Op dit adres zit nu: Eetlokaal Bartho 2.0

1. Wat is dit restaurant enorm in kwaliteit achteruit gegaan!
    Met de nieuwe eigenaar schoten de prijzen omhoog en werd de hoeveelheid kleiner, maar de kwaliteit bleef. Ik heb echt geen flauw idee wat hier gebeurd is en schrok ook van de reacties die anderen hier geven.

Wij hebben hier gisteren voor het eerste sinds tijden weer gegeten. Het is echt bedroevend wat er op je bord wordt geserveerd. Begrijp de andere recensie over de spareribs volledig. Wij hadden de spareribs bij een mixed-grill, maar zeer taai vlees met splinters bot, biefstuk was wel mals maar van binnen nog koud, opmaak van de voorgerechten was een zakje gemixte sla met daarop een plak geitenkaas. De carpaccio was creatief opgerold maar dit verhulde gelijk ook het zakje gemixte sla, cashewnoten inplaats van de bekende pijnboom.

De patat was goed, maar bij de cafetaria die zich in het pand ernaast bevindt een stuk goedkoper.

Ik zeg... snel de kwaliteit verbeteren en gepaste prijzen vragen voor datgene wordt geserveerd. Voor de gasten is mijn advies anders; weblijven!!

3,5