom in verbrand vet gebakken. In het hele pand waren op dat moment hooguit 15 klanten. Het was een hoog Sligro gehalte. Een schotel met cashewnoten en groentenmix bevatte geen enkele cashewnoot. De patatjes waren goed.
    De kok werd door de gastvrouw aangesproken op zijn slechte kookkwaliteiten. Duidelijk voor ons verstaanbaar.
    Dit was de eerste maar ook de laatste keer dat we hier gegeten hebben. Tip: beperk je tot een paar eerlijke en verse gerechten en zorg dat je een kok hebt die kan koken en die geniet van alle verse ingredienten en de weet wat hij zijn gasten voorzet. Pannenkoekenrestaurant: dan is dát je specialisatie en laat je de rest van de kaart verwijderen.

2,1