Op dit adres zit nu: Eetlokaal Bartho 2.0

Rondom gratis parkeren.
    Parkeergarage eerste 2 uur gratis.

• OV

1392024026 61
1520838982 62
1577195526 62
1633552069 62

1. Zeer slechte ervaring gehad. Wij kwamen daar om onbeperkt spareribs te eten. Deze spareribs waren na ronde 3 al op. Later op die avond zagen we nog iemand spareribs eten. We voelen ons belazerd en komen nooit meer terug.

1,2
  2. Geweldig, een nieuwe zaak die staat als een huis. Goed concept all you can eat voor maar 19.95 pp. Goeie sfeer en alles dagvers, complimenten. Wat een verandering van eetcafe moos naar een volwaardig restaurant happerij zuz&zo. Ik kom vaker terug, bedankt voor een compleet avondje uit.

3. Claudia en wilco

Inmiddels heet het restaurant zuz&zo. Wat een aanfluiting! Wij waren nog enthousiast vanwege hun recente verbouwing en aangepaste menu kaart. Komen we rond 8 uur binnen, werd ons gelijk mede gedeeld dat we geen tapas meer kunnen eten. Keuken sluit om 21.00 uur. Wel konden we nog biefstuk of spare ribs bestellen. Na een half uur was er nog geen bediening aan onze tafel geweest, inmiddels was het al half 9. De eigenaresse liep alleen geïrriteerd, schreeuwend en gestrest rond. Heeft geen 1x onze kant op gekeken. We zijn teleurgesteld vertrokken, we hadden meer verwacht. Geen aanrader zeker omdat eigenaresse geen enkele feeling heeft met haar klanten. En geen verstand heeft wat betreft de horeca.

4. Hans en Sarah

Via Groupon heb ik hier afgelopen avond 28-4-2013 samen met mijn vrouw gegeten. Wij hebben heerlijk gegeten, het eten werdt vlot geserveerd en na de 3 gangen die geserveerd worden heb je echt nog ruim de tijd om eventueel nog iets lekkers bij te bestellen. Een perfecte prijs kwaliteit verhouding! Voor diegene die verwachten dat Cas Spijkers persoonlijk zijn koksmuts even komt afzetten aan je tafel zou ik willen zeggen, kijk naar de prijs die je betaalt en het heerlijke eten wat je ervoor krijgt! ( laten we wel even realistisch blijven) Wij hebben heerlijk genoten. Zeker een geslaagd restaurant voor een heerlijk culinair avondje. Thanx!

5. Erwin Lustig

Zeer slecht restaurant, overal is te lezen dat na ronde 3 de "onbeperkte spareribs" op waren. Ook bij mij het geval! Belachelijk, vooral aangezien één van de serveersters later die avond zelf spareribs begon te eten!!

Daarnaast was er geen service, moesten per portie 25 min wachten. Het eten was niet lekker en ik ging met honger naar huis.

Eens maar nooit meer, niet heen gaan dus.

6. hans van dijk

Donderdag 18 april jl. met 4 vrienden tapas gegeten met de Groupon deal bij "Moos". Na enkele minder positieve en zelfs ronduit negatieve recensies te hebben gelezen waren wij toch wel benieuwd wat de avond brengen zou. Na afloop van ons avondje konden wij alleen maar concluderen dat je er uitstekend kunt eten en dat de bediening heel erg attent en vrolijk is. Ook de witte huiswijn is van de betere soort. Dus : Aan te bevelen!

7. Afgelopen week heerlijke tapas gegeten met de Groupon deal met 3 vrienden. Heerlijk gegeten, de service was erg goed, erg beleefd en leuk personeel. Je voelt je in dit eetcafe echt thuis, hele relaxde sfeer!! Het eten was lekker en goed gekruid. Heb vaker tapas gegeten en dit was zeker een van de betere keren! Complimenten aan de kok. Kortom, ik kom hier zeker terug!

8. Niet doen! Wij zijn met Groupon voor 8 personen tapas wezen eten. Ik laat bewust het woordje onbeperkt maar weg indeze. De eerste drie ronden (kleine ronden met te weinig voor 8 personen) werd door Moos zelf geserveerd. Je hebt 1,45 uur om te bestellen, maar de rondes werden zo traag geserveerd dat je met heel veel moeite aan 4 ronden kunt komen. Het enige waar zij vlot mee waren is het serveren van drank. Wat een voordelig avondje uit moest zijn werd uiteindelijk een duur etentje, Absoluut het geld niet waard. Zaak ziet er leuk uit en daar blijft het bij. Normaal ben ik niet iemand die recensies schrijft, maar als een zaak goed is dan beveel ik hem aan bij mijn vrienden. In dit geval vond ik het noodzakelijk om anderen te attenderen op de werkwijze van Moos. Daarom heb ik geen moeite met het schrijven van deze resensie.

4,3
  9. Wat is dit restaurant een aanfluiting: twee uur onbeperkt spareribs eten en na een uur horen dat de spareribs op zijn? En dan een kwartier later het personeel wel vrolijk spareribs zien eten?
    Daarnaast moet je om alles vragen; friet, drinken, servetten etc. Er loopt slechts twee man personeel rond die totaal niet klantgericht zijn. Meneer wilt u iets te drinken, smaakt het eten etc, niets van dat alles gehoord. Nee in plaats daarvan een kop die op onweer staat en met tegenzin hoort men aan dat we graag nog een portie spareribs willen..
    De eigenaar moet eens goed nadenken wat ze met dit concept wil.. zoals het nu gaat is het in ieder geval tien keer niks.

10. Eens maar nooit meer. Wij waren met zijn vijven. Bediening was niet klantgericht. We hebben moeten vragen om drinken en frietsaus. Friet was eerst te gekruid, later konden we het zelf doen.
    Onbeperkt spareribs? Schaal 4 kwam met het bericht dat dit de laatste was, want Moos had niets meer in huis. Toen we eenmaal klaar waren, kwam de serveerster met spareribs uit de keuken om zelf aan de bar te gaan eten. Belachelijk. Afrader voor iedereen die met een vol gevoel naar huis wil.

1,5
  11. Ook wij hadden een Groupon. Maar ook zonder die bon zeker z'n geld waard. We hadden de tapas en het was gewoon heel lekker (die gehaktballetjes waren volgens mij echt wel zelf gemaakt) en het was er erg leuk. Zaak zat gezellig vol, hartstikke leuke en vriendelijke meiden in de bediening, een origineel tapas menu en als dit op was kon je nog bijbestellen. Het is gewoon een heel gezellig eetcafé met een lekker menu, vlotte bediening en smakelijk eten en een supersfeertje.

12. Gisteravond bij Moos gegeten voor de eerste keer, ambiance is erg gemoedelijk en wat op het bord staat is zeker waar; Uit en toch thuis .Het eten en de bediening waren top! Erg relaxte sfeer. Er is zoveel keus! Wij vonden het zo leuk dat we vanavond weer gaan!! En nu gaan we voor de Tapas du chef!!!

13. Het eten en gastvrijheid is hier de laatste periode helaas hard achteruit gegaan. Eten is matig, kant en klaar, deels voorverwarmd en summier. Nee, voor mij geen tweede keer meer.

14. Gisteravond voor het eerst bij Moos gegeten. Dat is ons goed bevallen. Het eten was prima, de huiswijn uitstekend en royaal geschonken. De sfeer was gezellig en de bediening vriendelijk en alert. Wij voelden ons echt welkom en komen hier zeker terug!!

15. Ik begrijp de slechte recensies niet zo goed. Als je een restaurant zo wil afkraken kan je beter thuis blijven eten, want dan vind je het waarschijnlijk bij geen één restaurant goed. Wij gaan zeer regelmatig eten bij Moos en het bevalt ons prima. Gezellige sfeer leuke en vlotte bediening en heerlijk eten. Vooral de tapas die nu op de kaart staan zijn erg lekker. Wij blijven hier zeker regelmatig terugkomen en bevelen het zeker aan iedereen aan.

16. GS 9 punten

Dat sommigen slecht schrijven dat verbaasd me. Of ze zijn jaloers of niets gewend.
    We hebben namelijk (weer) heerlijk gegeten en gedronken bij Moos, 2 van ons hadden Spare Ribs en 4 hadden Tapas (super), en dat voor dat geld!
    Minpunt was dat we 10min. aan de bar moesten wachten ivm de drukte, maar werd goed opgelost door een drankje van het huis.
    Wij zeggen tot snel Moos!

17. Als je op de kaart zet dat je de beste spare ribs van Amersfoort en omgeving heb dan verwacht ik wat. De smaak is lekker maar als je het sausje weg laat hou je van het vlees niks over.
    Niet goed van het bot te krijgen.
    Gewoon slecht.

18. Suzanne van Ewijk

3-gangen menu genomen met een voucher van Groupon op vrijdag 18 januari j.l.
    Wij hadden het vismenu gekozen en de vissoep was voortreffelijk evenals de andere 2 gerechten!
    De serveerster was zeer aardig en we hebben de kok persoonlijk bedankt!
    Een aanrader!
    We hebben alweer een nieuwe voucher voor de tappas.....we komen er gauw weer aan!
    Groetjes Lucas en Suzanne

19. Toch maar geprobeerd, want je schijnt hier zo lekker te kunnen eten.
    Onervaren serveerster kan ik door de vingers zien, werd ook wel aandoenlijk toen wij na één keer lezen de lijst beter kenden dan zij zelf. Ook dat mijn tripel een bruin biertje werd is nog wel vergeeflijk.

Leeg restaurant maar 30 minuten op het voorgerecht moeten wachten.
    Vooraf kipkluifjes met honing, prima gerechtje. Hoofdgerecht wildmenu en de biefstuk, vlees was goed, lekker op smaak gebracht maar een geringe hoeveelheid.

Garnituur was een aanfluiting, rauwe groente lauw opgewarmd (Mexico mix van de Sligro) die werd opgewarmd en daar is verder geen aandacht meer aan besteed.
    Friet was gewoon frituur kwaliteit. Ook kwam er ineens een champignon saus bij een gerecht.

Aan het eind van de avond 55 euro lichter (voor 2) en niet vol, dit geintje gaan we niet meer doen.
    Het vlees smaakte naar meer dus helaas hebben we ons uiteindelijk met de patat volgegeten.

Als we samen voor 30 euro hadden gegeten was het meer in lijn met de kwaliteit.

4,3
  20. Prima gegeten voor een meer dan schappelijke prijs.

21. 3x gegeten hier. Eerste keer was erg ok, 3 jr geleden. 2de keer was ronduit slecht maar kan een keer gebeuren. Na de 3de keer, weer dramatisch, opgegeven. Helaas, want het is om de hoek. Kwaliteit eten liet zwaar te wensen over, evenals bediening ( steeds werden we "vergeten") en de klachtafhandeling door de kok. Goedkoop is dan toch weer duurkoop.

4,9
  22. d 15 punten

Wat is dit achteruit gegaan! Het was bijna leeg dus geen excuus voor de langzame bediening. Ze waren er met 3!! Vreselijk! Ben gaan eten met mijn 2 kinderen en zogenaamd onbeperkt gegeten. Niets van dat alles. Na het eerste bord, wat redelijk aan de maat was, duurde het 15 minuten voordat je een 2e bordje kreeg met een paar gamba's de spareribs kwamen nog eens een kwartier later. Hadden niet eens een bord om de resten op te leggen. Moesten hiernaar vragen. Na nog eens een kwartier wachten op de derde portie, wat ook nog eens een erg kleine portie was, snel afgerekend en bij de snackbar ernaast een ijsje gegeten.
    Kom ik nooit meer!!

23. Fred Roest

24. joke 13 punten

Ik ben zaterdagavond ook met vrienden wezen eten.. wij kwamen zonder reservering binnen en zagen dat het vreselijk druk was. Maar er was nog een tafel vrij en wij konden daar plaats nemen.Eigenlijk gelijk kregen wij een drankje. De bediening liep het vuur uit de sloffen want er zat namelijk ook nog een groep van ongeveer 20 pers. Wij vroegen de kaart maar 3 van ons gingen aan de onbeperkt spareribs en 1 persoon aan de gamba en 1 had de ribeye. en ja natuurlijk moesten wij langer wachten dan normaal niet gek toch????met zo'n drukte..ook de portie's daarna waren prima ....

25. Afgelopen vrijdag wezen eten met 10 collega,s we hebben supper lekker gegeten, bediening was erg perfect.
    Daarna nog lekker na geborreld. Zeker voor herhaling vatbaar.

26. Bizar slecht, terwijl ik echt niet zo moeilijk ben.
    Bestelling vergeten, uiteindelijk de spare ribs en (7 mini) gamba's gekregen, wilde 2e portie, duurde ongeveer 40 minuten, zijn toen zelf maar gaan vragen, toen dat vervolgens 20 minuten later werd gebracht in een bruin bakje (gewoon opgewarmd in de magnetron waarschijnlijk) geen garnituur, de saus bij de gamba's was ook weggehaald.
    Zat geen marinade op de spare ribs, maar we hadden honger, toch maar gegeten en wilde eigenlijk nog wel wat maar dat duurde weer zo verschrikkelijk lang dat we maar zijn weggegaan. Bij afrekenen klopte de rekening van geen kant, stonden allemaal dingen op die we niet gehad hadden.
    Toen er werd gevraagd of het gesmaakt had toch maar gemeld dat de tweede portie echt bedroevend was, werd er fel tegenin gegaan en ook nog vermeld dat dat vreemd was omdat het vanmiddag allemaal al klaar had gestaan, tja massa productie he? ..zei ze er nog bij ook.
    Echt zonde van je tijd geld en eetlust. Je kan je tent nog zo leuk inrichten maar als er geen gastvrijheid is en je product slecht, houd het echt op. Dit was de eerste en de laatste keer.

1,4
  27. Wat is dit restaurant enorm in kwaliteit achteruit gegaan!
    Met de nieuwe eigenaar schoten de prijzen omhoog en werd de hoeveelheid kleiner, maar de kwaliteit bleef. Ik heb echt geen flauw idee wat hier gebeurd is en schrok ook van de reacties die anderen hier geven.

Wij hebben hier gisteren voor het eerste sinds tijden weer gegeten. Het is echt bedroevend wat er op je bord wordt geserveerd. Begrijp de andere recensie over de spareribs volledig. Wij hadden de spareribs bij een mixed-grill, maar zeer taai vlees met splinters bot, biefstuk was wel mals maar van binnen nog koud, opmaak van de voorgerechten was een zakje gemixte sla met daarop een plak geitenkaas. De carpaccio was creatief opgerold maar dit verhulde gelijk ook het zakje gemixte sla, cashewnoten inplaats van de bekende pijnboom.

De patat was goed, maar bij de cafetaria die zich in het pand ernaast bevindt een stuk goedkoper.

Ik zeg... snel de kwaliteit verbeteren en gepaste prijzen vragen voor datgene wordt geserveerd. Voor de gasten is mijn advies anders; weblijven!!

3,5
  28. Bediening is super, en het eten helemaal geweldig. en dan vooral de gewokte spareribs!