1. Echt verschrikkelijk ben ik hier behandelt....
    We hadden het kerstmenu besproken(5 volw. en 1 kind van 5) en hebben bijna 2 uur moeten wachten voordat het eten in etappes gebracht werd en NIET zoals het menu op internet stond.
    Kindermenu had ik besteld en mijn zoontje moest gewoon van ons eten meëten, toen ik vroeg waar zijn menu was wed me gezegd : dat zit bij jullie eten in.
    Ik moest eerder weg omdat iemand van ons de trein moest pakken en heb toen maar gevraagd om het eten in te pakken.
    De toetjes ook die we nog niet genuttigd hadden.
    Thuis constateerde we dat er 3 piepkleine bakjes in de tas zaten met toetjes die ook niet op het kerstmenu stonden.
    Ik heb het kindermenu niet betaald en een discussie gehad want het was kerst en dan was het nu eenmnaal heel druk.
    Er zat geen mens ik het restaurant behalve wij en oke, dat het druk is snap ik ook wel maar bijna 2 uur wachten is me toch een beetje veel vh goede. en dan ook nog een kindermenu betaald willen hebben terwijl ze gewoon een bord erneer zetten.
    Ik kom hier echt nooit, nooit meer ....

3,1