Op dit adres zit nu: De Kompaan

1. Ik heb met een vrij grote groep op 2e kerstdag daar gegeten en het was niet zo best.

Het begon al met het opnemen van de bestelling door een vrij norse gastvrouw die totaal niet vriendelijk overkwam. Op zich nog niet zo erg als het eten maar goed is. Nou dat was echt heel slecht. Ik had een carpaccio vooraf met zeer summiere aankleding. Vlees was taai en dit kun je zo niet uitserveren. Het hoofdgerecht wat ik besteld had werd ineens omgegooid, ben maar niet in discussie gegaan, en kreeg een tiental gaarnaaltjes op mijn bord die zijn verkocht als zijnde gamba's. Volgens mij zien gamba's er anders uit. Het nagerecht heb ik maar overgeslagen en een kop koffie gedronken. We hebben het gelukkig met elkaar gezellig gehad en voor de kinderen is er wel vertier maar als volwassenen hier eten zou ik me nog een keer bedenken.