Kapoeniestraat of Varkensweide

Bezorgrestaurants in de buurt van Bikken

5. Betalen pin Master Card

1292014455 61

1. rob jansen

2. We hebben vorig jaar een bon gekregen en wel op 27 november 2014. Nog geen 3 dagen later zit hij dicht. Nu hebben we niets aan de bon. Schande.

3. Samen met mijn vrouw hebben wij een heerlijke avond gehad. Onze plek binnen het restaurant voelde iets beklemmend aan. Desondanks een ontzettend fijne en huiselijke sfeer. Vooral de keuze qua stijl tafels doet hier veel goed aan.
    Wat betreft het eten is er keuze genoeg. Kun je geen keuze maken uit de verschillende visgerechten, is er een ruime keuze aan vlees en anders zelfs aan vegetarisch. De portiegrootte was ook meer dan voldoende en zowel mijn vrouw als ik hebben hier heerlijk gegeten. Absoluut een plek om te onthouden en later nog eens terug te komen.

4. Prettige bediening, met goede uitleg. Eten van prima kwaliteit in een fijne sfeer.

5. Angela

6. Een supergoed adres waar je heerlijk kunt eten en gastvrij wordt ontvangen!!! Echte aanrader!

7. Lopend door de Grutstraat op zoek naar een gezellig restaurant bij Bikken naar binnen gelopen. Warm welkom door medewerkers, gastvrij ontvangen.

Runder carpaccio en runder spare ribs van de kaart. Nooit gehad en erg lekker, zeker een aanrader! Garnering op de borden bij het hoofdgerecht top. Aardappels en friet uitstekend.

Dochter speelt ondertussen op de speelzolder waar begeleiding aanwezig was, met een gerust gevoel kunnen genieten.

Bediening goed, prijs/ kwaliteit goed, sfeer meer dan goed. Kortom, een zekere aanrader en zeker voor herhaling vatbaar.

Mijn vrouw wilde een tweede voorgerecht als hoofdgerecht met wat aanpassingen i.v.m. een dieet, dit was geen probleem. Bij het afrekenen werd rekening gehouden met het tweede voorgerecht.

Bij vertrek ontvingen we ook nog een bon van 10% korting op het volgend bezoek. Deze gaan we zeker gebruiken!

8. Heerlijk een weekje op vakantie geweest in Doetinchem met mijn gezin. Eerste avond in Bikken, tweede avond ergens anders en zo wilde we iedere avond een ander restaurantje bezoeken, maar hier kwamen we snel van terug. Het is de rest van de week alleen maar Bikken geworden. Met de heerlijke variatie die op de kaart staan, zijn we nog lang niet uitgegeten. Echt geweldig . Heel gezellig en zeer gastvrij.

9. Hier afgelopen weekend gegeten, het lijkt wel een wegrestaurant, waar uit bakken het warmgehouden eten wordt geserveerd. Hoezo bier van de tap, volgens de kaart is dit er. Dus niet.

10. Netty Vink

Vanuit de positieve recensies voor Bikken gekozen om eens lekker te gaan eten bij Bikken. Helaas niets van dit alles. Eten was matig, bediening matig. Dus voor ons echt geen bikken meer bij bikken.

11. Saskia van Dam

12. Was erg lekker. Had de wereldse belevenis gekozen, zeker een aanrader, heerlijk van smaak. Ik ga hier vaker komen. Toppie

13. Weer eens bij Bikken gegeten na lange tijd met de kids kan niet anders zeggen dat het weer fantastisch was. De kids heerlijk op de speelzolder en zelf lekker de wagy beef gegeten, een echte wereldse belevenis.

14. Bas Kempers

Afgelopen weekend in dit restaurant wezen eten. Ik vond het vanaf de buitenkant al een warme indruk geven. Niks was minder waar! Heerlijk met vrienden gegeten, en het personeel was zeer vriendelijk. Dit restaurant is zeker een aanrader!

15. Heerlijk gegeten buiten op het terras. Goede service en het eten was overheerlijk!

Ze kwamen spontaan langs met bittergarnituur bij de gasten op het terras die nog lekker aan het na-borrelen waren.

Dit restaurant houden we er zeker in!

16. Wij hebben met collega's gezellig gegeten bij bikken, dit was afgesproken onder de kerstboom. Het was erg gezellig en voor herhaling vatbaar.

17. Op een doordeweekse avond bij Bikken neergestreken met de familie (8). Een hele fijne sfeer kwam ons van af het terras tegemoet. Het was behoorlijk druk. Verrassend was dat we ook nog een bekende Nederlander tegenkwamen; Ernst Daniel Smid was ook met familie voor een feestelijke bijeenkomst neergestreken in Bikken. Ondanks dat deze grote groep aanwezig was kregen wij absoluut dezelfde aandacht als de groep van deze bekende Nederlander. En voelde wij ons onderdeel van een hele gezellige avond.
    Het eten was echt zeer smakelijk en we hebben zo genoten van al de kwaliteit die Bikken te bieden heeft dat wij voorstelde om de naam te veranderen in Le Bikken. Grote porties, zodat ook de grote eter zeker genoeg had. De bediening uiterst vriendelijk en behulpzaam. De prijzen zeker in verhouding met de kwaliteit en hoeveelheid. Voor ons de eerste keer dat wij bij Bikken waren, duidelijk is dat er nog vele bezoeken van ons zullen volgen.

18. Corrie van Trier

Héél lekker gegeten met zoon en schoondochter. We kwamen vrijdagavond onverwacht en er werd direct voor een plekje gezorgd.
    I.vm. een ruggeletsel kon ik niet lang zitten en in overleg met de bediening werd er wat sneller voor ons gezorgd. Heel attent!
    Zelf genoot ik van 2 overheerlijke voorgerechten, waarvan zowel de kluivertjes als de garnalensalade mij bijzonder smaakten en mij het ongemak van de rug even deden vergeten.
    De kinderen zijn grote vleesliefhebbers en het was duidelijk dat ook zij genoten van hun keuze. Alles nodigde uit om bij elkaar te proeven.
    Zeker om in gedachten te houden om uitgebreid te gaan eten als ik weer hersteld ben, dan met andere kinderen erbij!

19. Super gezellig om hier te eten! Met twee kids en een baby geweest. Leuke speelzolder met toezicht. De kids konden eerst eten en wij daarna lekker rustig zodat hun konden spelen. Ze denken heel erg met je mee.

En dan het eten: perfect!!! Echt de lekkerste spareribs van Doetichem! Aardig personeel; alles klopt gewoon. Aanrader! Eerste keer dat wij hier waren en komen zeker terug!

20. Bijzonder genoten met collega's, goed eten waar aandacht aan wordt besteed. Keuzemenu met 3 gangen is echt waar voor je geld. Prima sfeer en bediening. Maar wat ze bedoelde met die kerst boom, beats me?
    Echt een aanrader! Doen hoor!

21. Tiemersma

Vanavond met 7 collega's heerlijk gegeten en gezellig zitten kletsen over de kerstboom. Inrichting is erg mooi, bediening prima, alert op of er voldoende van alles aanwezig is. Een aanrader!

22. Nibbeling

We hebben met 7 personen heerlijk gegeten. En de kwaliteit van het eten is prima. Genoeg keuze voor iedereen. We hebben nadien nog even over de mooie kerstboom gesproken.

23. Alice hietbrink

We hebben heerlijk gegeten met een groep van 7 personen. We hebben na het eten nog over de kerstboom gehad.

24. Super avond gehad en echt een aanrader om heen te gaan als je rustig wil eten en de kids toch mee wil nemen. Een mooie speelzolder met begeleiding, waar ons zoontje van 2 zich helemaal uit kon leven. Hij wist niet hoe snel hij zijn pannenkoek op moest bikken ;-), zodat hij weer terug kon om te spelen. In tranen hebben we hem na zijn ijsje (van de ijsboerderij) meegenomen.
    Eerlijk is eerlijk, de naam 'Bikken' weerhield ons ervan te gaan, misschien wat ongelukkig gekozen (erfenis van de vorige eigenaren). Maar als we met de kinderen uit eten willen, staat dit restaurant voor ons met stip op 1!

25. Super lekker gegeten. Kom er een aantal keer per jaar. Altijd gezellig daar. En altijd met een volle buik weer naar huis.

26. Zaterdag met de vrouw en kids weer eens bij bikken gegeten. Ik een heerlijke wereldse belevenis, mijn vrouw de pullen pork, geweldig. Een nieuwe kaart, nou bikken, helemaal top. Heerlijke sfeer en vriendelijke bediening.
    Wij komen zeker weer.

27. Afgelopen zaterdag heerlijk gegeten! Top restaurant en fijn en leuk personeel!

28. Heerlijk vlees, sfeervol gepresenteerd op een houten plank. Zeer vriendelijke bediening, en dat op een reuze drukke avond. Ruim restaurant met een ontspannen sfeer. We komen graag een keer terug met de kinderen, want die zijn in dit restaurant duidelijk ook van harte welkom!

29. André en Sylvia

Zondag 18 mei heerlijk gegeten bij restaurant Bikken! Super vriendelijk personeel en heerlijk gegeten. Voor herhaling vatbaar!

30. Maron Apperloo

Heerlijk gegeten, erg gezellig en relaxte sfeer. Maar bovenal topbediening! Erg vrolijk, denkt mee, en geeft advies. Voor herhaling vatbaar.

31. Peter en Anita uit Enschede

We zijn helemaal te vermelden dat we werkelijk door de gastvrouw in de watten werden gelegd. We kregen van het huis een heerlijk voorafje. Een heerlijk klein bakje Australische tomatensoep net daarnaast een geweldige cappacio. Top. Wat verder vooral opviel, naast de werkelijk geweldige spareribs, was de diversiteit aan smaken van het hoofdgerecht. Zoet, hartig, scherp, een smaakexplosie van de bovenste plank. Ooit zoete appeltjes met scherpe spareribs gecombineerd? Ik zou zeggen op naar Bikken wij komen 1000% zeker terug.

32. Peter en Anita uit Enschede

Het eten was precies zoals we gehoopt hadden! Een top smaak aan alles... met name de zoete appeltjes. Erg goede combi, maar eigenlijk smaakte alles perfect! We komen zeker terug om nog een keer deze heerlijke spareribs te eten!

33. Esther de Groot

Onlangs hadden wij een vrijgezellenfeest en daarbij hadden we gereserveerd bij Bikken.

Wat een feest!!

Niet alleen was het eten heerlijk en super verzorgd voor een passende prijs, de sfeer was fantastisch. Zowel de betrokkenheid van het personeel als van de eigenaren hebben de avond compleet gemaakt. Een speciaal dessert voor de vrijgezel, vergezeld met passende muziek en ook daarna ging het volume nog een beetje omhoog, alle andere gasten inmiddels uiteraard vertrokken zodat we niemand tot last waren.

Het was echt een 'gelukkig hebben we de foto's nog' ervaring.

Goede sfeer, fantastisch personeel en heerlijk eten voor een top prijsje! Allemaal proberen!

34. Wij hebben vanavond voor de tweede keer bij Bikken gegeten.. In tegenstelling tot onze eerste keer gingen we nu bedroefd weg! Het eten was zeer onder de maat, we kregen meer sla dan carpaccio als voorgerecht. Daarna was de varkenshaas niet gaar. Ook het portie aardappeltjes had groter gemogen, het hoofdgerecht oogt goedkoop op een houten plank geserveerd.. Daarbij denkend dat het hoofdgerecht €18 en €19 p/p kost! Had ik me er toch beduidend meer van verwacht, en met de vraag of er andere garnituur bij het hoofdgerecht kon vanwege allergieën was dat moeilijk en een bakje met een aantal sla blaadjes moest volstaan. Alsof ik nog niet genoeg sla tijdens mijn voorgerecht had gezien?!

Tijdens het voorgerecht werd veelvuldig gevraagd of alles naar wens was.. Na drie keer wordt dat wel vervelend ervaren. Tijdens het hoofdgerecht was er na onze vraag van andere garnituur niemand meer te bekennen, en we voelde wat grimmige stemming wanneer de bediening eindelijk ons tafeltje weer had bereikt hebben wij gelijk maar de varkenshaas toegelicht.. Of we de rekening wilden of toch nog een nagerecht..

Niet te vergeten dat de tafel gelijk maar even afgenomen werd.. Uurtje gezeten en je staat buiten.. We komen hier absoluut niet meer terug zowel gezien de medewerkers als het eten. Het plaatje klopte totaal niet meer. De eerste keer was goed, nu was het echt slecht.

35. Donderdag 24 Mei samen met mijn vriendin wezen eten bij Bikken. De bediening was keurig, de sfeer op het terras gezellig. Als voorafje de Kipjuweeltjes met spareribs en salade met kip gehad, heerlijk! Porties hadden een mooie grootte, niet te veel en zeker niet te weinig. Als hoofdgerecht hebben we gekozen voor de Wag Yu en de ossenhaas. Er werd niet gevraagd hoe we deze bereid wilden hebben en dat was ook niet nodig, een goede kok weet hoe het klaar gemaakt moet worden en dit is er één. De groentes die erbij geserveerd werden waren worteltjes, zoetzure komkommers en appeltjes in vanillesaus. Alledrie heerlijk, hoewel de appeltjes minder bij het hoofdgerecht pasten. Als toetje gekozen voor de crème brullee, een lekker afsluiter met als extraatje een bolletje ambachtelijk ijs. Ook dit gerecht was een schot in de roos.

Al met al een restaurant waar we nog vaker gaan komen, sfeer eten en prijs waren allemaal prima met elkaar in evenwicht.

36. Ralf Weikamp

37. Walter E.

2e paasdag, met een grote groep ±24 mensen bij Bikken gegeten, goede service, korting was mogelijk, redelijk snel kregen we ons eten!!

38. Gertjan bulten

Voortreffelijke service!

39. Op tweede paasdag later aan komen schuiven bij vrienden en kennissen. Gezellige tent en goede bediening!

40. Christian

Op 2e paasdag hebben wij met een groep van 24 mensen bij Bikken gegeten. Ondanks de grootte van de groep een snelle service en een goede kwaliteit! De bediening was ook enorm vriendelijk, wat bevorderde dat er al snel een gezellige sfeer heerste.

Zeker een aanrader!

41. 2e paasdag bij bikken gegeten met een hele grote groep van 24. Eten was heerlijk en bediening erg vriendelijk!

42. Gideon Ebbers

Een gezellig restaurant. Zeer vriendelijk personeel en het eten is ook fantastisch. Wij waren met een groep van 24 en kregen allemaal tegelijk eten, mijn complimenten. We hoefden ook niet lang op het eten te wachten. Zeker aan te raden!!!

43. Rutger Wassink

Op 2de paasdag hebben wij met een groep van 24 vrienden geweldig fijn gegeten. De service was uitmuntend, goed voorbereid op een dergelijke grote groep en ook snel. We werden heel enthousiast ontvangen, en hebben over helemaal niets te klagen gehad. Een dikke aanrader!

44. Margreet klap

We hebben hier met een vriendengroep van 24 mensen heerlijk gegeten. De bediening waren leuke mensen zij zorgde goed voor ons. Ook krijg je veel en heerlijk te eten voor wat je betaalt.
    Het restaurant heeft een gezellige sfeer!

45. Magdaleen

Tweede paasdag met een grote groep heerlijk gegeten. Leuk en gezellig restaurant, vriendelijk personeel!

46. Het eten was fantastich. Wakuy met asperges erg aan te bevelen. Ook de bediening was erg goed. We waren met een groep van 24 mensen en iedereen kreeg tegelijk zijn eten.

47. Charlotte

Erg lekker eten en drinken, en zeer vriendelijk personeel!

48. Zoals gezegd 1e paasdag gereserveerd en het was weer zo gezellig, wij hebben met 14 personen van een heerlijk paas diner genoten.

Wat geweldig, we namen bijna allemaal het "speciaal voor u gekozen". Dit was Wagyu met asperges en roseval aardappelen.

Nog nooit Wagyu gegeten, omdat het mij altijd veel te duur is, maar bij Bikken een gerecht van super kwaliteit voor een kleine beurs prijs. De overgang die is gemaakt naar streekproducten is in een woord geweldig, je proeft het echt: vers, vers, vers.

En toen het ijs, van een ijsboerderij in Hummelo, iedereen stil. Ik had het bitterkoekjes ijs genomen, even was ik weer terug in de tijd bij oma. De smaak van bitterkoekjes is zo geweldig in het heerlijke roomijs.

Ik was al fan van dit restaurant, maar nu met de omslag naar streek producten ben ik nog meer overtuigd dat Bikken het beste restaurant is in Doetinchem.

Snel tot ziens maar weer vanuit Winterswijk,
    Saskia

49. Jan-pieter

Tijdens het paasweekend heb ik hier van een uitstekende maaltijd genoten.
    Vooral de spare-ribs zijn bijzonder aan te raden.

50. - Zeer goede service van een gezellige bediening!
    - Voldoende en goed eten (vleeskwartet)

51. Niels Schouten

Zeer prettige bediening. En het eten was ook helemaal niets op aan te merken.

52. Thom Ebbers

Op 2e paasdag heb ik gegeten bij Bikken in Doetinchem. Een uitstekende sfeer en bediening. Het eten (vleestrio) was ook heerlijk, kortom: genieten!

53. Goed eten en een goede service!

54. Top gegeten bij Bikken, aardige bediening en een perfecte service.

55. Zoals altijd was het weer heerlijk. Ik kom daar al een aantal jaren.
    Het eten is zo lekker en waar ik zo gek op ben is hun zelf gemaakte knoflook saus. Ik had dat gezegd dat ik die zo heerlijk vind en kreeg gelijk een potje mee naar huis.
    Ze zijn daar sociaal, vriendelijk, vragen tussen door of het smaakt en of alles naar wens is. Bediening is ook erg goed en zijn ook erg vriendelijk. Echt een aanrader!
    Het is daar sfeervol ingericht. Echt gezellig. Voor mij niks anders meer.
    Dus ga naar bikken, dan ben je verzekerd van een gezellige avond en heerlijk eten.

56. Ada de Smit

Heerlijke spareribs gegeten. Het bitterkoekjesijs was zo lekker, daar had ik nog wel een portie van gelust!

57. Heerlijk gegeten, voor 17 euro een heerlijk menu. Verse aspergesoep en heerlijke saté met salade en heerlijk bereide aardappeltjes!! En het heerlijke bitterkoekjesijs maakte het compleet af! Prettige bediening, al met al iets voor herhaling!

58. Weer heerlijk gegeten bij bikken, toppie. Super service en sfeer.

59. Super lekker gegeten. Mooie producten en niet te vergeten de aardappels, heerlijk.

60. Breustedt

Mijn complimenten! Ik heb zelf in het verleden altijd in de horeca gewerkt en ben daardoor altijd heel kritisch. Maar kan eigenlijk niks bedenken!

De entourage vond ik zeer sfeervol en gezellig, het personeel is zeer vriendelijk en vol humor, dat vind ik erg belangrijk!

Het eten was echt heel lekker en met zorg bereid. Ze deden ook totaal niet moeilijk over het feit dat ik een maagverkleining had en daardoor niet zoveel kon eten. Alles werd keurig aangepast! (dat maak ik niet vaak mee in restaurants)

Ondanks dat ik zelf geen kleine kinderen heb is hier wel de mogelijkheid om met kleintjes te gaan eten. Ze hebben boven een speelzolder met begeleiding, echt een uniek iets!

Als wij weer in de buurt zijn, gaan we zeker weten weer "bikken"!

61. Weer heerlijk gegeten bij bikken, toppie.

62. Wat een heerlijkheid bij Bikken! Lekker eten (3 gangen van (bijna) de hele kaart voor 25 euro) & kids die op de speelzolder vermaakt worden. Wat wil je nog meer?

Wij hadden vooraf de carpaccio en de zalm met toast. Royale porties voor een voorgerecht. Als hoofdgerecht hadden we het vleeskwartet en het vistrio. Lekker gekruid vlees en vis. Mooi geserveerd op houten planken ipv op borden. Gebakken aardappeltjes (ik zou liever frietjes gehad willen hebben, maar ja) en 3 schaaltjes groenten maakten het compleet. Als toetje kaneelijs met stoofpeertje en appel met kaneel in bladerdeeg. Weer smullen!

Nu met de aanbieding van couverts was het een prima prijs, maar als we dit tegen de normale prijzen hadden moeten betalen, hadden we dit niet gedaan.

63. Vandaag met de meiden weer bij Bikken geweest na een hele dag cursus en weer zoals altijd heel tevreden. Dit keer de Tournedos met Saint Angurkaas genomen, wat een verrassende smaak. We komen allemaal weer terug voor het lekkere eten en de gezelligheid. Snel voor 1e paasdag gereserveerd.
    Saskia

64. Truus Hesseling

Wat een prachtige afsluiting van een dagje "Deventer" om in Doetinchem bij Bikken volop na te genieten van een heerlijk 3-gangen diner. Ik wist dat mijn vriendin net zo enthousiast zou zijn als ik ná een eerder opgedane ervaring hier. Kwaliteit eten/prijs super en dat alles in een sfeervolle omgeving met attente bediening en charmante gastvrouw. Wie hier niet met een voldaan gevoel weggaat is naar mijn mening een"kniesoor" Advies: gewoon doorgaan op de ingeslagen weg!

65. Ivonne Tummers

Het eten was heerlijk en super mooi opgediend. Fantastische bediening en een sfeervolle omgeving. Een aanrader om hier te gaan eten, super!

66. Vanavond heerlijk gegeten en genoten bij Bikken. Goed en heerlijk eten, leuk enthousiast personeel , goede sfeer. Voor herhaling vatbaar. Toppie jongens

67. joost jansen

Erg lekker gegeten, heerlijk gezeten en vriendelijke bediening.

68. Janine Krabbe

Super gezellig restaurant voor de hele familie! Onze dochter van 3,5 wist niet hoe snel ze zou eten, zodat ze kon spelen op de speelzolder. Ideaal met jonge kinderen! In het restaurant merk je er niks van dat de kinderen boven aan het spelen zijn, dus ook een prima restaurant voor mensen zonder kinderen!

69. Gisteren gegeten met mijn vriend bij Bikken onbeperkt spareribs eten voor 17,50 p.p. Opzich goede prijs en waren erg lekker. Mijn vriend had een 2e portie besteld en werd ons gezegd bij het brengen dat als ik meer wilde we maar moesten delen.

Het was erg rustig en de bediening kwam een beetje dwingend over, doordat ze vaak aan de tafel kwamen en niet prettig overkwamen. In het begin werd er vaak om drinken gevraagd terwijl ik me glas nog vol had. Toen ik hem leeg had kwamen ze niet meer vragen en heb ik zelf maar gevraagd.

Na het hoofdmenu werd de tafel schoongemaakt maar werd niet gevraagd of we de ijskaart wilde zien. Hierom zelf wederom gevraagd. Het toetje was prima maar wel weinig keuzes.

Eten was goed, we stonden met een ruim uur weer buiten wat ik erg snel vond.

70. Géke van Dijk

Afgelopen zondag voor de tweede keer gegeten bij Bikken. Was druk en gezellig. Bediening en service was zeer goed en attent. Het voorgerecht, een proeverij, is een aanrader. Kortom heerlijk gegeten en voor herhaling vatbaar.

71. Vanuit Winterswijk gereserveerd voor mijn verjaardag 8 maart met 6 vrienden bij Bikken. Geweldig, moet ik zeggen. We werden gastvrij geholpen en hebben een heerlijke avond gehad.
    We zijn al eens eerder geweest met het bedrijf, met een grote groep, toen ook al heel goed gegeten. Gisteren was het eten wederom heerlijk, vooral het proeverijtje bij de voorgerechten was voor ons een verrassing.
    Wat ons beviel waren ook de streekproducten waarmee dit restaurant werkt. De gerechten hadden allemaal een heerlijke smaak. Voor mijn verjaardag had het restaurant ook een verrassing geregeld met het dessert, gewoon helemaal geweldig.
    Het was behoorlijk druk, maar om ons heen konden we de ontspannen sfeer goed merken. Niemand werd weg gekeken omdat de tafels leeg moesten voor een bepaalde tijd. Dat hebben we wel eens anders mee gemaakt in Doetinchem.

72. Marcel Duvigneau

Het eten was zeer goed, mij zien ze er zeker weer terug. Super lekker, prijs/kwaliteit is en 9 en de knoflooksaus is een 10+. Tot de volgende keer. En nog even dit; de bediening is ook zeer attent en gezellig.

73. Gisteren weer heerlijk gegeten bij bikken. Was erg druk, maar alles ging snel. Was weer helemaal top.

74. melanie bon

Zaterdag heel lekker gegeten! Bediening en service waren zeer goed.

75. Stephanie Bon

Heerlijk gegeten en een goede service. Zeker voor herhaling vatbaar!

76. Gisteren heerlijk gegeten. Bediening en service uitstekend!

77. Kitty Wissels

Heerlijk gegeten in een leuke sfeer. Het personeel is attent en gastvrij. Prima prijs kwaliteit verhouding. Kortom voor herhaling vatbaar!

78. Na onze teleurstellende kennismaking met "Bikken" op 20 december j.l., werden wij door de gastvrouw direct telefonisch uitgenodigd om "Bikken" nog eens op de juiste manier te leren kennen. Een ongelukkige samenloop van omstandigheden leidde er destijds toe dat er van alles misliep. Gistermiddag aten wij er voor de tweede keer.
    We genoten van het royale vlees-vis-menu, dat op originele wijze werd opgediend. De kinderen aten een heerlijke pizza en pannenkoek, en genoten opnieuw van de speelzolder waar ze op een gezellige manier werden beziggehouden.
    Het personeel was bijzonder vriendelijk en attent, en de maaltijd was met veel zorg en smakelijk bereid. Daarbij het feit dat wij met ons vieren aan een 6 persoons tafel zaten, vlakbij de sfeervolle haard.... we hadden een fijne middag, en komen zeker terug !
    Bedankt voor de gastvrijheid en goede service!

79. Heerlijk gegeten met mijn moeder en broertje van de week! Gastvrij werden we ontvangen, snel werden we al geholpen. Vriendelijk personeel, en het eten was ook nog eens heerlijk! Voor de rest was het heel gezellig een geweldige sfeer is er, en prachtig ingericht. Een aanrader dus! Wij gaan zeker vaker!

80. Eten en drinken was top, goede en vriendelijke bediening. Zeker een aanrader! Tot volgende keer

81. Erg vriendelijk personeel. De jongens in de bediening deden erg hun best, jammer dat het zo slecht georganiseerd is. Het was behoorlijk rustig toen wij er waren, met het gevolg dat ons door drie verschillende bedienden om de 5 minuten werd gevraagd of alles nog naar wens was en of we nog wat wilden bestellen. Totaal geen communicatie, zo leek het. Het eten was redelijk, maar niet in verhouding tot de prijs. Gebakken aardappeltjes die we erbij kregen waren erg karig, voor een grote eter zeker niet voldoende. De gekookte groenten (prei) waren waterig. Toiletten waren niet schoon en het toiletpapier was op. De grootste blunder vond ik nog wel de eigenaren die met een halve fles bier dwars door de zaak naar buiten liepen om te gaan roken (kan dat niet achter?). Aan het eind van de avond moesten we bijna 100 euro afrekenen voor twee volwassenen en twee kinderen. Geen probleem als alles top is, maar nu echt niet in verhouding.

82. Westerink

We hebben er net echt heerlijk gegeten, supervriendelijke personeel ook nog!!

De kinderen kunnen zich prima vermaken boven op de speelzolder! Geweldig allemaal! Wij komen hier zeker terug!!

83. Rond 17.00 uur even naar binnen met z'n drieën om een drankje te doen, maar er werd ons al gauw duidelijk gemaakt dat alle tafels gereserveerd waren en dat we weer moesten gaan. Er waren nagenoeg geen gasten aanwezig en een drankje aan de bar kan toch altijd?? Zeer ongastvrije, onsympathieke gastvrouw. We hebben al vaker slechte ervaringen gehad bij bikken en slaan dit restaurant nu definitief over!

84. Els Bakker

Lekker gegeten en de bediening was top

85. lorenzo & kaisa

Het eten was heerlijk en de service erg goed!! Erg gezellig

86. Marco en Marloes

Het eten was goed, lekker en verzorgd. De bediening was persoonlijk en attent. Alles was naar volle tevredenheid en de persoonlijke aandacht maakte het tot een zeer geslaagde avond. Wij gaan zeker snel weer terug.

87. Anoniem B.

Gezellig restaurant! Met goede opvang voor kinderen! Lekker eten en ook betaalbaar!
    Heb je kids? Gewoon gaan! Super'

88. Wij hebben hier afgelopen zaterdag heerlijk gegeten. Het vlees was erg goed bereid. Het personeel was heel erg vriendelijk en snel in de bediening. Omdat we een weekendje in Doetinchem logeerde, is het jammer dat we hier niet vaker naar toe kunnen.

89. Wij hebben heerlijk gegeten, spareribs met name waren erg mals. Personeel is erg gastvrij en vriendelijk. Omdat we iets langer op ons eten moesten wachten, kregen we een gratis drankje en koffie toe. Echt heel klantvriendelijk. Enige min puntje waren de toiletten: papieren hand doekjes waren op en het fonteintje was kapot.

90. Heb heerlijk gegeten gisteren bij Bikken en als verrassing een nieuwe kaart. Kaas en vlees, nou Bikken, helemaal top. Ik kom snel weer eens langs.

91. Riky en Jan Beumer

We komen net terug van een bijzonder lekker diner bij Bikken. Een grote aanrader voor heerlijk eten en een zeer gezellige sfeer en zeker als er ook kinderen bij zijn zoals bij ons. Een van de kinderen wilde meteen ook voor haar verjaardag bespreken omdat het eten heerlijk was en er gezellig gespeeld kon worden onder begeleiding en er een hele leuke verrassing was voor de jarige. Al met al een grote aanrader waar we zeker nog eens weer naar toe gaan.

92. Astrid de Bijl

Wat hebben wij ENORM genoten bij Bikken ! Ik raadt het iedereen aan ! Heerlijk gegeten, zalig ! En de kids in alle rust boven op de prachtige speelzolder met BEGELEIDING, waardoor wij nog nooit zo rustig hebben gegeten met de kids boven spelend, geschminkt en wel terwijl wat genoten van een wijntje aan de openhaard. Alles was een dikke 10 ! Alle aandacht voor ons, de kinderen en het eten TOP TOP ! Jammer dat het voor ons ver weg is, als jullie in Brabant neerstrijken zijn wij de eerste gasten !! Astrid

93. Familie Krimp

Gisteren (1e Kerstdag) zijn wij bij Bikken wezen eten. Bikken had een 4-tal menu's opgesteld en een kindermenu. Wij hadden voor het vleesmenu gekozen. Na een lekker stokbroodje kregen we een overheerlijke ossenhaas carpaccio. de carpaccio was echt super goed. Hierna kregen we een hoofdgerecht wat bestond uit 3 soorten vlees waaronder spare ribs; echt hele lekkere spare ribs. ook een doekje om je handen af te vegen ontbrak niet. hierna kregen we nog een dessert wat bestond uit mouse, ijs en slagroom, maar als je een van deze ingredienten niet wilde hebben dan paste ze het dessert gewoon aan. Het personeel was erg vriendelijk. ook de eigenaresse was in de zaak aanwezig; zeker een pluspunt.
    De kinderen hebben tussen de gangen door lekker boven op de speelzolder kunnen spelen waar begeleiding aanwezig was. Super.
    Kortom: lekker gegeten, echt een aanrader.

94. Sfeertafels

1 punt
  95. Bas Snelting

96. Vrijdag 20 december bij Bikken gegeten (2 volw. en 1 kind). Het was vrij druk en zat snel vol. Rond 18.10 uur waren we binnen, de keuze werd snel opgenomen en het drinken werd snel gereserveerd. Daarna duurde het bijna drie kwartier voordat we het voorgerecht kregen. Het kindermenu zou samen met de voorgerechten geserveerd worden, maar kwam pas toen we het voorgerecht op hadden en de kleine kon pas na een uur aan haar eten beginnen. Geen excuses en geen uitleg dat het wat langer kon duren. Er werd niet meer gevraagd of we wat te drinken wilden. De koffie na het eten moesten we snel opdrinken omdat we i.v.m. de parkeertijd 'maar twee uur' hadden om te eten. Om ons heen zaten andere gasten zich zichtbaar te ergeren. Het eten was heerlijk, maar de snelheid van de service bedroevend.
    Het was niet de eerste keer dat we zo lang moesten wachten. Kan gebeuren, maar dan verwacht ik een eerlijke uitleg dat het langer kan duren.
    Was voor ons de laatste keer.

97. Voor mijn verjaardag, vandaag, hadden we (2 volw en 2 kk) afgelopen week al gereserveerd bij Bikken.
    Van verschillende kanten hoorden we enthousiaste verhalen over dit restaurant.
    Vriendelijke ontvangst, daarna ruim anderhalf uur (!!!) gewacht op 2 porties poffertjes voor de kinderen, nadat wij ons voorgerecht na ruim een uur geserveerd kregen.
    Kinderen werden prima vermaakt op de zolder terwijl wij wachtten en wachtten.
    Het was druk, té druk waarschijnlijk voor zowel de keukenbrigade als het bedienend personeel ?
    De serveerster was aanvankelijk vriendelijk en gastvrij, maar wist niet op een prettige manier te reageren op onze vragen waar het eten toch bleef... aardappels werden geserveerd toen groenten en vlees al op waren
    ( prima vlees overigens !!) en vervolgens wachtten we weer ruim 20 minuten op de rekening.
    We kwamen 18.20 uur binnen en vertrokken 20.40 uur. Kinderen aten 1 1/2 portie poffertjes p.p. ,
    wij het drie-gangen menu, dus geen aparte gerechten die een langere voorbereidingstijd vragen....
    Geen koffie of andere tegemoetkoming voor ons eindeloze wachten en de ongelukkige manier van serveren... wij bikken hier helaas nooit meer.
    Wat een desillusie, jammer !!

Volgende pagina