Restaurant Fabuleus in Zuidlaren

Gratis parkeren voor de deur en in de buurt.

• OV

Bushalte op 5 minuten lopen, met lijnbussen naar Groningen en Assen.

ma Gesloten

1431943210 82
1445191732 84
1643919562 83

1. Vegetarische gast

Het verrassingsmenu, waaronder ook een gevraagde vegetarische variant, doet zijn naam eer aan. Een lust voor het oog, de schilderijtjes op de borden. Veel smaakvariatie en duidelijk met liefde bereid.

2. Uit eten gaan in een restaurant op dit niveau vergelijken wij vaak met een avond uit gaan in een theater, museum, cultureel evenement etc. En daarin zijn we ook nu weer absoluut niet teleur gesteld. Van begin tot het einde is het genieten van een keur aan verrassingen dat de keuken weet te presenteren. Daarnaast een zeer uitgebreide toelichting aan tafel ligt een klein tipje op van de sluier die de keukenbrigade bedenkt. En natuurlijk speelt de attente en vriendelijke bediening daar een belangrijke rol in die met duidelijk plezier en vakkennis vervuld wordt. Wij genoten van een 5-gangen menu met bijbehorend wijn arrangement. Elk gerecht weer is een schilderijtje op tafel met een fantastische smaak beleving. Mooie porties, genoeg om van te genieten en dat weten te combineren met mooie, smaakvolle wijnen toont maar weer eens aan dat dit soort gelegenheden de pareltjes zijn die de horeca zo waardevol maken. Ja, prijs, gerechten, attente bediening, verse kwaliteits producten, hier komt alles op een mooie manier samen.

3. Christien

De verrassingsmenu’s zien eruit om door een ringetje te halen, perfecte gastheer en je zit niet tegen andere klanten aan.

Geweldig, bedankt voor de mooie avond

4. Heerlijk getafeld, we hadden een viergangen menu met een wijnarrangement, heerlijk eten en top wijn alles combinerende goed bij elkaar, bij elk gerecht werd en mooi en netjes uit gelegd wat je op je bord had en welke wijn je er bij dronk,

5. Genoten van een heerlijk diner. Alle gerechten zien er prachtig uit, echte kunstwerkjes. En de smaak van alles wat we hebben gegeten was heerlijk. Vriendelijke ontvangst en fijne bediening. We komen hier vaker en komen zeker terug.

6. Carina Scheepers

De gerechten waren verrassend, zeer smaakvol en een lust voor het oog.
    Vriendelijke bediening.
    Prijs-kwaliteit goed.

7. Voor ons geen succes, minimaal eten voor maximale prijs. Erg nadrukkelijk aanwezige serveerster die met haar vingers veel te dicht bij je bord (1 mm) aanwijst wat erop ligt. Geen andere gasten, geen sfeer. We kozen het verrassingsmenu en hadden het gevoel koelkastrestjes te eten. Wel voortdurend vragen of er nog drinken moest komen, maar met de bodem van een fles wijn was het glas kennelijk vol genoeg, er werd geen nieuwe gepakt. Zelfs bij de fooi werd geprobeerd bij te sturen naar een hoger niveau. Wij gaan niet weer erheen!

8. Heerlijke gerechten, prachtig opgemaakt, fijne sfeer, zeker voor herhaling vatbaar!

9. Het eten was lekker, maar erg schaars wat er geserveerd wordt. Jammer! Voor ons dit eenmalig en niet weer!

6,3
  10. Fabuleus gegeten bij chef Harold en zijn team. Mooie gerechten op ons bord die duidelijk met zorg en aandacht waren bereid. Ook werden we gastvrij onthaald en bediend. Meteen gereserveerd voor de volgende dag. Dit keer maar gelijk ingetekend voor het 5-gangen menu. Deze Rotterdamse dames vonden de prijs-kwaliteit verhouding super en doen de Pieterpad route Zuidlaren - Rolde met avondstop bij Fabuleus graag nog een keer over!

11. Bediening was zeer slecht, erg onzeker en niet deskundig. Leek wel of het een leerlooleiding was. Eten redelijk.

12. YMH Bakker

We hebben erg lekker gegeten, het enig wat ik jammer vond dat er veel groente als mousse werden opgediend. Zag het zelf liever gewoon gekookt, vooral ook om de beet.
    De bediening was prima en erg gastvrij.
    Een aandachts puntje, het was er erg warm (opgelost door deur open te zetten, waar wij zaten kwam er steeds wel een walm mee van de chemische toiletreiniger, dat was minder), maar verder een fijne avond gehad.
    Dank.

13. Harold Smits

14. Zaterdag 09 september met de AH actie heerlijk gegeten. Hulde aan de kok.

Maar helaas kon dit niet onze mening veranderen over de bediening / service! Het begon er mee dat onze reservering niet bekend was. Ook al was het een zaterdagavond maar men had wel nog een tafel voor 2 personen.In dat half uurtje dat wij aan tafel hebben gezeten werd niet een keer gevraagd wat wij willen drinken, kaarsresten van de vorige avond werden van tafel gehaald, maar niet terug gebracht. Jammer, want een brandend kaarsje op tafel was wel meten gezelliger geweest. Een echtpaar wat veel later binnen kwam werd meteen geholpen. Na een opmerking van ons werd toch nog door een andere bediening de menukaart gebracht. Het heeft twee uur geduurd dat wij van ons hoofdgerecht konden genieten. Omdat het in het begin zo lang had geduurd zou ons een kop koffie als afsluiting van het menu aangeboden worden, maar na het heerlijke eten met veel wachttijden hadden wij helemaal geen zin meer in een kop koffie. Wij hadden hun wel 20 minuten de tijd gegeven om ons een kop koffie aan te bieden, maar er gebeurde helemaal niets!

Ik wil opmerken dat de bediening wel vriendeliijk was, maar wat betreft de service moet er nog veel scholing komen.

15. WillemO

16. Jan Wedman

Heerlijk gegeten. Perfect uitgebalanceerd menu. Zeer mooie presentatie en wijnarrangement.

17. S.I. Rozema

Met een gekregen Groupon een 5 gangen menu gegeten. Een fantastische eetervaring. Gerechten zagen eruit als kunststukjes en waren echt heerlijk. Dessert weergaloos.
    We waren er op woensdag en ondanks dat er weinig gasten waren, was het toch sfeervol mede door de inrichting en de vriendelijke bediening. De eigenaar kok kwam persoonlijk informeren of alles naar wens was. Fijn avondje uit. We komen zeker terug!

18. Adrie van den Hoek

Het viergangen verrassingsmenu was fantastisch. Elk bord een schilderij, de smaken en de cuisine top! We hebben genoten van alles, zeker ook van de aandacht van de bediening, de excellente wijnkeuze en de persoonlijke aandacht. Als ik dichterbij woonde, liet ik me met regelmaat verrassen door deze mensen. Niet te geloven dat het er deze eerste donderdag van september zo stil was. Dat we ons toch niet verloren voelden, kwam absoluut door de prettige mensen die er werken en stuk voor stuk vakmensen zijn.

19. Mike 5 punten

Weer eens geweldig gegeten. Drie gangen 'verassings menu' (is voor ons inmiddels vaste prik geworden). Veel variatie, veel smaak en altijd verassend. Een aanrader voor iedereen.

20. Marieke

Het restaurant zag er chique uit. Het is makkelijk te vinden en we werden vriendelijk welkom geheten. Het eten van de high tea was werkelijk waar heerlijk!! Om je vingers bij af te likken. Jammer dat aan de thee niet dezelfde zorg en aandacht werd geschonken. In plaats van smaken die je nergens anders krijgt of verse thee, bestond de keuze uit vier soorten alledaagse thee. Toch is het zeker de moeite waard om hier een lekkere high tea te bestellen!

21. Johan peggeman

Eten zeer goed.
    Jammer dat het anderhalf uur duurde voor het voorgerecht op tafel stond.
    Bediening zeer matig. Moest bij een gerecht zelf om servies vragen

6,7

23. Fantastische gerechten, heerlijk bijpassende wijnen en een passie voor service, ingrediënten en smaak!

24. Dick en Rijnie

Het was de eerste keer dat wij uit eten waren bij het restaurant Fabuleus in Zuidlaren. Voor wat het eten betreft is dit restaurant een echte aanrader. Helaas kunnen wij, in tegenstelling tot sommigen (de meesten) eerdere recensenten, minder enthousiast zijn over de bediening (de service).
    Ik zou de eigenaar van dit etablissement aanraden om nog eens heel goed te kijken of het bedienend personeel niet aan vervanging toe is. Maar (...) nogmaals. Het eten was perfect. Hulde aan de kok. Hij mag ons vragen wat wij daar precies mee bedoelen. Emailadres is bekend.

25. Een mooie sfeervolle inrichting zorgt voor een warm welkom bij binnenkomst. We werden hartelijk ontvangen door de gastheer en we zaten op een mooie plek. Er is een gevarieerde kaart en daarnaast ook nog een wildkaart. Door al deze heerlijke gerechten was het moeilijk kiezen. Uiteindelijk een keuze kunnen maken en het was heerlijk. We komen zeker terug om de andere gerechten van de kaart ook te proeven!!

26. Het eten was voortreffelijk, culinair en betaalbaar. Er hing een geweldige sfeer en de bediening was zeer vriendelijk en vrolijk. Er werd erg goed rekening gehouden met allergieën e.d. waardoor iedereen een perfect verzorgde avond kan hebben! Dit restaurant is een echte aanrader en ik kom dan ook graag weer terug.

27. Een koude verrassing op 24-10. Gereserveerd op, naar later bleek, de koudste plek in dit ongastvrije restaurant. Kassabonnetjes zijn belangrijker, dan het verwelkomen van nieuwe gasten.

Maar toch een goed voorgerecht. Ook qua ingrediënten: goed vlees, maar ja dan moet je het wel even opwarmen. Na een uurtje wachten een lauw hoofdgerecht opdienen, ach ja het was Zuidlaardermarkt geweest. Voor ons eens maar echt nooit meer...

Een te vieren lustrum werd aan het begin van de avond stevig de kop ingedrukt. Jammer, want met iets meer aandacht en service kan het zoveel beter.

28. Geweldige ervaring gehad, eten was geweldig en de bediening was top! Zeker de moeite waard! We hadden het Oktober maand menu, perfect!

29. Het eten was goed en de sfeer oké. Helaas was er vanuit de bediening weinig aandacht voor ons en onze kinderen. Een duidelijk minpuntje.

30. Cees en Margreet

Op mijn verjaardag samen van een voortreffelijk drie-gangen diner genoten. Vriendelijke en deskundige bediening. Niet voor niets scoort Fabuleus bij ons zo hoog!

31. Tonnie Huisman

Mensen die van kwaliteit houden moeten hier gewoon een keer geweest zijn. Ook de Spaanse wijn is uitmuntend. Mensen met kennis en passie. Top restaurant in Zuidlaren.

32. Fam. Dijkhuis

Wederom heerlijk gegeten bij Fabuleus. Echt een aanrader voor mensen die houden van goed eten en drinken, goede service en een fijne ambiance.

33. Edgar Suurmeijer

Eten was echt uitstekend! We waren er op een woensdagavond, daardoor erg rustig en minder sfeervol. Restaurant is mooi aangekleed. Uitstekende aanvulling op de huidige eetgelegenheden in Zuidlaren. Kom zeker weer.

34. Prima gegeten, we waren allemaal tevreden en komen dus zeker nog een keer eten.

35. Heerlijk gegeten in een hele goede sfeer. Goede bediening. We komen zeker terug.