Op dit adres zit nu: Bij Ons

1. Wendy Holewijn

Hier ben ik meerdere keren geweest. Eigenlijk tot afgelopen zomer alleen maar geluncht of lekker genoten van de heerlijke wafel met slagroom tijdens een kopje koffie op een koopavond.
    Ik ben redelijk kieskeurig wat belegde broodjes betreft, maar dit was echt een succes. Veel keuze in heerlijke broodjes en altijd een goede service.
    Afgelopen zomer stonden we in Ommen op de camping en wilden graag een keer uit eten. Gezien de drukte in het restaurant op de camping (en de hond die niet mee mocht)viel dat direct af. Mijn voorstel was danook om de 4 seizoenen ook eens tijdens een avondmaaltijd te gaan proberen.
    We waren met 4 volwassenen, onze dochter van 9 en onze hond. Geen schoothondje, een duitse herder. 's Morgens direct gebeld of het mogelijk was een tafel te reserveren en ons grootste probleem was de hond. Volgens de eigenaar (vriendelijke man) was de hond geen probleem mits hij maar rustig ging liggen.(Het is best moeilijk om met zo'n hond uit eten te gaan) Afgesproken dat we een tafel kregen waarbij de hond lekker achter ons kon liggen en niemand in de weg lag. 's Avonds aangekomen werden we hartelijk ontvangen en naar onze tafel begeleid. We hadden gekozen voor de varkenshaas in roomsaus. Ikzelf hou niet van saus en heb het zonder saus gehad. Het was heerlijk, zelfs zonder saus was het heerlijk mals. Onze dochter werd voorzien van een kindermenu. Ook voor de kinderen was er ruim aandacht. Als toetje hebben we ijs gegeten. Kortom, een echte aanrader